Long tbc

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Elkedageenei 2 maanden, 1 week geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

complotdenker
    Bijdrager

Laatst zij een vriendin die ik dagelijks zie dat een andere vriendin van haar long tbc had opgelopen. Maar dat het niet de actieve vorm was.

Op mijn werk is een collega die ook op de zelfde afdeling werkt als ik die wacht op de uitslag van de test of ze ook tbc heeft. Iemand uit haar handbalteam had het en had al 21 andere besmet.

Op de afdeling waar ik werk zitten ook vier stageres die van het roc komen uit het telegraaf artikel.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3115532/student-met-long-tbc-in-hengelo-besmet-44-mensen

Ik ga geloof ik ondervinden of mijn dieet mij tegen tbc beschermd… 😖

De mensen die het krijgen moeten een half jaar (!!!) aan de antibiotica.

Ik ga maar Googlen wat ze voor de tijd van antibiotica tegen tbc deden.

Speelt dit alleen in deze hoek van het land of zijn er forumleden die ook mensen kennen die getest zijn op tbc?

Complotdenker

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Verdiep je eens in de Germaanse geneeskunde (GNM). Long tbc is wat we tegenwordig kanker noemen volgens de GNM.
    Longkanker en tbc hebben te maken met een doodsangstconflict. Snap je waarom kanker zg vaak uitzaait naar de longen? Iemand met diagnose kanker heeft vaak een doodsangst!

Kijk even hier voor interessante downloads over dit onderwerp:

en meer info vind je op deze pagina:
    http://wijwordenwakker.org/nl/p1759

Tanja
    Bijdrager

Ik ga sowieso niet meer aan de antibiotica, neem maar contact op met mij mocht het zover komen.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Hoe zou jij het behandelen Tanja?

complotdenker
    Bijdrager

Thx voor de reacties. Nee die antibiotica was ik niet van plan dat kan ik die kleine in mijn buik niet aandoen.

Complotdenker

Tanja
    Bijdrager

Zuurstof en frequenties Elkedageenei

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Zuurstof dmv waterstof?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.