Lezingen Mike

Dit onderwerp bevat 24 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Godsgeschenk 4 jaren, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Auteur

Poekie
    Moderator

Ik kan op de een of andere manier niet in het andere topic over de agenda van Mike (niet zijn afspraakjes) niet reageren.

Dan maar even een nieuwe topic.

De lezing van Mike op 9 september bij ons in Noord-Holland gaat op die dag waarschijnlijk niet door omdat Mike misschien met zijn band een optreden heeft in Wales.

Ik hou jullie op de hoogte welke datum het gaat worden, het wordt iig een avond door de week.

Lia

Poekie
    Moderator

zondagmiddag 9 september gaat definitief door. Na het weekend is de locatie bekend, ben nog in ‘onderhandeling’.

To be continued.

Lia

Anoniem

Hoi Lia,

ik ben graag van de partij.

Dudol

Poekie
    Moderator

Hoi Dudol,

Ik heb je mail ontvangen en heb je genoteerd.

Leuk om iemand van het forum te ontmoeten. Tot 9 september.

Lia

Anoniem

Wanneer is de volgende lezing en moet ik mij daar dan voor aanmelden ?

Richard

Poekie
    Moderator

Mike houdt door het hele land lezingen/kennismiddagen-avonden.

Zie hier voor zijn agenda.

In Noord-Holland bij ons denken we ca. eind november. Als het bekend is melden we het o.a. Hier op het forum.

Lia

Poekie
    Moderator

Mike,Dirtsa,

Was het leuk gisteravond op de Feijterhof, was er een goede opkomst? Lekker tussen de grasvarkens!

Lia

Anoniem

Bedankt

Webmaster
    Bijdrager

Het was super op de Feijterhof. Wat mij betreft tot nu toe DE ENIGE boerderij die varkens op de juiste manier houdt.

Mike

Anoniem

Mike,

Denk je dat er ook een keer een lezing in de buurt van Nijmegen komt ?

Richard

Webmaster
    Bijdrager

Ja, op woensdag 17 oktober in Gastenschip De Orca, onder de Waalbrug.

Mike

Anoniem

Mooi, moet ik me ergens aanmelden ?

Richard

Poekie
    Moderator

Richard, zie de link die ik net heb geplaatst heb hierboven naar de agenda op Weston Price Gelderland.. Daar staat waar je aan kunt melden.

Lia

Webmaster
    Bijdrager

Ik moet de datum nog op de agenda zetten. Aanmelden via westonprice.nl@gmail.com. Entree is 10 euro en het begint om 19.30 u.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

De avond op de feijterhof was echt super, weer heel veel informatie, ook wat ik nog niet wist hoor. Lekker feedback vanuit het publiek. Eerst wat tegendraads/negatief maar dit werd juist beter naar gelang de avond vorderde. Een leuk stel wat mij betreft.

Genoeg mensen hoor, veel meer hadden er niet bij gepast.

En ik prijs mij zeer gelukkig dat ik het vlees van deZe prachtige varkens zo dichrbij kan kopen.

Een leuk stel hoor, zowel de boer en boerin als hun zoon, die slager is.

Jammergenoeg was Mike nog lang niet uitgepraat toen wij al weg moesten, mijn dochter trok het niet meer. Moesten best nog eindje terugrijden en daarna moest zij nog weer naar huis.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.