Levertraan capcules

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Levertraan capcules

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 6 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur

Anoniem

Zijn de levertraan capsules ok of kan ik beter de vloeibare nemen van Blue Ice? http://www.vitavie.nl/webshop/Visolie.html

Er is ook een combo capsule met X factor? boterolie, iemand hier ervaring mee?

Of heb ik nou weer een topic gemist met deze info.

Anoniem

De vloeibare komt normaal gezien goedkoper uit dan de capsules. Ik heb de vloeibare combo met X-factor boterolie, maar die zie ik nu niet staan, wel die in capsule vorm en nog een paar nieuwe smaken.

De boterolie werkt synergetisch met de levertraan dus ik vind het best om beide in te nemen.

Poekie
    Moderator

Hier info over de levertraan en boterolie/levertraan.

Ik zou gewoon de vloeibare vorm kopen, is veel goedkoper dan capsules.

Lia

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

je kunt deze, als je nog niet gewend bent aan de smaak, innemen met lepeltje honing, of meteen na de lepel levertraan. dan is het te doen hoor.

Alexandra
    Bijdrager

Als ik het goed begrijp, dan zou ik een fles levertraan moeten bestellen en een fles boterolie. Moet je dit dan op 1 lepeltje samenschenken en daarna innemen? En hoe is de verhouding?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

je hebt ook levertraan met boterolie hoor. Butteroil/fermented cod liveroil. Deze heb ik altijd.

Anoniem

Hoelang doe je ongeveer met een fles dan?

Anoniem

Ik zie er ook een met kaneel, is die ook ok? Volgens mij help kaneel bij het normaliseren van je bloegsuikerof zo iets, misschien niet zo gek voor mij als diabeet. Maar eigenlijk zoek ik de gene die het beste is voor als je zwanger wilt worden, want dat is een van mijn doelen.

Anoniem

Nou heb ik dus de combo levertraan/boterolie met chocola smaak want dat was de enige combi die er was. Moet ik daar ook 2 theelepels van nemen of is de dosering weer anders?

De chocola is dus een beetje cacao poeder en een beetje vanille poeder en een beetje stevia en silica, of heb ik nou lekker een verkeerde gekocht :p

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Lijkt mij echt niet lekker, ik vind chocola totaal niet passen bij levertraan. Eigenlijk begrijp ik ook niet goed de gedachte erachter. Ik snap wel dat jij dit niet bewust hebt gedaan hoor.

How is de smaak?

Anoniem

beetje vis achtige chocola of net andersom. Maakt niet uit gewoon innemen en doorslikken.

Anoniem

@kavana: Er zijn ook andere sites die de levertraan met boterolie combo verkopen. Deze bijvoorbeeld :). Maar deze is geloof ik wel duurder.

Micave
    Bijdrager

Vandaag heb ik de levertraan geprobeerd en ik vond hem helemaal niet stinken of dergelijke. Goed in te nemen naar mijn mening. Ik heb de blue ice fermented cod liver oil met kaneel.

Anoniem

Hier een tip van Sarah, The Healthy Home Economist van de WAPF hoe je levertraan slikt zonder iets te proeven.

Anoniem
    Quote:
    Ik zie er ook een met kaneel, is die ook ok? Volgens mij help kaneel bij het normaliseren van je bloegsuikerof zo iets, misschien niet zo gek voor mij als diabeet. Maar eigenlijk zoek ik de gene die het beste is voor als je zwanger wilt worden, want dat is een van mijn doelen.

Dan vind je dit denk ik wel een interessant artikel!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.