mijn vader zijn blaaskanker (alle vragen hier)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid mijn vader zijn blaaskanker (alle vragen hier)

Dit onderwerp bevat 45 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 5 dagen, 13 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
  • Auteur

elsaram
    Bijdrager

Bij stel je even voor staat mijn (of mijn vader zijn) verhaal.

Komt erop neer dat ik zijn niet uitgezaaide kanker ook niet uitgezaaid wil houden dmv voeding-leefstijl aanpassingen/supplementen.

Hierbij ben ik beland in een labyrint van mogelijkheden, vragen….wat werkt synergetisch, wat werkt elkaar tegen? Wat helpt echt? Wat niet of is zelfs gevaarlijk??

Wat ik nu doe (comentaar, kritiek, of aanvullingen en ervaringen zijn zeer welkom).

– soep (kokosolie, look, ui, tomaten, kurkuma, zwarte peper, fijngemixte rauwe broccoli met peterselie), Keltisch zeezout
    – 2x per week aardappelen (gewone) met bloemkool of prei.
    – groene thee capsules
    – zinktabletten
    – cbd capsules
    – liposomaal vitamine c
    – omega 3 met vitamine D capsules
    – yakult
    – verse vruchten (banaan, sinaasappels, kiwi, aardbeien en braambessen)

Wat ik nog plan voor hem

– h202 3%
    – ozontherapie
    – liposomaal curcumine (mag dit na een operatie??)
    – vit. B12 (methylcobalamine) supplement
    – thc olie
    – wortelsap
    – bottenbouillon voor mijn soep
    – hem van de koeken doen afblijven !!

Hier wordt wel eens gezegd dat je qua ‘behandeling’ niet op 1 paard mag wedden, dat doe ik niet maar ik vraag me wel af in welke mate ik sommige nutriënten laat samenwerken of tegenwerken….

elsaram
    Bijdrager

Abrikozenpitten vergeten…

Ik zou fruit helemaal weglaten vanwege de suikers maar dat is mijn bescheiden mening.
    Ozon en waterstofperoxide doen eigenlijk hetzelfde, namelijk ontbinden en een extra molecuul zuurstof afscheiden. O3 = O2 + O en H2O2 = H2O + O.

elsaram
    Bijdrager

Ik heb gisteren een methode voor kankerbestrijding gelezen op cancertutor.com. was gebaseerd op 12u vasten (alleen alkalisch water drinken) en dan 12u lang (met korte tussenpauzen) purple grapes (blauwe druiven? eten. Was berust op het uithongeren van kankercellen en aeroob milieu creëren en dan de kanker voeden met voor de kankercellen giftige druiven (fructose met heel veel kankerbestrijdende nutriënten. Maar dan vraag ik me de af wat je daarnaast nog mag eten (stond er niet bij). Kan je dit bijvoorbeeld 6-8weken lang doen en dan kijken of de kankercellen allemaal doodzijn? Dan krijg je toch andere tekorten of gezondheidsproblemen lijkt me?

Alkalisch water is slecht voor je maagzuur, lijkt mij niet logisch.

elsaram
    Bijdrager

Alkalisch water als ik de h202 3% schadelijk??

100%leven
    Bijdrager

Je bent goed bezig zo te lezen, maar ik zou zeker zoet fruit (banaan!) weglaten. Ken je de website https://thetruthaboutcancer.com ?
    Veel waardevolle informatie is daar te vinden en ze hebben een videoserie die 1 of meerdere keren per jaar gratis wordt uitgezonden.

Mark

Tanja
    Bijdrager

Curcumine na operatie is volgens mij niks verkeerd aan. Juist anti-inflammatie en pijnstillend.

Wel met bloedverdunnend zaken zoals omega 3 oppassen.

Blijft lastig om overzicht te bewaren als je teveel dingen gat gebruiken ineens weet je niet waar hij goed of niet goed op reageert.

elsaram
    Bijdrager

Ergens gelezen dat curcumine sterk de angiogenese tegenwerkt wat niet wenselijk is na een operatie?

Kan iemand me vertellen of ik goed doe met het geven van h2o2 3% (of 1% zelf verdunnen…)

En met de abrikozenpitten, zijn er sterke argumenten waarom ik het wel of niet zou doen?

elsaram
    Bijdrager

En met de hoge dosis liposom. vit.C (2g/dag), als ik mijn vader goed laat drinken, zouden we nierstenen in zijn overgebleven nier dan kunnen voorkomen?

100%leven
    Bijdrager

Van 2 gram vitamine C per dag krijg je geen nierstenen.
    2 gram is ook aan de lage kant. Ik zit zelf vanwege kwikvergiftiging al tegen de 10 gram vitamine C per dag.

Je kan langzaam opbouwen om te zien hoe het valt bij je vader. Hij kan eventueel diarree krijgen bij een (voor hem) te hoge dosis. Meer dan 1 a 2 gram vitamine C per uur heeft weinig zin.

Mark

elsaram
    Bijdrager

Iemand ervaring met fulvimax. Ze claimen een 100% natuurlijk vitaminepreparaat te zijn.

Henry
    Bijdrager

zuiveringszout niet te vergeten.

Elkedageenei
    Bijdrager

Curcumine na operatie is volgens mij niks verkeerd aan. Juist anti-inflammatie en pijnstillend.

Eens en zwarte peper verhoogt de opneembaarheid met hoge factor.

elsaram
    Bijdrager

Nog een vraagje…

Heb hier ook eens het gebruik van pancreasenzymeb gelezen.
    Maar waarom zou ik dit gebruiken? Iemand?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.