Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Dit onderwerp bevat 699 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 2 dagen, 1 uur geleden.

10 berichten aan het bekijken - 691 tot 700 (van in totaal 700)
  • Auteur

celticmyst
    Bijdrager

die is 37.1 graden. Ik zal morgenochtend nog eens meten.

Binc welke zink/selenium tabletten slik jij

celticmyst
    Bijdrager

Nog even een toevoeging, ik snap Liesje dat je eerst wilde weten of ik wellicht iets aan mijn schildklier heb. Omdat ik beter niet van alles kan gaan slikken zoals jij zei

De vermoeidheid dacht ik zelf komt wellicht door het tekort aan selenium/zink. Onze bodem is ook uitgeput/minder mineralen in de groente.

Maarja ik herinner me dat Mike een keer typte dat hij helemaal niets extra’s slikt. Maargoed ieder lichaam is anders natuurlijk.

Ik zal eerst morgenochtend nog n keer de temp. opmeten.
    Bij appie heijn hadden ze ook selenium/zink maar daar zitten weer vulstoffen e-nummers in dus die wil ik liever niet. En ja eerst zeker weten of ik het nodig heb. Maar het zou goed kunnen

ik las dat het ook goed is voor de eetlust

liesje
    Bijdrager

Tja, volgens die meetmethode zou je schildklier dan goed zijn. Dan zou je het ook niet hoeven te laten testen in je bloed.
    Blijft dan wel de vraag waarom je je niet goed voelt.

celticmyst
    Bijdrager

iemand raadde mij deze aan https://www.vitamins.nl/gezondheidsproducten/overige/772502-schildklier-formule-plus?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_term=CPC&utm_content=Schildklier%20formule%20plus&utm_campaign=/Schildklier%20formule%20plus&s2m_channel=544&gclid=CjwKCAiAx57RBRBkEiwA8yZdUPs1XiZ0uvry2rBjM1CHaKHb_5HhOTVl2hDV1X1Pdgx7QFV1XA2E6hoCX9kQAvD_BwE omdat er selenium in zit, maar het is natuurlijk wel gericht op de schildklier en als je niet echt schildklier problemen hebt is het denk ik niet echt ‘n goed idee om dit zomaar te gaan slikken?

celticmyst
    Bijdrager

wie slikt hier selenium zink zoja welke.

ik heb nog geen selenium zink gekocht. Hier zit het ook in deze raadde iemand mij dus aan http://www.vital-cell-life.com/Schildklier-formule-plus-100vegacaps maar ja ik wil niet eigenlijk iets voor de schildklier slikken.

Dus voor nu koop ik nog effe niks..

celticmyst
    Bijdrager

ik heb verder nog geen antwoord gekregen welke selenium/zink hier wordt gebruikt… dus ik kijk zelf wel even.

Jhanne
    Bijdrager

Hi Liz,

ik heb nog een potje zink over, kan het niet gebruiken wegen ernstige exorfinen-belasting. ( je weet wel, dat waar Mike niet in gelooft) kan ik je zo opsturen als je dat wilt, staat hier maar te verstoffen, geldig tot beging 2019

https://www.vitakruid.nl/producten/zink-methionine-koper

voor selenium neem ik iedere dag 3 of 4 paranootjes, lekker hoor

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Is zink nu ook al een ‘exorfine’? Voor je het weet is zuurstof dat ook en kun je maar beter stoppen met ademen! 🙄

Mike

celticmyst
    Bijdrager

Mike kun je mij in contact brengen met Jhanne? Dan kan ik even overleggen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Doe ik!

Mike

10 berichten aan het bekijken - 691 tot 700 (van in totaal 700)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.