Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling

Dit onderwerp bevat 3,648 reacties, heeft 183 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 17 uur, 4 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 3,649)
  • Auteur

ikke
    Bijdrager

Gefeliciteerd, bij deze!

*Kun je niet een klein beetje van van jouw lol/succes erin met mij delen 😉 *

Anoniem

@dennis misschien heb je het al een keer uitgelegd hoor. Maar hoe doe jij deze reiniging? Een week lang appel zuur of – sap? Dus volgens Hulda Clarc of heb je je eigen methode?

Ik wil het n.l. ook gaan doen, aangezien ik een full time baan heb, weet ik niet zo goed hoe het aan te pakken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Boschje, want denk je van de milde leverreiniging? Ik denk dat deze beter te combineren is met werk, en als dit goed gaat doe je in een vakantie een keer de andere reiniging.

Anoniem

Dirtsa, wat denk je, zal ik het gewoon eens proberen met de eieren? (gezien mijn intolerantie voor eieren)

autumn
    Bijdrager

Ik doe de 2-daagse leverreiniging en combineer de eerste dag prima met mijn werk. Je eet de eerste dag tot 14.00u, daarna niet meer. ‘s Avonds kun je beter thuis zijn voor de eerste stappen die de laxatie opwekken. De volgende dag is het wel fijn om in ieder geval de ochtend vrij te hebben, maar wat langer zou fijner zijn. Wat later in de middag kan je wel weer van huis en ‘s avonds eventueel ook.

Info over een 2 of 5-daagse leverkuur:

https://www.heelnatuurlijk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=44

Een E-boek over de gal- en leverreiniging:

http://www.rivendellvillage.org/Lever_en_Gal_Zuivering.pdf

Andere site met korte info over de leverreiniging:

http://www.totalhealthclinic.nl/behandelingen/leverreiniging.htm

http://www.rijndejonge.nl/CMS/raw-food/leverkuur-kort

http://www.lekkerinmnvel.nl/leverreiniging

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Boschje, daar kom je pas achter door gewoon te proberen. je weet, ik scoorde ruim 70, dus hoog, op eieren. Ik eet nu 3 eierdooiers gemiddeld per dag. Ook rauw/milde reiniging gaat prima. Ik vind het drankje zelfs lekker. Ik klop het wel op(in een soort slagroomklopper,handmatig).

Anoniem

Hoe scoorde jij op melkeiwit? Ik hoog namelijk (100 % en ook op eieren 100%)

Ik heb vandaag 3/4 liter rauwe melk op.. wel betaine HCL erbij genomen.

Ik ga het zodra ik 2 dagen achter elkaar vrij ben, proberen. Niet op een werkdag. Zo uit mijn hoofd wordt het dan niet aankomende week, maar de week erop.

Ik durf het wel aan. Het ergste dat me kan overkomen is dat ik er niet lekker op word en daar kom ik wel weer overheen.

Deze reiniging staat onder het topic ‘leverreiniging’ geloof ik?

autumn
    Bijdrager

Reken er in ieder geval op dat je de eerste dag ongeveer van 19 tot 22u diarree hebt, daarna niet meer, want dan ben je leeg. En de tweede dag heb je de hele dag ook dunne/vloeibare ontlasting, maar vanaf halverwege de middag hou je de spijs wat meer binnen en ga je jezelf weer vullen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Volgens mij: vertaling leverreiniging.

Ik heb geen idee wat ik scoorde op melkeiwit, zoek ik voor je op.

simone
    Bijdrager

Van Pyramid en Jacob Hooi heb je een lever gal thee. Heeft iemand daar ervaring mee, het lijkt me meer een aanvulling op de reiniging met een klysma en mag men deze thee gebruiken als je borstvoeding geeft?

Mag men de reiniging met klysma ook doen als je borstvoeding geeft?

Nee nee, ik ben niet de eerste man op aarde die borstvoeding gaat geven, mijn vrouw geeft nog borstvoeding daarom deze vraag.

Mijn dank gaat uit naar u allen.

Anoniem

Ik vind de thee van Pyramid vrij mild, heb het ook lange tijd gedronken. Ik ben op een gegeven moment uitgekomen bij de lever thee van Salus, heeft iets meer smaak vind ik.

Ik heb een vraag over de appelsmoothie. Kan je deze goed combineren met H202?

Je neemt dus gelijk met opstaan de H202 en kan je dan plusminus een uur later het Bitterzout innemen ?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik heb de lever/galthee van jacob hooy, die is heerlijk, ik voeg er aan toe verse geraspte gember.

Dit is echt lekker, ik weet niet of dit invloed heeft op de borstvoeding. persoonlijk zou ik mij daar geen moment druk over maken, ik denk: wat goed is voor de moeder, is ook goed voor t kind.

Maar misschien weten anderen hier meer over.

Anoniem

Ik wil morgen de appelsmootie doen. Is dit te combineren met H202. Eerst Bitterzout nemen of H202 of maak dat niet uit?

simone
    Bijdrager

Hallo Allemaal

Mijn man heeft mij ook aan gestoken om op deze site elke keer te kijken en te lezen en elke keer leer ik wat maar door mijn dislyxie kan ik niet altijd helemaal volgen.

Jullie geven zo’n uitgebreid antwoord dat het soms te veel wordt en heel vaak laat ik het Haluk lezen en soms probeer ik het zelf te volgen.

Maar nu mijn vraag als ik het goed heb als je opstipatie hebt dan moet je niet je lever gal reinigen klopt of heb ik het helemaal verkeerd gelezen.

Want ik krijg mijn darmen niet versoenlijk meer op gang ik eet niet veel maae drink veel rauwe melk en dat is mijn favoriet ik heb ook gelezen drie rauwe eieren en rauwe melk en ik drink lever gal thee sinds deze zaterdag maar ik kan nog steeds niet versoenlijk naar de wc ik ben ook een beetje bang omdat je ziet altijd op tv dat knikkers zo noem ik het maar gevaarlijk zijn.

Kan iemand mij helpen met deze vraag zodat ik gewoon naar de wc en of ik een lever gal reiniging mag doen.

Al vast bedankt voor jullie tijd

Met vriendelijke groeten de vrouw van Haluk

Webmaster
    Bijdrager

Je moet JUIST WEL lever/gal-reinigingen doen om van die verstopping/blokkades af te komen.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 3,649)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.