Kijk uit voor ecofascisme!

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Kijk uit voor ecofascisme!

Dit onderwerp bevat 311 reacties, heeft 31 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  naief 14 uur, 9 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 312)
  • Auteur

Anoniem

Met de huidige vruchtbaarheidscijfers én de hele kanker-epidemie (we staan volgens mij nog maar aan het begin) gaan we hoe dan ook toe naar een daling van de wereldbevolking. We zien nu al een enorme leegloop in Zuid-Europa, Oost-Europa, Japan, China. Het is dus van de zotte dat regeringen zo inzetten op gedwongen sterilisaties in derde wereld landen.

Steve Mosher zag met eigen ogen de gevolgen, en heeft een lange analyse aan het onderwerp gewijd : the overpopulation myth. Ik kan me daar nog steeds erg in vinden.

Maar .. we vergeten met z’n allen iets. De simpele vraag: waarom zijn er nu veel meer mensen dan vroeger?

Het standaardverhaal is dat onze gezondheidszorg beter is geworden.

Ik vind dat een zwak argument; het is alsof we onszelf op de borst moeten kloppen, terwijl het juist het westen was dat hoge kindersterfte had, waar Indianen tot ver in de 19e eeuw kerngezonde kinderen ter wereld brachten. (zie de verslagen van George Catlin : 100 years before Weston Price) Natuurvolkeren deden het zo gek nog niet. Ze hadden geen hoge kindersterfte, en de aantallen schoten ook nooit de lucht in.

Waarom zijn er nu meer mensen dan vroeger?

Neil Kramer (onderstaand interview van deze week) spreekt en schrijft veel over bewustzijn, over mystieke tradities, en over krachten die er baat bij hebben dat wij in laag bewustzijn blijven – die krachten hebben de laatste paar duizend jaar de overhand gehad. En zijn nu aan het verliezen; want we maken een kentering mee.

Hier zijn groepen mensen bij betrokken; uit zieke machtswellust maar ook praktische overwegingen, en er wordt gecollaboreerd met krachten uit de 4D die leven van een mensheid bij laag bewustzijn. Laag bewustzijn als brandstof.

Heel vroeger zaten mensen vele malen dichterbij het doel van het leven: persoonlijke ontwikkeling, groei, groei van zichzelf en daarmee van de kosmos. Ooit hadden we dus een wereld met gebalanceerde mensen, waar voor negativiteit weinig te halen viel. Druïden, Tibetanen, Pygmeeën etc.

De invloed van negatieve krachten viel samen met een groei van de wereldbevolking. Men wilde niet zomaar een bevolking die uit balans was (mensen in pijn, mensen in ziekelijke patronen) men wilde vooral een grote bevolking die dat was. Meer brandstof!

Kinderen die in pijn opgroeien, die een levenlang nooit wakker worden (zoals Gurdieff constateerde) en die dus makkelijk in een systeem passen. 7 miljard mensen die op 10% van hun kunnen zitten, maakt deze planeet één mega-energieleverancier voor de bad guys.

Georganiseerde religies spraken voor het eerst over vermenigvuldiging als doel: gaat heen en vermenigvuldigt u.

Voor die tijd was heling het doel.. denk aan reïncarnatie. Zonder heling blijven we eindeloos reïncarneren. Dan bereiken we ons doel nooit, herhalen we steeds dezelfde fouten, als een soort plaat die blijft steken. Weer een volgend leven, en weer. Van vader op zoon, op zoon, op zoon.

De gnosten werden door christenen weggezet als wereldvreemd, omdat zij schijnbaar ‘tegen procreatie’ waren. Zonderling of niet, zij zagen 2000 jaar geleden dat spiritueel zieke mensen werden aangemoedigd om veel kinderen te baren.

Gnosten zeiden eigenlijk: werk eerst aan jezelf, doe je dat niet dan ben je een grote duivel aan het voeden. Dan zit je met een stel kinderen die niet tot hun recht komen, die van alles opkroppen, en die meteen worden opgeslokt door een systeem – omdat hun ouders ook al niet sterk genoeg waren om zichzelf binnenstebuiten te keren en een eigen weg te kiezen.

Helaas zien we dat maar al te vaak in deze wereld: in een stad, kinderen die snel naar de creche / naar school gaan, ver weg van grootouders. En wat te denken van de islamitische wereld en de rol van de vrouw, daar zit een hoop frustratie verstopt waar die kids in opgroeien.

Goed interview trouwens, de populatie-agenda zit vooral in het tweede deel, wil je die horen stuur me dan een mailtje dan heb ik een wachtwoord voor je.

http://www.redicecreations.com/radio/2014/11/RIR-141121.php

ruud
    Bijdrager

hoi Thijs, interessant verhaal in elk geval.

Hierover:

Quote:
    7 miljard mensen die op 10% van hun kunnen zitten, maakt deze planeet één mega-energieleverancier voor de bad guys.

Quote:
    Meer brandstof!

Hoe bedoel je dat van die energie / brandstof?

In welke zin?

Anoniem

Laag menselijk bewustzijn is een energiebron voor ‘dingetjes’ in 4D. Die leven daarvan. De

energie die wij uitzenden als we bijvoorbeeld boos of gefrustreerd zijn – dat is hun voedsel.

Mensen die veel tussen 3D en 4D bewegen herkennen ze, en natuurvolkeren wisten af van hun bestaan. Carlos Castaneda noemt ze de flyers / inorganic beings.

jon
    Bijdrager

het is niet wapf proef ,maar ik begrijp hem wel!

Anoniem

Dat is veganisme jon. Het hele verhaal over zuren en basen, dat Weston Price 75 jaar geleden al weerlegd heeft. Als we vlees en zuivel eten hebben we bloed aan ons handen. Toch?

Hij overgiet het met een beetje populair non-dualisme, dat wil dat wegkijken van de lessen in dit aardse bestaan. Hij doet me trouwens een beetje denken aan die coffeeshop-jongens 😯 , met z’n ‘having fun is the fastest way to raise our vibration’. Hij stuurt iedereen die op zijn kanaal reageert persoonlijk Infinite Love en Harmony, ook de vleeseters, dat vind ik dan wel weer attent. 8)

Romagi
    Bijdrager

Thijs, mensen die veel tussen 3 D en 4 D bewegen. ?????

Ik heb zojuist op jouw website gelezen over 432 Herz, dat begrijp ik gelukkig. Ik heb een accordeon, vraag me af hoe deze is gestemd. Hoewel die in mijn oren goed klinkt.

Ook heb ik ooit CD-tjes gekocht die op de hersens zouden moeten inwerken. Ik zal ze eens opzoeken. Vraag me af of ze dan de goede Herz hebben.

En hoe zit dat met zingen? fibreren wij zelf op 432 Herz? Als de piano (van ons koor) is gestemd op 440 Herz is gestemd nemen we dan die fibratie over?

Anoniem

Voor gitaren bestaat wel een 432 hz stemapparaatje, voor accordeons weet ik het niet, volgens deze website moet het voor ieder instrument mogelijk zijn.

Ik laat mijn piano gewoon standaard stemmen, ik heb er eerlijk gezegd ook nooit naar gevraagd.

Zangers zingen mee met de gestemde instrumenten, je zou iemand kunnen vragen die veel weet van chakra’s of die het echt merkt. Het is zo frappant dat 432 zo’n getal uit de heilige geometrie is. 4320 is het groot platonisch jaar gedeeld door 6: twee tekens van de dierenriem. Het sluit aan bij de harmonie van het universum, dus ook die van ons lichaam, en de oude Grieken wisten dit.

3D is bewustzijn in een lichaam, 4D is individueel bewustzijn buiten ons lichaam om. In principe verblijven wij voortdurend in zowel 3D als 4D.

Als we ons zesde zintuig ontwikkelen, dan leren we meer uit te zenden en op te pikken in die andere dimensie. Wordt onze intuïtie sterker en dromen helderder.

Oorspronkelijk had een stam altijd een sjamaan; dat was iemand met het talent om in beide werelden te reizen, een soort van medium (al heeft dat woord in het westen een beetje slechte naam).

Dromen, meditatie, visioenen, maar vooral gewoon een goede focus; technieken die men gebruikt waren tot begin 20e eeuw te leren in Tibet (boek van A. Neel). Ook in landen als Peru werd (wordt) iedere ochtend met spanning gewacht wat de dromers te melden hadden, je merkt dat ook bij Zuid-Amerikaanse schrijvers.

Romagi
    Bijdrager

Hoi Thijs, ik droom zelden, althans, ik weet het niet. Ooit ben ik naar een helderziende geweest en daar ging ik terug naar vorige levens. Daar “zag” ik dingen die wel een relatie hebben met het nu. o.a. die accordeon, en een vriendje van school die ik blijkbaar vroeger had gekend. Was wel indrukwekkend moet ik zeggen. Dat dit allemaal bestaat daar ben ik van overtuigd. Maar verder zoek ik er niet naar. Het komt op je pad ja of nee, dan is het goed.

Iklustvet
    Bijdrager

Geaard slapen geeft ook veel meer dromen merk ik. En beduidend vrolijker dromen ook. Vroeger droomde ik altijd over oorlog, of eenzame walvissen. Echt nooit wat anders, toen jaren veel minder gedroomd. En nu sinds kort slaap ik met aardingslaken en heb ik al gedroomd dat ik op mn gemak in het zonnetje in een mooie tuin liep.

ruud
    Bijdrager

Dit artikel doet me denken aan het hier eerder geplaatste stuk van Thijs;

Quote:
    Does Having a Child Make Me an Environmental Villain?

Those serious about reducing their carbon footprint are forgoing parenthood. Should I feel bad that I didn’t?

http://www.alternet.org/environment/does-having-child-make-me-carbon-villain via http://www.leefbewust.com/2014/global/211114.html

Elkaar of onszelf schuldgevoelens aanpraten heeft al helemaal niet veel zin.

Ik ben zelf een kind van een overbelaste moeder met veel kinderen onder haar hoede (zoals het een goed katholiek betaamde in die tijd) die daar naar ook eigen zeggen zichtbaar heeft geleden onder die situatie en niet alleen zij zelf.

Veel mensen krijgen in hun vruchtbare leven op deze wereld niet de kans om zichzelf voldoende persoonlijk te ontwikkelen en in dat geval een kind op de wereld zetten doet henzelf onvoldoende recht, laat staan hun kinderen.

Zo ziet het er voor mij uit: en dit realiseer ik me sinds ik het stuk van Thijs heb gelezen hierboven.

ruud
    Bijdrager
    Quote:
    ‘Negentig procent van de vrouwen liegt over moederschap’

Veel vrouwen durven niet toe te geven dat het moederschap hen zwaar valt en liegen daarom tegen de buitenwereld. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek.

http://www.nu.nl/lifestyle/3774043/negentig-procent-van-vrouwen-liegt-moederschap.html

Webmaster
    Bijdrager

De term ‘ecofascisme’ moet zeer letterlijk worden genomen:

http://journal-neo.org/2015/01/01/world-overpopulation-hold-on-buddy/

Quote:
    n June 1952 John D. Rockefeller III convened a secret conference at Williamsurg, Virginia where some thirty of the nation’s most eminent conservationists, public health experts, Planned Parenthood leaders, agriculturalists, demographers and social scientists met. They formed a new group which could act as “a coordinating and catalytic agent in the broad field of population.” John D. Rockefeller III publicly christened The Population Council and announced that he himself would serve as its first president. They organized their vast financial and media resources to spread the myth of over-population that today is blindly accepted by most as scientific truth. They spread the myth that “people pollute,” or as the Rockefeller Foundation’s Alan Gregg preferred to describe growing human populations in the developing world, “cancerous growths that demand food.” Population reduction became the strategic priority, step-wise, of the US Government and then the US-controlled World Bank.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Bekijk dit griezelige Amerikaanse overheidsfilmpje met de stem van Julia Roberts als ‘Moeder Natuur’:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Eer de aarde of Julia Roberts maakt korte metten met je:

Mike

Lievergezond
    Bijdrager

Ik plaats dit bericht in deze rubriek vanwege dat wij door de media en literatuur overspoeld worden met beelden over de mensheid als een pest voor deze aarde. Misschien zijn we wel met te veel, misschien niet. Maar hoe dan ook zijn we er en we doen onszelf geen plezier over onszelf te denken als een pest of als een zelfzuchtige machine omdat we nog veel meer andere kanten hebben waardoor we onszelf en anderen kunnen versterken.

De volgende info plaatst massagedrag van de mens in panieksituaties in een ander licht dan dat ons voorheen werd voorgeschoteld: mensen in nood- en panieksituaties zijn (dus helemaal) niet perse egoistische types die anderen vertrappen:

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 312)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.