mindlink/mind preven testen

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid mindlink/mind preven testen

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lievergezond 3 jaren, 2 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Alternatieve heling is occult en des duivels, maar Alan heeft een psychose gehad omdat demonen tot hem spraken. Wie gelooft hier in hocus pocus?! En waarom is hij actief op de zondag?

Mike

Lievergezond
    Bijdrager

@ Sampjes hierover:

Ik heb alleen ervaring met spiertesten maar naar mijn idee klopte het niet echt wat ze zei.

Dat zegt in principe niet perse iets over dat die methode wel of niet klopt als jouw vermoeden klopt dat spiertesten bij jou eerder niet goed werkten. Waarschijnlijk ligt het er vooral aan dat degene die de spiertest bij jou deed (misschien was je dat wel zelf) de methode niet goed toepaste of de uitkomsten niet goed interpreteerde. Ik geloof zeker dat ons onderbewuste dingen weet die wij bewust niet weten. Ons lichaam heeft dat onbewuste weten in zich zitten. Raar voorbeeld: na de vakantie was ik mijn inlognaam van het computersysteem op mijn werk kwijt. Dit kon ik echter pas terugkrijgen door gewoon mijn vingers de inlognaam te laten typen: zo de inloggegevens opschrijven of opzeggen: werkte niet. Mijn spieren hadden/ hebben dat geheugen wel, maar bewust zat het niet meer in mijn geheugen. Ik ben zelf geen bewuste beoefenaar van kinesiologie, maar ik heb wel ervaring met dat mensen het bij mij deden. Bij elke meting -zowel kinesiologie of bijv. electro-acupunctuur- die bij mij gedaan werd/wordt hou ik altijd rekening met dat de resultaten eventueel niet kloppen of moment-afhankelijk zijn. Maar ik neem het wel altijd onder de loep: ik ga proberen of ik iets aan de adviezen heb. Ik ben erg blij met de adviezen die ik via electro-acupunctuur heb verkregen over mijn allergieen en andere onverteerbaarheden en nutriententekorten en voedseltips.

Alan
    Bijdrager

@mike klopt helemaal, alleen heb ik dat hocus pocus laten varen, was daar ook ooit mee bezig. Ik denk dat het spirituele een mijnenveld is.

@sampjes vanuit welke cultuur hoor je dat? Je hoort er wel vaak over dat mensen met een psychose beweren contact te hebben met geesten. Een somatisch meisje die ik ken en psychotisch was zei dat ze contact had met een djinn en die heette zus en zo.

Lievergezond
    Bijdrager

Denk persoonlijk dat het alternatieve circuit iets heeft opgepikt uit het alternatieve wetenschap circuit en doet alsof ze het snappen terwijl mensen met verstand ervan het niet eens snappen. Verder zou ik die kliniek mijden omdat ze het hebben over bachbloesem en homeopathie, waarvan ik denk dat het onzin is.

Ook nog even aan Alan omdat hij het hier eerder over homeopathie had: hier even een citaat over homeopathie van een nobelprijswinnaar: dit omdat je zegt dat mensen die zich inlaten met alternatieve vormen van therapie / homeopathie dingen niet zouden snappen: homeopathie gaat over de onzichtbare energie die er in veel vormen zeker wel aanwezig is, ook voor mensen om in helende zin gebruik van te maken. Je zou dit ook goddelijke energie kunnen noemen waaruit wij kunnen tappen. Geen idee immers waarom je die energie des duivels zou moeten bestempelen als mensen ervan kunnen genezen. Wetenschapper Emoto heeft het gevolg van vele vormen van onzichtbare energie (bijv. ook muziek) voor waterkristallen vastgelegd op de gevoelige plaat.

008 Nobelprijswinnaar professor dr. Luc Montagnier heeft geen goed woord over voor de tegenstanders van Homeopathie. ZIjn woorden wijzen op een farmaceutische maffia, zo simpel is het feitelijk..! Kijk eens naar deze revolutionaire uitspraak van deze Nobelprijswinnaar: “Ik kan niet zeggen dat homeopathie in alles correct is. Wat ik nu kàn zeggen, is dat de hoge verdunningen kloppen. Hoge verdunningen van iets zijn niet niets. Het zijn waterstructuren die de originele moleculen imiteren.”

http://www.wanttoknow.nl/overige/kanker-de-mensheid-al-100-den-jaren-bedonderd/

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.