Lezing Lyme

Dit onderwerp bevat 26 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 1 week, 4 dagen geleden.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur

Tanja
    Bijdrager

En als je dus wel positief test op antistoffen, dan heb je het vaak al heel lang of ben je opnieuw geïnfecteerd.

Antibiotica maakt het in de meeste gevallen alleen maar erger.

Binc
    Bijdrager

Tanja, wellicht dat je net mijn laatste vraag gemist hebt omdat we bijna tegelijk aan posten zijn. Mijn vraag staat nog op de 1e pagina onderaan. Ik zet deze voor de zekerheid nog een keer neer voor het geval je deze gemist hebt.

Tanja, even zomaar een vraag die in mij op komt.
    Is het mogelijk om deze lezing ook digitaal te maken en tegen betaling te ontvangen?

Tanja
    Bijdrager

We geven 25 mei nog een keer deze lezing in Hellevoetsluis. En wellicht ook nog elders in het land. Digitaal moet ik nog eens kijken hoe en wat.

Binc
    Bijdrager

Oke, ik ben tzt benieuwd naar de locaties mochten jullie besluiten om ook op andere locaties deze lezing te gaan geven.

Tanja
    Bijdrager

Ik zal ze op deze plek blijven aankondigen.

Binc
    Bijdrager

Oké, dankjewel daarvoor. Ik ga het in de gaten houden.

Heeft deze behandeling ervoor gezorgd dat jij nu zelf ook ervan af bent? Of ben je nog bezig met deze behandeling?

Tanja
    Bijdrager

Ja ik ben er van verlost, binnen een maand was ik er vanaf. Wil niet zeggen dat je dan nergens meer last van hebt, maar de bacterie is weg.

Binc
    Bijdrager

Dat klinkt echt veelbelovend. Je gaf idd al aan dat het anderhalf jaar kan duren voordat de klachten ook echt weg zijn.

gif-vrij
    Bijdrager

@tanja,

Ik had erg graag gekomen morgenavond maar het is voor mij echt te ver weg voor 1 avond. Ben zeer benieuwd naar het Lyme protocol van je collega Patrik. Het klinkt veelbelovend.

Mijn dochter is vorig jaar (via een Duits lab) ook positief getest op lyme. In Nederland kwam het niet uit de test. Ze is destijds ook flink ziek geweest van een co-infectie van lyme namelijk Mycoplasma Pneunomia. Haar gezondheid gaat ook nog steeds met ups and downs.
    Ikzelf heb een aantal jaren geleden een tekenbeet gehad (kreeg een rode kring op mijn arm). Heb toen wel een anti-biotica gekregen, maar weet natuurlijk niet of het echt 100% weg is.

Maar fijn om te lezen dat jullie in mei naar Hellevoetsluis komen. Dan ben ik zeker van de partij.
    Succes morgenavond.

Tanja
    Bijdrager

Dankje gifvrij, leuk dat je naar Hellevoetsluis wilt komen.

gif-vrij
    Bijdrager

@tanja,

En hoe is de lezing gisterenavond gegaan. Was er genoeg animo en interesse?

Tanja
    Bijdrager

Er was nog plek voor meer mensen, maar de opkomst was prima. Leuke reacties en iedereen vond het razend interessant. Ik ben blij dat we dit kunnen delen, want het is zo belangrijk.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.