Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Dit onderwerp bevat 517 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  celticmyst 5 uur, 10 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 518)
  • Auteur

celticmyst
    Bijdrager

Nog even:
    als ik klik op http://www.voedingisgezondheid.nl/Yoghurtsmoothie.html zie ik dat er enkele druppeltjes 35% H2O2 (hooguit 4) in de yoghurtsmoothie gedaan worden
    (de 35 procent is dus waarschijnlijk niet eens te verkrijgen voor mij maar dat even daargelaten, zoek ik later uit).

Hoe doe jij dit Mike?
    ‘s morgens los in water of toch in de yoghurtsmoothie en hoeveel procent neem jij?

Aangezien mij eerder is verteld dat het kan gaan oxideren met voeding als je ze bij voeding inneemt ben ik in twijfel!

Ben
    Bijdrager

Hallo celticmyst,
    Nu word ik inderdaad ook nieuwsgierig of de H2O2 gewoon met voeding vermengd en ingenomen kan worden, gezien de yoghurtsmoothie.
    Omdat ik het zelf zeer lastig vond bij inname van H2O2 rekening te houden met het niet kunnen eten voor een bepaalde tijd, zowel voor als achteraf, ben ik het product second wind van oxylife gaan gebruiken. Ik kocht dit destijds bij iherb, maar zij hebben het inmiddels weer uit het assortiment gehaald.
    Dit is een spray waarbij je meerdere keren per dag 3 tot 5 sprays onder je tong kon doen en minstens 30 seconden daar houden alvorens in te slikken. Het product bevat de 35% food grade H2O2, gezuiverd water, mint aroma en stevia zoetstof.
    Door de opname onder de tong hoefde je geen rekening meer te houden met de tussenpozen van voeding.
    Ik heb me wel lange tijd afgevraagd of dit dan wel hetzelfde effect zou hebben als bij orale inname.
    Misschien dat iemand mij kan vertellen of dit ook een goede manier/wijze is van inname?

celticmyst
    Bijdrager

ja daar stuit ik ook op Benkie, dat uur wachten nadat je de waterstofperoxide hebt genomen.. met eten… lijkt me niet echt handig maarja als het moet..

celticmyst
    Bijdrager

Binc neem jij de h202 1 x per dag dus alleen ‘s ochtends of 3 x per dag?

celticmyst
    Bijdrager

ben er nog steeds een beetje bang voor omdat waterstofperoxide ook gebruikt wordt voor haren blonderen enzo………………

celticmyst
    Bijdrager

ik heb de h202 besteld nu vanaf de link van binc, bij unlimited health, 3 procent.

Johnny
    Bijdrager

Celticmyst, Let wel op dat je de foodgrate versie hebt , ik zeg dit omdat je het over haren blonderen hebt.✌

P.s. ik neem het met periodes van een week of twee en heb nooit echt een reactie gehad op H2O2. 10 druppels en ook al eens 40 druppels 35% genomen maar merk er niets van , helaas.

Voor iedereen is dit anders.

celticmyst
    Bijdrager

Oh je merkte dus niks. En je had 35%.. dacht dat die alleen te verkrijgen was als je ingeschreven staat bij de kvk..

Ben benieuwd of ik er wat van ga merken. alleen in de ochtend maar doen denk ik uur voor ontbijt..? 1 x per dag dus?

ja ja ik heb de foodgrade versie… ik snap dat dit dus duidelijk anders is dan de versie die je gebruikt voor het haren blonderen, hihi
    http://unlimitedhealth.nl/waterstofperoxide-food-grade-3-500-ml.html

Johnny
    Bijdrager

alleen in de ochtend maar doen denk ik uur voor ontbijt..? 1 x per dag dus?

Inderdaad zo doe ik dat ook maar dan samen met Sole en appelazijn.
    Succes.

celticmyst
    Bijdrager

Bedankt

celticmyst
    Bijdrager

wat ik wel begreep ook uit de site van voedingisgezondheid, want daar staan die 4 druppels 35 procent in de yoghurtsmoothie dat je dus tot 140 procent kunt gaan als je het vermengd met voeding omdat je van zo’n kleine hoeveelheid niets merkt.

dus dan kunnen die 12 druppels van 3 procent ook wel met voeding..

maargoed ik zal het nu wel even los van elkaar doen

celticmyst
    Bijdrager

ik heb de 3% waterstofperoxide foodgrade zojuist ontvangen. Er zat geen pipetje bij dus dat moest ik apart halen bij de apotheek.

Ik ben begonnen met 10 druppels van 3 procent in ‘n glas water. En dit dan gaan opbouwen tot maximaal 140 procent (dit staat gelijk aan 4 druppels van 35 procent) ofzo??

Even kijken hoe het bevalt natuurlijk, maar, wat moet ik doen als ik op de 140 procent zit? terug afbouwen of zo laten? elke dag 140 procent nemen dan?

celticmyst
    Bijdrager

nog even vergeten te vragen moet ik die h202 nu in de koelkast bewaren? Ik denk van niet?

celticmyst
    Bijdrager

Ik heb gisteren 10 druppels h202 3 & foodgrade genomen in water en vandaag 20 druppels 3 % maar ik merk dat ik extreeem moe ben.

Ik weet niet of dit ontgifting is of door iets anders komt.

Maar ik twijfel wel of ik het nu morgen weer moet nemen

celticmyst
    Bijdrager

Ik vroeg me trouwens af …. ik heb nooit een leverreiniging gedaan en zie dat sommigen dat wel doen. Nu ben ik dat voorlopig niet van plan hoor.

Maar had dit niet gemoeten voordat ik met de h202 begon omdat mijn lever het misschien niet kan verwerken of maakt dat niet uit?

15 berichten aan het bekijken - 496 tot 510 (van in totaal 518)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.