Kan je een geslachtsziekte natuurlijk genezen?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Kan je een geslachtsziekte natuurlijk genezen?

Dit onderwerp bevat 57 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Webmaster 6 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Zou 2 maanden gewoon nog tekort zijn?

Anoniem

Opmerkelijk, ik lees eerst:

Quote:
    Nou had ik een vraag naar aanleiding van een SOA-test die ik laatst gedaan heb, gelukkig had ik niks

Maar ik lees nergens waar je tot de constatering kwam dat je wel chlamydia hebt. Hoe zit dat dan?

Anoniem

Ik had het inderdaad eerst niet, toen werd ik door een meisje gewaarschuwd dat ik het wel is zou kunnen hebben dus toen nieuwe test gedaan.

Anoniem

Ik denk ook dat twee maanden tekort is. Met waterstofperoxide en ozon volg je een natuurlijke en ontgiftende weg, je bombardeert (kennelijk) niet – of op een andere manier -, zoals je met antibiotica zou doen. Als je daarnaast minder gezond eet – ik ken je voedingspatroon niet – hou je de ziekte misschien toch in stand omdat je de chlamydia reden geeft om te blijven (afval, toxinen, etc).

Hilda

ruud
    Bijdrager

Er is een optie om gericht en zonder kleerscheuren zoals bij antibiotica de chlamydia

weg te halen en dat is resonantietherapie.

Anoniem

Nou ik had eind oktober 2010 een uitbraak van blaasjes en na doktersonderzoek was de uitslag herpes. Dat is de enige uitbraak die ik heb gehad, dus lichamelijk is er niet zo veel aan de hand maar geestelijk geeft het idee me enorm veel stress. Maar dat is niet nodig begrijp ik?

Ik ben ooit eens naar een orthomoleculair arts geweest die een Prognos had en die wilde mij druppeltjes geven, maar omdat ik er van overtuigd was dat het virus (of wat het dan ook is) toch nooit uit het lichaam kan verdwijnen en ik geen last van uitbraken had, heb ik nee gezegd. Zou ik de druppeltjes wel moeten nemen? Maar als ik sowieso nooit uitbraken heb, hoe weet ik dan dat het virus weg is?

Ik lees berichten over dat virussen en schimmels en dat soort zaken in een gezond lichaam niets te zoeken hebben, wil dat zeggen dat ik niet bang hoef te zijn om iemand anders te besmetten, want het zou dan de ander z’n ‘schuld’ zijn want diegene had dan sowieso al een zwak lichaam? Ik heb me laten vertellen dat herpes zo besmettelijk is dat ik het zelfs kan overdragen tijdens veilige seks terwijl ik geen uitbraak heb. En ik heb dan misschien wel nooit uitbraken, maar degene die ik dan besmet heeft misschien wel de pech dat ie er elke week een heeft. Dat zou me echt een enorm schuldgevoel geven.

ruud
    Bijdrager

Hoi Emveehaa, wat ik begrepen heb van een vriendin die ook een eenmalige herpesuitbraak heeft gehad: 80 procent van de mensen heeft aan het eind van het leven dit virus in het lijf. Althans 1 van de 2 varianten of allebei: simplex 1 en / of 2. Met resonantietherapie kun je inderdaad gericht van infecties afkomen. De vraag is wel hoever wil je daarin gaan als je er sinds die ene uitbraak geen last meer van hebt. Je kunt ook zorgen dat je weerstand goed is en dat die uitbraken niet meer voorkomen, wat als ik het begrijp zowiezo niet het geval lijkt bij jou nu.

Webmaster
    Bijdrager

Daar gaan we weer: angst voor ‘besmettelijke’ beestjes. Inderdaad hebben deze micro-organismes niets te zoeken in een gezond lichaam, omdat ze resoneren met een ongezonde (verzwakte) omgeving. Vraag jezelf af waarom de een wel ‘besmet’ wordt en de ander niet. En kijk eens naar het woord ‘besmet’. Een ‘smet’ is een vorm van vervuiling. Het zijn niet de beestjes die ons vervuilen (besmetten), maar de vervuiling die de beestjes lokt. Overigens komen de beestjes ons helpen van die vervuiling af te komen. Dat is hun taak, het zijn vuilnismannen, opruimers, ONTSMETTERS!

Lees dit:

http://anderekijk.net/hivirus/vogelgriep01.html

http://www.healingnaturallybybee.com/articles/germ12.php

Mike

ruud
    Bijdrager
    Quote:
    Vraag jezelf af waarom de een wel ‘besmet’ wordt en de ander niet.

@ Mike: je zou die vraag als volgt kunnen aanscherpen: waarom de een wel (ernstige) klachten krijgt van een besmetting en de ander niet.

Bijvoorbeeld, ik hoorde Vieira Scheibner zeggen: een gezond mens krijgt van een tetanusbesmetting (dan niet via de inenting bedoel ik maar een besmetting via de luchtwegen) een verkoudheid, meer niet. En die heeft dan zelf zo natuurlijke immuniteit ontwikkeld.

Joopie
    Bijdrager

(Chronische) stress door wat voor reden dan ook..

Webmaster
    Bijdrager

ruud
    Bijdrager
    Quote:
    Sexual intercourse we know now is high transmissive of the Lyme spirochete. In fact, I have a number of patients they report an interesting symptom: They make love to their wife and for the next two days their urethra burns. The bugs sense when you make love and they are accumulating in the urethra for their chance of propagating themselves and infecting another person. They are highly highly intelligent. That is proven. I am not making this up. The bugs sense whenever there is a possibility of propagating somewhere else – that’s where they accumulate. If you have that symptom, for me it has become diagnostic, when somebody reports it. Men sense that more because their urethra is a little longer and smaller; people have recurrent herpes outbreaks (genital herpes outbreaks) – that’s one of the tell-tale signs because the immune system is locally surpressed in the area from the Lyme spirochete and the toxins they are giving off.

http://www.latitudes.org/forums/index.php?showtopic=11983

Webmaster
    Bijdrager

Als met ‘herpes’ hier ‘koortslip’ wordt bedoeld, kan ik je vertellen dat het niets met Lyme of welke bacterie dan ook te maken heeft. Alyhans, niet als primaire oorzaak. De micro-organismes zijn altijd het symptoom, nooit de oorzaak. Koortslip wordt veroorzaakt door stress. Ik ken talloze mensen die als ze zwaar onder stress staan een koortslip krijgen. Het zijn dus verzwakte bijnieren die koortslip veroorzaken, de oorzaak is hormonaal. Ook bestaat er geen herpes-virus, er bestaat nl. geen enkel virus in een complex organisme als de mens. Lees het van de man die het eerste virus heeft ontdekt (in een simpel organisme):

http://anderekijk.net/hivirus/vogelgriep01.html

Mike

Anoniem
    Quote:
    people have recurrent herpes outbreaks (genital herpes outbreaks)

Volgens mij heb ik nog nooit gehoord van een koortslip op de genitalien. Het gaat dus om een andere herpes Mike.

Webmaster
    Bijdrager

Ik zag het later ook pas. Toch worden beiden ‘herpes’ genoemd, dus zou er wel eens een gemeenschappelijke oorzaak kunnen zijn, die hormonaal is. Ik ga me hier eens verder in verdiepen!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.