Maca voor schildklier?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Maca voor schildklier?

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  muis 1 jaar, 11 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

Wel heel interessant, volgens die tabel heb ik voornamelijk een niet goed werkende schildklier. {stabiele temperatuur, maar altijd koud en ondertemperatuur} maar ik ga het eens een week goed bijhouden om dat echt met zekerheid te kunnen zeggen.

De tabel ergens ander op de website daar kan ik niet zoveel mee. Het kan bij allebei horen daarbij, het kan goed dat er bij die tabel bij mij ook uitkwam dat het mijn schildklier is terwijl het bij mij toch echt hoofdzakelijk aan mijn bijnieren licht en een beetje mijn schildklier door die bijnieren. Maar misschien heb ik je wel verkeerd begrijpen en heb je het wel over de grafiek.

Ik zou het wel langer dan een week uitproberen. Ik heb ook korte periodes gehad dat mijn temperatuur veel stabieler was, om na een paar dagen of weken weer alle kanten op te stuiteren. Ook nu het veel beter gaat zit er nog steeds veel variatie in. Dan zak of stijg ik na een paar weken ineens een stuk en dan ga ik op dat niveau een stukje verder.
    Maar er is nu zeker vooruitgang te merken.

muis
    Bijdrager

In “Je hormonen in het gareel” las ik over gegelatineerde Maca; heeft de voordelen van Maca en onderdrukt niet de schildklier door goitrogenen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

??? Tell me more!

Mike

muis
    Bijdrager

http://wendyrosescheers.blogspot.nl/2014/06/gegelatineerde-maca-wat-hoe-waarom.html?m=1

In het boek gaat ze er verder niet op in. Ze zegt gewoon: neem die ivm afwezigheid van giotrogenen.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.