Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Kwikontgifting: m’n route naar gezondheid (100%leven)

Dit onderwerp bevat 1,490 reacties, heeft 58 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 maand, 2 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,441 tot 1,455 (van in totaal 1,491)
  • Auteur

sharro
    Bijdrager

Ik heb wat foutjes geschreven hierboven … Daar word ik dus pfffff van.

Neem geen TEC meer en voel me beter …heb men bloed al 10 keer laten
    Prikken en deze is altijd heel goed .

De hulp van mark heeft me heel goed gedaan …met de juiste supplementen en Edwin heeft me de goede richtlijnen gegeven dank u hiervoor .ik doe rustig verder met cutler wat soms niet gemakkelijk is

Ik doe zeker zo verder

sharro
    Bijdrager

Dag mark

Zou ik de supplementen niet ergens anders kunnen kopen want heb men bestelling niet gekregen en moet 5 weken wachten zeggen ze alvorens ze een nieuwe lading opsturen

Ik wil verder. Doen want deze doet me goed al geloofd iedereen dit niet
    Heb er nu veel ruzie over wat spijtig is

100%leven
    Bijdrager

Kleine hoeveelheden ALA zul je kant-en-klaar niet ergens anders vinden. Pas vanaf 25 mg zijn er ook andere merken te vinden die je elders kunt kopen. Bij mij heeft het wel eens 3 weken geduurd voordat ik de bestelling binnenhad.

Mark

sharro
    Bijdrager

Het pakket is 3 april verzonden en tot vandaag niets ontvangen .

Heb gemaild met living supplements en ze versturen pas een nieuw na 5 weken

Ik vind dit een beetje te lang … Maar ja hoe komt dit dan ?

Vanwaar komt dit

Ben
    Bijdrager

Is het geen optie om ALA in een pure poeder vorm te kopen en met een (micro)maatschepje te doseren dat overeenkomt met het gewenste hoeveelheid mg.
    Lijkt me zo wie zo een stuk voordeliger en je hebt dan ook niet meer te maken met eventuele ongewenste vulstoffen.

https://nl.myprotein.com/sports-nutrition/alpha-lipoic-acid-ala/10529287.html

100%leven
    Bijdrager

Je kan inderdaad zelf capsules vullen met een micromaatschepje en pure poeder. Vaak kun je bij bedrijven zoals Purebulk een rapport zien/opvragen waarbij je onder andere kunt zien hoeveel zware metalen aanwezig zijn in hun poeder.

Je kan ook een capsulemachine kopen en lege capsules, dan kun je een grotere hoeveelheid capsules in 1 keer vullen.

https://capsuleconnection.com/capsule-machine/

Mark

sharro
    Bijdrager

Hoi mark

Nu wil een besteling plaatsen bij supplements maar deze is zo
    Moeilijk geworden en zo gevoelig voor paswoorden begrijp het niet goed

Ben kalm vraag dan men paswoord terug aan maar dit gaat dan niet er is geen
    Match met het email zeggen ze dan ….pfff

Deze zijn zo goed en puur …wat kan ik doen Mark ? Heb jij een idee

Sharro

sharro
    Bijdrager

Het is me dan toch gelukt

sharro
    Bijdrager

Hoi allemaal

Het ontgiften gaat goed… Heb men lading gekregen en vergeet niets eer nu.

Vul alles goed aan en ondervind dat het beter word ….maar nu ontdekte ik gisteren dat ik hoeste en niet echt stopte …ik ga toch geen astma krijgen ?

Begin maandag met 6.5 Mg

Ik rook niet en drink ook niet …nooit gedaan

Sharro

TonSieben
    Bijdrager

Hé Sharro,

Het is normal dat je vreemde nieuwe symptomen krijgt gedurende de chelatie. Deze gaan ook weer weg door chelatie. Het is het neveneffect van verplaatsende zware metaal deeltjes die landen en ongemakken veroorzaken onderweg naar buiten.

Als je goed je Core Four in de gaten houdt en rustig doorgaan met cheleren komt het echt goed.

Warme groet,
    Ton

sharro
    Bijdrager

Dank u ton … Het deed me even schrikken maar toch bedankt hoor ton

Sharro

Ben
    Bijdrager

100%leven
    Bijdrager

Jaren geleden werd OSR (hoe het toen genoemd werd) al besproken op de frequent dose chelation group. Andy Cutler heeft ook gemaild met Haley met vragen over bijvoorbeeld de halfwaarde-tijd ervan. Andy was vooral niet te spreken over het feit dat het niet grondig op veiligheid was getest en al wel aan kinderen werd gegeven.

Hier gaat Andy in op een mailwisseling tussen een forumlid en Dr. Haley uit 2010:

http://onibasu.com/archives/am/279813.html

De aanwezige benzeen-ring (aromatic ring genoemd in bovenstaande post) in OSR blijkt vooral gevaarlijk voor mensen met MCS.

Het lijkt dus nog niet voldoende onderbouwd en getest te zijn om te kunnen stellen dat dit een veilige manier van kwikontgifting is voor een grote groep mensen. Maar voor mensen die er op deze manier vanaf zijn geraakt en zich beter voelen, is het natuurlijk mooi. Als je een overzicht hebt/vindt van ervaringen van mensen die dit geprobeerd hebben, dan zie ik het graag.

Maar het is op het moment dus niet te koop, begrijp ik.

Mark

Ben
    Bijdrager

Mark, je kunt het wel gewoon kopen bij diverse aanbieders. zie bv de link van medkoo.com (is wel prijzig)
    Ik heb begrepen dat het als medicijn nog in een test periode zit.
    Ervaringen van mensen die dit middel al geprobeerd hebben kan ik zo snel niet vinden.
    Wat ik me trouwens afvraagt mbt alfa liponzuur, is of het eigenlijk wel een goed idee is om dit zomaar als supplement in te nemen. Legio mensen nemen dit 1 tot 3x daags in. Waarschijnlijk ook niet wetende of ze bv kwik in hun hersenen hebben. In artikelen staat wel eens dat alfa liponzuur zelfs tot doseringen van 1800 mg veilig zou zijn.
    Andy Cutler hamert er niet voor niets op om alfa liponzuur 8x daags om de 3 uur in te nemen. Stel dat je niet wetende bent of je kwik in je hersenen hebt zitten en je gaat toch alfa liponzuur als supplement 1-3x daags innemen, dan vraag ik me dus af of dit wel zo verstandig is?

100%leven
    Bijdrager

Ben, als je kwik in je lichaam hebt, is het inderdaad niet verstandig om lukraak ALA supplementen in te nemen, zeker niet in hoge doseringen. Maar helaas zijn er veel ‘experts’ (therapeuten/farma bedrijven/gezondheidgoeroes) die met weinig kennis van zaken gevaarlijke adviezen geven en niet alleen op het gebied van kwikontgifting.

Iets met klok en klepel.

Mark

15 berichten aan het bekijken - 1,441 tot 1,455 (van in totaal 1,491)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.