Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling

Dit onderwerp bevat 3,668 reacties, heeft 184 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  gif-vrij 1 jaar, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 3,669)
  • Auteur

Rapunzel
    Bijdrager

Deze is al bekend Lievergezond. In elk geval bij enkelen van ons. Ron Fonteine en de vriendin van Mike hebben hem ooit gedaan.

ruud
    Bijdrager

dank Rapunzel! oho en?! zijn zij er over te spreken dat je weet?

ik heb gelijk de koe bij de horens gevat en Ron gevraagd hoe het ging.

die deed het een week en kreeg wel gele ontlasting, maar toen is hij gestopt.

was ff genoeg.

ik wil het 6 weken doen, ik wil van die kudde stenen af (als ik ze heb, bij een echo waren ze overigens niet zichtbaar, maar dat zegt volgens mij niet genoeg).

Rapunzel
    Bijdrager

Ik herinner mij dat Mike het alleen de eerste week effectief vond vanwege groene ontlasting (dacht ik). Daarna niet meer. Maar….. Hans Reijnen schrijft dat ook, dat de patiënten het gewoon niet in de gaten hebben dat er iets gebeurt, dus….

Heb jij al gebeld? Weet je ook wat het kost? Je moet er dacht ik ook de heetwaterkuur bij doen met gember. Ik heb toch ook wel interesse!

Heb je dit trouwens al gezien:

http://rawfoodsuperfood.com/livatrex-lever-gal-reiniging.html

Livatrex dus…..

ruud
    Bijdrager

Ja Rapunzel, ik heb het al besteld: 17 euro, geen geld.

Mijn energetisch therapeute zegt dat het niet goed is voor me echter:-(

Nou ja, heb ik het maar in huis.

De redenen kunnen te over zijn dat het niet goed zou kunnen zijn.

Dat heb ik nu weer bij haar teruggelegd.

Kan ook zijn dat het niet samengaat met de energetische therapie die ik nu doe, maar bijv ook met het feit dat ik een bijnieruitputgeval ben.

Ik heb bij dezelfde arts als van de korrels een afspraak gemaakt overigens.

Over een jaar kun je er pas terecht!

Maar ja, wat is nou een jaar inmiddels.

Dank voor de tip van de livatrex!

Rapunzel
    Bijdrager

Hans Reijnen lijkt mij helemaal niet verkeerd. Hij heeft een boekje geschreven over vitamine B12. Ik heb ook al eens contact gezocht en gevraagd of hij iets voor me kon betekenen. Hij wist zeker van wel. Alleen was er die wachtlijst ja. Op dat moment was ik al met iets anders bezig ook en heb ik het maar laten schieten. Ik ga het ook bestellen! 17 Euro maar!

ruud
    Bijdrager

Over B12: ik heb dit product laten testen van Mercola en het schijnt heel goed te zijn voor me: http://products.mercola.com/vitamin-b12-spray/?e_cid=20111029_DNL_ban_HL&source=nl Het is een spray. Ik hoop maar dat ik dan niet weer weken moet wachten en nog meer douaneproblemen.

Ik hoorde Ron Fonteine ook al zeggen dat die spray goed helpt bij migraine problemen.

Het helpt snel via een spray itt via de darmen: duurt lang.

Rapunzel
    Bijdrager

Bedankt voor de tip maar ik ga begin november weer voor een injectie. Toch moest mijn B12 goed zijn. Je bent erg fanatiek bezig Lievergezond! Doe je niet een beetje TE veel? 😉

ikke
    Bijdrager

Heb vanavond mijn eerste portie bitterzout genomen om vannacht mijn eerste flush te gaan doen. Vind het toch wel een beetje spannend, maar ik zal zien wat er gebeurt. Voorlopig nog niets, behalve hoofdpijn.

Dirtsa
    Bijdrager

oh spannend! ik vond dit de eerste keer ook enorm spannend!

Heb je je voorbereid op deze flush? vandaag licht gegeten en vanaf vanmiddag 14uur gevast? of doe je de flush van mike met de smoothies?

ben erg benieuwd wat het je brengt,

succes!

ikke
    Bijdrager

Ja, ik heb gevast. Eigenlijk al wat langer dan vanaf 14.00 uur. Heb vanmorgen namelijk alleen een appelsmoothie op 😉

Ben ook wel heel nieuwsgierig. Was er vanmiddag zelfs een beetje bang voor… Maar nu ik dat eerste gls smerig (vooral de nasmaak!) bitterzout weggewerkt heb, ga ik door ook. Ik geloof niet dat het citroen-olijfoliemengsel viezer kan zijn dan dat.

E123
    Bijdrager

Ik kan je gerust stellen, het citroen/olijfolie mengsel is veel beter weg te krijgen dan dat vieze bitterzout. Voor de nasmaak neem ik vaak een likje honing, dan is het zo weg. Ben benieuwd naar je resultaten.

Succes Pinklady! 😀

ruud
    Bijdrager

Ja idd succes Pinklady, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Jammer dat hier geen fotofunctie bijzit.

Dan konden we misschien inzoomen op jouw oogst en die van Janse:-)

Of op de biljartballen van Hilda;-)

Anoniem

Er zijn ook bitterzout capsules te koop. Alleen denk ik dat het voor de opname en verwerking van het bitterzout iets te langzaam gaat verlopen. Iemand ervaring met bitterzout in de vorm van capsules?

Rapunzel
    Bijdrager

Pinklady, ook namens mij heel veel succes! Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen!

ikke
    Bijdrager

Dank U allemaal. Ik laat het wel weten morgen.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 3,669)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.