Moedervlekken

Tags: 

Dit onderwerp bevat 113 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Johnny 1 week, 2 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
  • Auteur

Mijn zus had vroeger toen ze klein was wratten. Onze buurvrouw, die kraamverpleegster was, vertelde toen dat haar wratten altijd verdwenen als ze in aanraking kwam met de plasluiers. Misschien niet zo smakelijk maar m’n zus heeft de proef op de som genomen en foetsie, weg wratten 😆

Lampje
    Bijdrager

Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die ook nog bezig zijn moedervlekken weg te krijgen met H2O2. Ik heb af en toe nog op één moedervlek een pleister erop gedaan, maar deze gaat wel lastiger weg. De plek is ook lastiger want die andere zat gewoon op mijn hand. Inmiddels is hij wel enkele tinten lichter geworden, van bijna pikzwart naar bruin tot lichtbruin, dus er is nog wel vooruitgang.

Wat ik wel merk is dat wanneer ik er H2O2 opspuit met een verstuiver ipv een pleister gebruik, de huid eromheen rood wordt en licht geïrriteerd lijkt. Ook komen er dan kleine minipuistjes op voor een korte periode. Kan dit betekenen dat de huid op die plek dan aan het ontgiften is of dat het lichaam die plek gebruikt om gifstoffen elders in het lichaam via die plek af te voeren? En herkennen anderen dit?

Anoniem

Ik heb mijn geduld verloren ook mijn huid werd om de moedervlek rood.

Ik heb zondag avond een grote druppel 35% op de moedervlek gelegd alles werd wit. Ik heb er nu een wondje maar het is niet meer donkerbruin.

Word vervolgd…..

Anoniem

Dat herken ik gedeeltelijk.

2 weken geleden een kleine week ‘s avonds een klein watje met wat druppels 3% h202 erop en dat een paar keer opnieuw nat maken.

Toen een keer een groter watje erop (veel druppels, meer dan 10)

Dat was iets teveel, want flinke jeuk en 1 cm naast de moedervlek iets wat op een klein puistje leek, alleen kwam er alleen een klein beetje kleurloos gas uit (zuurstof?) toen ie kapot ging.

Het plekje is nu weer zo goed als weg, de moedervlek is van bijna zwart naar donkerbruin gegaan.

Volgende week verder, want ik ga nog even geen andere aanpakken.

edit: als ik er een druppel op doe, dan wordt de huid wit, met een watje, dus meer h202, dan wordt de huid licht rood.

(met wit bedoel ik “een lichte huidskleur” niet het witte wit, dat je krijgt als 35% h202 kort op je vingers komt)

Lampje
    Bijdrager

Wat Jp zegt heb ik ook. De huid wordt dan heel erg licht, maar niet alsof je er 35% h2o2 opgedaan hebt. Ik gebruik overigens 3% dus dat kan ook een reden zijn dat het niet heel hard gaat. Misschien ga ik ook eens expirimenteren met 6-8% om het te versnellen.

Anoniem

Ik heb het idee dat niet het percentage maar de totale hoeveelheid h2o2 is waar het om gaat. Dit vooral omdat het bij mij niet goed ging met veel 3% tegelijk.

(dan heb ik het niet over hoge percentages zoals waarmee Dudink experimenteert, wat ik zeker wel met veel interesse volg)

4 druppels 3% of 2 druppels 6% zou dan hetzelfde effect hebben, behalve dan dat een watje met 4 druppels langer vochtig blijft, dus langer zijn werk kan doen, wel op een lager pitje.

Volgende week ga ik weer beginnen, ik denk dan de hele dag een klein watje erop en dan af en toe een paar druppels 3% erop.

Anoniem

Ik heb er een druppel opgelegd en deze wel een uur laten zitten, was ook makkelijk op me arm. Er zit nu een klein roofje op maar het lijkt wel ook het bijna kleurloos is.

Jolly
    Lid

Wat voor H2O2 gebruiken jullie. Ik zie termen als food grade voorbij komen.

Ik heb op een plekje mijn lijf gewoon H2O2 bij de drogist gekocht….

Dit durf ik echter niet in te nemen.

Maar op de plekjes op je lijf gebruiken jullie dus gewoon gewoon “puur” 3% oplossing. Ik had het nog in kokosolie opgelost.

Anoniem

je moet toch echt de foodgrade hebben Jolly, ook voor de buitenkant van je lijf.

Ik heb een wrat op mijn knokkel van rechter pink en heb weleens 35% opgedaan, als het er iets naast komt brandt het wel even maar is na een tijdje ook weer over.

Wel foodgrade dus!!

Anoniem

even een update. De moedervlek is nog steeds aanwezig maar wel veel lichter, de structuur van de huid is iets egaal geworden. Ik heb hem nu nogmaals behandeld met een grote druppel 35%. Alles is nu spierwit en er om heen rood en het prikkelt.

Hebben de andere al resultaat??

Lampje
    Bijdrager

Ik ben nog steeds bezig met wat moedervlekken. Ik heb nu een sprayflesje met 3% H2O2 erin zitten. Hiermee spuit ik af en toe in de ochtend op wat moedervlekken. Eentje heb ik regelmatig met een pleister bedekt en nat gehouden en die is nog niet weg maar inmiddels wel veel lichter. Deze was donkerzwart en is inmiddels bruin-lichtbruin.

Verder blijf ik dit voorlopig op een paar moedervlekken gebruiken, als er weer vorderingen zijn dan laat ik het uiteraard weten!

Anoniem

Oja, weer bijna vergeten.. 🙄

Even niks gedaan, nu weer een week ‘s avonds een watje met stukje leukopor (dat is lieve leukoplast) erop met 6 a 8 druppels 3% en later nog een paar extra.

Zolang er geen gekke dingen gebeuren ga ik er mee door, als ik het tenminste niet vergeet want echt prioriteit heeft het niet.

ruud
    Bijdrager

Je kunt ook die plekjes insmeren met jodium om ze weg te krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=CByLF4TlvIw

Hier de truck met appelciderazijn: http://www.youtube.com/watch?v=wIJbuJ702IM

Teatree: http://www.youtube.com/watch?v=AcL3n6v_HOU&feature=endscreen&NR=1

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=50l4TWSeD6M

Ik ga het nu proberen met teatree-olie in mijn gezicht omdat ik geen zin heb in verdovingen en gesnij in mijn lichaam en ik blijf het 3 weken volhouden.

eli
    Bijdrager

een aantal van jullie maken toch ook je gezicht schoon met H2o2?

En heeft gebruikt iemand het ook tegen couperose?

moestuin
    Bijdrager

Eil, ik haal eerst mijn make-up eraf met make-up remover, dan doe ik een nieuw watje doordrenken met h2o2 (3%)en daarmee maak ik weer mijn gezocht schoon. Er komt dan nog een heel vies watje tevoorschijn! Ik heb 1 klein rood adertje boven mijn lip. Die lijkt nu al na een week minder te worden. Ik heb een groter gesprongen adertje onder mijn oog, die beweegt nog weinig.

Verder deed ik wat druppeltjes (3%) op moedervlekken die op mijn huid liggen, verdikt zijn zeg maar, met weinig effect. Sinds dien spuit ik mijn hele lichaam in met 3% h2o2 ‘s avonds als ik naar bed ga. Mijn huid wordt er heel zacht van! Ik hoop na een aantal maanden dat mijn striae en moedervlekken wat weg zullen trekken.

Ik heb ook geexperimenteerd met6%. Soms bruist het dan. Op korstjes bijvoorbeeld, maar over het algemeen gebeurt er niks spannends. Wel prikt het een beetje op sommige plaatsen. Wat wel opmerkelijk was is dat de huid bleekt. Er was bijvoorbeeld een keer een druppel langs mijn buik naar beneden gedropen. Er liep een hele witte streep over mijn buik, maar de volgeden dag was het weg! Die bleeking lijkt dus tijdelijk!

Ik zat te denken om 12%op die moedervlekken te gaan smeren, zal ik vanavond maar eens doen. Ik hou jullie op de hoogte.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.