Moedervlekken

Tags: 

Dit onderwerp bevat 113 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Johnny 1 week, 6 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
  • Auteur

Anoniem

Heb toevallig wel een aantal rooige haren tussen mn dikke zwarte haar zitten :P. Zit hier echt met wat verdwaalde fragmenten genen van een roodharige eheheheh.

Anoniem

Hallo Allemaal,

Ik heb een paar moedervlekken gehad die ik graag wilde laten checken op verdachte cellen. Toen ik het daarover had met iemand, adviseerde hij mij een app. Die zou moeten helpen met het controleren of ik me zorgen moet maken. Ik ben nieuwsgierig aangelegd maar ook eigenwijs. Uiteindelijk heeft hij me toch over kunnen halen om deze app te proberen en ik ben zeer te spreken over de app. Hij heet skinvision en ik wilde dit graag met iedereen delen omdat ik zeker weet dat mijn mede mens er ook iets aan zal hebben.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

En wat ga je doen als blijkt, volgens deze app, dat er verdachte cellen zijn?

Laat je ze wegsnijden, neem je chemo? Of ga je je juist verdiepen in wat de kan ker veroorzaakt? Wat je zelf kunt doen en veranderen aan je voeding.

Anoniem

De app adviseert mij wanneer een moedervlek er verdacht uitziet en heeft dan de mogelijkheid om een dermatoloog in de buurt te vinden.

Als ik het in het vervolg wil verkomen dat ik misschien verdachte moedervlekken heb is er ook een functie op de app die aan geeft hoeveel uv-straling op de plaats is waar ik ben. Dus dat is mijn verandering op dit gebied.

Poekie
    Moderator

deze app zal niet hetzelfde zijn als een app op een computer of een telefoon. Maar wat betekent in dit geval app?

Joshh, wat hebben ze je geadviseerd?

Lia

Poekie
    Moderator

Ik heb even gekeken op de site van skinvision maar er wordt bij de diversen aandoeningen nergens gesproken over eventueel een voedingsadvies. Alleen maar over behandelingen en producten (volgens de site dan wel natuurlijke producten).

Terwijl we hier op het forum ondertussen weten dat huidproblemen heel serieus genomen moeten worden en van binnen uit ‘aangepakt’ moeten worden. En niet met een of ander goedje. Dus dit bedrijf spreekt mij in eerste instantie niet zo aan.

Quote:
    De app adviseert mij wanneer een moedervlek er verdacht uitziet en heeft dan de mogelijkheid om een dermatoloog in de buurt te vinden.

Maar heeft hij ook gevraagd naar jouw voeding?

Lia

Anoniem

In dit geval bedoeld Joshh een telefoon applicatie…. met de camera van je telefoon ‘scan’ je dan je moedervlek, althans die app doet dit en vervolgens krijg je een uitslag. Waarschijnlijk gaan ze langs een databank van allerlei moedervlekken die vaak als ‘afwijkend’ worden gezien en wordt hier dan mee vergeleken.

Ik weet echt niet hoe betrouwbaar zoiets is hoor…. lastig te beoordelen.

oke, met die website erbij ben ik wel even in de war hier… maar ik denk nog steeds dat hij een telefoon ‘app’licatie bedoeld

Poekie
    Moderator

Hoi Caveman,

Nu ik je toch aan ‘lijn’ heb: waar koop jij je rauwmelkse roomboter?

Want volgens mij woon jij ook ergens boven Amsterdam toch?

Lia

Anoniem

He Poekie, ik heb ook even gekeken op de site die jij aangeeft maar de site skinvision.com hoort echter bij deze applicatie en volgens mij heb jij gekeken op .nl

Deze applicatie kan snel aangeven of er veranderingen zijn geweest in je moedervlek waardoor je direct weet of het verstandig is om naar een arts te gaan die ernaar kan kijken.

Webmaster
    Bijdrager

Ik zit me al die tijd af te vragen of dit niet verkapte reclame is en jij hier niet op de een of andere manier baat bij hebt om mensen over te halen de app te downloaden.

Mike

Anoniem

He Mike, ik ben zeer tevreden met deze app en wilde dat graag met mensen delen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik ben dan wel benieuwd waarom jij zo tevreden bent over deze app, of is dit om de mensen zosnel mogelijk richting dermastologen te sturen, zodat die er wel aan kunnen veienen maar geen daadwerkelijke oplossingen aandragen die het beste voor hebben met de patient? Dus gericht op kennis,gezondheid,voeding.

Webmaster
    Bijdrager

Ik vind het nog steeds verdacht. Ik weet dat er mensen actief zijn op fora, die vaak aangeven ‘zeer tevreden’ te zijn over een product of hier ‘zeer veel baat’ bij hebben. Je merkt ook dat de mensen hier al iets wijzer zijn (ze eten goed!) en niet zo gemakkelijk voor verkooppraatjes vallen. Het is dus verspilde moeite, zoek een ander forum.

Mike

Anoniem

Mike, kan je iets meer uitleggen over sproeten. Alle huid die ik bloot stel aan de zon daar verschijnen sproeten, zelfs zo erg dat ik bv op mijn schouder zelf dicht gesproet ben. Na de winter met minder zonlicht zijn er weer open plekken tussen. Ik kan ook behoorlijk bruin worden op de overige niet besproeten delen. Zelf heb ik totaal geen moeite met mijn sproeten.

Maar ben dan wel benieuwd hoe jij over het ontstaan van sproeten denkt, en kan ik het beter voorkomen door minder in het zonlicht te zijn, wat me niet lijkt ivm vitamine D aanmaak, en ik vind het heerlijk om in de zon te zijn. Het kan me niet heet genoeg zijn.

Ik hoop dat je hier iets meer over kan vertellen.

Anoniem

Even op skin****** gekeken, snel vergeten naar mijn mening en de bovenstaande links verwijderen…

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.