Moedervlekken

Tags: 

Dit onderwerp bevat 113 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Johnny 1 week, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 114)
  • Auteur

moestuin
    Bijdrager

12%deed niks, niet het bruisen wat mike aangaf. Ik heb dus maar 35% op gesmeerd, ongeduldig type dat ik ben. ook niks. Tot 15 min later alles begon te branden en te jeuken! Ik had natuurlijk niet 1 plekje aangestipt, nee ik moest weer zonodig heel mijn lijf ondersmeren! 😯 sukkeltje dat ik ben!

Na een half uur zaten er allemaal blaasjes en rode vlekken op de huid. Een beetje verbrand. Nar 3 uur was dat weggetrokken. Gelukkig. Maar de moedervlekken lijken niet echt onder de indruk van dit protocol. Ik ga nu maar gewoon dagelijks 12% erop smeren, over een paar weken zal het vast effect hebben. Zal jullie dan wee updaten.

eli
    Bijdrager

De huid is een grootverbruiker van vitamine A en D, twee vetoplosbare vitamines, waarvan de laatste ook in plantaardige vorm verkrijgbaar is, maar de eerste uitsluitend in dierlijke vorm. Heb niet de illusie dat nu je volgens het WAPF-principe eet je geen tekenen kunt krijgen van een beschadigde huid, want dan komen juist pas al die bewerkte vetten/olien eruit!

ik weet niet hoe je moet citeren dus heb maar even copy/paste gedaan. maar kan ik hieruit opmaken dat de hoeveelheid moedervlekken kan toenemen als je begint met wapf eten omdat dan de rommel eruit komt?

Poekie
    Moderator

Eli,

Als je de tekst die je via copy/paste in het schrijfvak hebt gezet selecteer je het nog een keertje en drukt dan op de ‘quote’ knop.

Dan komt het keurig iets naar rechts te staan.

Lia

eli
    Bijdrager

ok, bedankt lia! weet je misschien ook het antwoord op mijn vraag? snap wel dat mike geen tijd heeft om alles te beantwoorden

Poekie
    Moderator

misschien dat je hier antwoorden vind:

https://www.fatsforum.nl/topic/moedervlekken

https://www.fatsforum.nl/topic/ineens-heel-veel-kleine-moedervlekjes

https://www.fatsforum.nl/topic/cysten-en-fibromen

https://www.fatsforum.nl/topic/voorstellen-kaya-en-vragen

Als je iets zoekt op het forum dan moet je dat doen via google, tik bijvoorbeeld in: moedervlekken westonprice.nl

Lia

Anoniem

ik gebruik nu al een paar maanden 3% h202 op een moedervlek lijkt heel iets kleiner te worden. maar als ik het spul erop smeer gaat de moedervlek altijd jeuken.

ApoAss
    Lid

Kan ik h2o2 gebruiken die ik bij de drogist koop of moet ik andere kwaliteit hebben?

ruud
    Bijdrager

Hoi Apoass, Je hebt de foodgrade variant nodig.

Meer info over h202: gebruik de zoekfunctie van google en vul dan eerst westonprice.nl in en dan de hits h202 en/of waterstofperoxide in.

Dan kom je vanzelf uit bij de info van deze site hierover.

E123
    Bijdrager

Nee, je moet de foodgrade h202 hebben.

Poekie
    Moderator

sprout
    Bijdrager

Mijn oudtante met diabetes had haar hele rug vol met (honderden zo niet duizenden) moedervlekken. Waarschijnlijk is hier dus een connectie tussen de diabetes en de moedervlekken?

Zonne
    Bijdrager

Zou het dan ook zin hebben om geozoneerd water te drinken ?

Anoniem

Heej Mike,

Ik las aantal pagina’s terug dat incest degeneratie is.

Maar in het boek van WP staat een voorbeeld van een proef met honden, waarbij ze de moederhond met haar zoon lieten paren en dat er toen gezonde jongen kwamen (blz. 435-436).

Wanneer er “slecht” voor voor de honden aanwezig was vertoonden ze gebreken.

Webmaster
    Bijdrager

Het is al een teken van degeneratie om uberhaupt incest te overwegen!

Mike

Anoniem

Uiteraard mee eens!

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.