Lezing Lyme

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 7 uur, 21 minuten geleden.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Gisteren een uitgebreid consult gehad met Tanja. Zij heeft al eea verteld over de behandeling mogelijkheden en onderliggende oorzaken in combinatie met klachten. Zeer interessant en allemaal heel logisch!

Tanja
    Bijdrager

Thanks Binc, fijn dat het resoneert.

gif-vrij
    Bijdrager

@binc
    Goed om jouw indruk te horen. Ik word nu toch echt nieuwsgierig

Binc
    Bijdrager

Ja, dat snap ik dat je nieuwsgierig bent geworden. Het is zeker een zeer interessante materie. En erg logisch ook. Ga jij naar de lezing?

gif-vrij
    Bijdrager

Ja, dat snap ik dat je nieuwsgierig bent geworden. Het is zeker een zeer interessante materie. En erg logisch ook. Ga jij naar de lezing?

Ik twijfel nog steeds. Mijn andere uitje is verplaatst naar zondag dus ik heb op dat gebied geen belemmering om te gaan. Maar ik moet alleen en ook al is het dichterbij dan Limburg, het is toch nog een lange rit.

Ik ben eigenlijk met name zeer geinteresseerd in het lyme verhaal voor mijn dochter.

Mijn vraag aan Tanja:
    Is deze lezing met name bedoeld om onwetende mensen wakker te schudden? De overige onderwerpen zoals straling, vaccinatie, gifstoffen, lekke darm zijn voor mij al bekende materie. Of denk je dat er ook op dat gebied veel nieuwe info naar voren komt tijdens de lezing.

Tanja
    Bijdrager

Patrik deelt zijn kennis en ervaring over Lyme, daarnaast komen er ervaringsdeskundige/Lyme patiënten aan het woord. Ik denk al met al een interessante dag, maar natuurlijk zal het voor jou niet allemaal nieuw zijn. En Désirée is er om vooral vragen aan te stellen, ook leuk!

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.