Moedervlekken

Tags: 

Dit onderwerp bevat 113 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Johnny 1 week, 6 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Sproeten. En het antwoord is: ja, dit geldt voor alle oneffenheden van de huid. Denk ook aan ‘ouderdomsvlekken’ (liver spots).

Mike

Anoniem

En couprose? Gesprongen adertjes

Webmaster
    Bijdrager

Ook.

Mike

ruud
    Bijdrager

Over de rekensom Mike: dank je !

Ik was al aan de slag gegaan met propolis, maar daar kwam ik nog niet zover mee.

Anoniem

Ff over het rekensommetje. 3 % was 10 gr. waterstof en 110 gr. water. Dus 6% is dan toch 20 gr en 220 gr water? zo kan het toch ook.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

6% : 10 gr H202 35% en 60 gr water

3% : 10 gr H202 35% en 110 gr water ( of 120 gr)

Anoniem

Ok dank je dirtsa

Anoniem

Mike, geldt dit ook voor Actinische kerastose? (dat heb ik op mijn duim)

Webmaster
    Bijdrager

Ik moest eerst even opzoeken wat het was, maar het antwoord is heel simpel, mochten er nog anderen zich melden met obacure huidaandoeningen: ALLE huidaandoeningen zijn te behandelen met H2O2. Bedenk echter wel dat dit symptoombestrijding is en dat de werkelijke oorzaak van huidklachten gelegen is in een gebrek aan vitamine A en een onderactieve schildklier.

Mike

Anoniem

Mike ik heb een plekeje links boven mijn mond, een rood plekje wat schilferig word

als ik me niet scheer.

H202 oplossing op de plek zelf aanbrengen?

Dr wullink adviseerde jodium, maar dan niet die jodium die ik neem geschikt voor

consumptie maar van de apotheek.

Dat dat niet heeft geholpen verbaasd je niet, ik vraag me alleen af

Schrijft hij nou dat voor uit onwetendheid?

Lees van de hak op te tak:

Onderactieve schildklier behandelen oke, maar

je schildklier moet wel je bijnieren aankunnen.

Dus altijd tegelijkertijd behandelen is met nadruk MIJN visie.

E123
    Bijdrager

Mike,

Volgens jou vallen sproeten dus ook onder huidaandoeningen? Ik dacht dat dit geen kwaad kon.

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Mike ik heb een plekeje links boven mijn mond, een rood plekje wat schilferig word

als ik me niet scheer.

H202 oplossing op de plek zelf aanbrengen?

Nogmaals:

Quote:
    ALLE huidaandoeningen zijn te behandelen met H2O2.

Dan je volgende vraag:

Quote:
    Dr wullink adviseerde jodium, maar dan niet die jodium die ik neem geschikt voor

consumptie maar van de apotheek.

Dat dat niet heeft geholpen verbaasd je niet, ik vraag me alleen af

Schrijft hij nou dat voor uit onwetendheid?

Jodium helpt ook. Zwavelverbindingen als MSM en DMSO eveneens. Meerdere wegen naar Rome. Dr. Wullink zat dus niet fout. Wellicht heb je te weinig jodium gebruikt of het niet lang genoeg volgehouden. Hoe dan ook, H2O2 werkt!

Quote:
    Onderactieve schildklier behandelen oke, maar

je schildklier moet wel je bijnieren aankunnen.

Dus altijd tegelijkertijd behandelen is met nadruk MIJN visie.

Daar ben ik het mee eens, want bij primaire bijnierproblematiek is er sprake van secundaire schildklierproblematiek en bij primaire schildklierproblematiek van secundaire bijnierproblematiek. De een heeft invloed op de ander en dus moet je nooit uistluitend naar de een of de ander kijken.

Mike

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Volgens jou vallen sproeten dus ook onder huidaandoeningen? Ik dacht dat dit geen kwaad kon.

Kwaad kunnen ze niet, dus misschien is het woord ‘aandoening’ te sterk. Feit is dat sproeten een soort van ‘ouderdomsvlekjes’ zijn die altijd voorkomen op een zeer lichtkleurige huid die niet of nauwelijks zonlicht verdraagt. Dat zou je al aan het denken moeten zetten!

Mike

Anoniem

Hmmm vreemd dat je dat zegt Mike aangezien ik toch echt met een tintje ben geboren en wel wat sproetjes heb op in m’n gezicht. Zeker meer expressie van de Nederlandse kant van mijn genoom xD.

Peace

Webmaster
    Bijdrager

Dat zou maar zo kunnen. Ik ken mensen die meer sproeten krijgen door zonlicht. Ook is bekend dat roodharigen meer sproeten krijgen. Van roodharigen is eveneens bekend dat ze beduidend meer voorkomen door incest dan van nature.

Ik begeef me op glad ijs, want sinds Hitler en zijn rassenleer kunnen we niet meer normaal praten over afwijkende patronen dan die de natuur bedoeld heeft zonder dat dit meteen een enorme lading heeft.

Laat ik dit even heel duidelijk stellen: van mij mag iedereen hier op deze aarde rondlopen, of je gedegenereerd bent of niet. Ik ben er niet op uit om wie dan ook te vernietigen of te ontmenselijken. Waar het mij om gaat is absolute, objectieve waarheid op basis van onwrikbare natuurwetten.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.