Kanker

Dit onderwerp bevat 893 reacties, heeft 94 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Marijan 3 weken, 3 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 894)
  • Auteur

Emmetje
    Lid

Tanja,

Dank je voor je info! Met je uitleg kan ik wat!

Het advies van mijn arts was om lijnzaadolie en zonnebloemolie 3 x daags een eetlepel te mengen. met de opmerking dat omega 6 en ontstekingen te kort door de bocht was. ik krijg het niet weg. Budwig ben ik dol op en ook op de lijnzaadolie. Zonnebloemolie vind ik niet te pruimen 🙂 en wederom volg ik mijn gevoel.

Waarom olijfolie uitgezonderd? Of kun je me vertellen waar ik er meer over kan lezen? Dan zoek/lees ik het zelf.

Waar kan ik vinden hoeveel geschiedenis een product heeft? Ik zou denken dat zonnebloem en olijfolie net zo oud is als roomboter bijv.? Affijn… al lezende en doende… leert men!

Thanks!

Anoniem

@ Emmetje,

Teveel omega 6 t.o.v. omega 3 werkt ontstekings bevorderend.

Quote:
    Waarom olijfolie uitgezonderd? Of kun je me vertellen waar ik er meer over kan lezen? Dan zoek/lees ik het zelf

Olijfolie bevat nauwelijks omega 6.

Quote:
    Waar kan ik vinden hoeveel geschiedenis een product heeft? Ik zou denken dat zonnebloem en olijfolie net zo oud is als roomboter bijv.? Affijn… al lezende en doende… leert men!

Kijk eens naar een zonnebloemzaadje en bedenk dan hoe moeilijk het moet zijn om daar een goede hoeveelheid olie uit te halen zonder allerlei kunstgrepen uit te halen.

Nog even over de THC hemp oil, er zijn al aardig wat wetenschappelijke onderzoeken die aantonen dat THC werkt tegen kanker. Helaas gaat altijd na enig succes van de studie de stekker eruit.

Men is blijkbaar wel bezig met een synthetisch THC middel 🙄

Emmetje
    Lid

@ Pike

Dank je!!!! En natuurlijk wordt er een synthetisch middel gemaakt. Het gaat om geld. Volg de geldstroom en daar zijn de antwoorden 🙄 indead.

Die THC hemp oil vind ik toch ook wir wa nadelen aan kleven… loop ik dan de hele dag high te wezen? is niet gezond voor mijn omgeving 😀

Emmetje
    Lid

Kheb al gevonden hoe het werkt. Langzaam het lichaam laten wennen. Zie info hier:

http://www.mediwiet.nl/info/onverdunde-wietolie-en-kanker/

Anoniem
    Quote:
    (3 x daags een theelepeltje)

😯 Als ik van de olie die ik gemaakt heb zoveel zou nemen ben ik letterlijk 48 uur zo stoned als een garnaal 😆

Je wordt er wel degelijk stoned van maar het hangt af van de hoeveelheid THC in de olie hoeveel je kan nemen voordat het teveel is.

Goede link, die ken ik nog niet ga ik zo even lezen.

Emmetje
    Lid

@ Pike 🙂 wat een :mrgreen:

Ik had mijn post al gewijzigd. Het begint met een rijstkorreltje tot 60 gram in 90 dagen.

Anoniem

@emmetje

Quote:
    loop ik dan de hele dag high te wezen? is niet gezond voor mijn omgeving

Dat is alleen als je de THC rookt en niet bij gebruik van de olie.

Webmaster
    Bijdrager

ruud
    Bijdrager
    Quote:
    Dat is alleen als je de THC rookt en niet bij gebruik van de olie.

hoi Archie, gebruik jij de olie ook?

Ik smeer het spul op mijn pols, 1 druppeltje.

Eerst nam ik het in.

Bij 1 druppeltje ging het nog, en merkte ik niets.

Bij per ongeluk 2 druppeltjes heb ik een dag lang versuft op de bank gelegen.

Of dat high is weet ik niet, maar ik hoef dat nooit meer!

Webmaster
    Bijdrager

Zoals eerder gezegd: je maakt onderdeel uit van een modern, alternatief experiment. Er is geen enkele historische basis voor het gebruik van hennepolie!

Mike

Anoniem

Wordt de hemp plant niet al eeuwen gebruikt om zijn medicinale eigenschappen?

Alexandra
    Bijdrager

Maar toch niet als olie?

Anoniem

Het is ook geen echte olie, het is meer een drab met THC en cannabanoids.

Je kan hetzelfde verkrijgen door veel hemp hars te oogsten van de hemp buds.

Maar de alcohol methode zorgt ervoor dat je veel meer THC uit de buds kan krijgen.

Als de plant niet verboden zou zijn zou je overal gratis kunnen oogsten (de hars)

En daarnaast kan je de buds direct eten of op een andere manier bereiden zoals ook al eeuwen wordt gedaan met andere medicinale planten.

Alexandra
    Bijdrager

Dus je pakt het moeilijkste wat te doseren is, de thc om op je te smeren? Het innemen van thc met voedsel (bv spacecake) maakte dat men ” opeens” stoned was, geen controle mogelijk en vaak te veel ingenomen, omdat je steeds maar niets voelde.

Wat is dan het gezondheidsbevorderende van de hennepolie? Ik ken het blowen tegen de pijn, maar verder niet.

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Wordt de hemp plant niet al eeuwen gebruikt om zijn medicinale eigenschappen?

Hennepgebruik heeft een geschiedenis, maar deze is niet medicinaal, maar spiritueel. Net als alle natuurlijke geestverruimende middelen was het een manier om een groter bewustzijn te verkrijgen en daarmee meer inzichten. Natuurvolkeren zagen het als een manier om dichter bij de goden te komen.

Er zijn zoveel natuurlijke middelen tegen kanker, waarom zou je specifiek een THC-bevattende plant kiezen? Je bent vast wel bekend met de ‘vreetkick’ die mensen die blowen voortdurend krijgen. Marihuana ontregelt de bloedsuikerspiegel en als er nou 1 ding is wat ALLE kankerpatienten gemeen hebben, dan is het wel dysglycemie!

Hennep is een hype. Don’t believe the hype!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 894)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.