jodium

Dit onderwerp bevat 724 reacties, heeft 102 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 5 maanden, 2 weken geleden.

5 berichten aan het bekijken - 721 tot 725 (van in totaal 725)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Toegegeven, het is wel een leuk woord dat goofy-guru-itis. Maar jammer dat de definitie hiervan volgen is iplv leiden en onderzoek.
    1 iemand die onderzoek doet en deze vervolgens als waarheid aannemen. Resultaat is blind volgen omdat het als een waarheid in je hoofd word opgeslagen. Toch vind ik het jammer dat Ben weg is. Wie weet komt ie nog eens terug zonder meneer T.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Een klassiek geval van projectie, iemand anders beschuldigen van datgene wat jij zelf doet. Voor jou en mij was het superduidelijk dat het Ben is die blindelings en kritiekloos achter die Tony P. aan loopt en dat hebben we hem ook herhaaldelijk geprobeerd duidelijk te maken. Die Tony P. bevordert water dat morsdood is en keert zich tegen C60, de zuiverste vorm van koolstof die aan de basis staat van alle leven, en Ben nam dit klakkeloos voor waarheid aan, over goofy-guru-itis gesproken!

Mike

Binc
    Bijdrager

Uhm, bedoel je nu dat je zegt dat ik projecteer? Nee toch zeker? Indien wel dan ben ik toch benieuwd want dan word het interessant.

Ik ga ervan uit dat je bedoeld dat de projectie bij Ben vandaan kwam?
    In dit topic en ook het tp topic is herhaaldelijk door Ben gezegd ‘om hem te begrijpen moet je hem echt gaan volgen’

Nou, ik had die behoefte niet. Ik volg mezelf wel in mijn eigen overtuigingen zonder dat iemand anders mij zomaar van een andere waarheid gaat overtuigen.

Het was voor jou en mij idd duidelijk dat meneer T overal terug kwam met de mededeling ‘volgen’

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ben projecteert, niet jij.

Mike

Binc
    Bijdrager

Oke. Hij deed het alleen wel vanuit zijn eigen enthousiasme. Maar het werd idd wat opdringerig en veelvuldig.

5 berichten aan het bekijken - 721 tot 725 (van in totaal 725)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.