Jodium

Dit onderwerp bevat 153 reacties, heeft 36 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Godsgeschenk 4 jaren, 2 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 154)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Ja, dat kan. Dat zijn de bijnieren die het moeilijk hebben. Denk ook aan de opvliegers bij vrouwen, zelfde oorzaak (bijnieren).

Mike

Anoniem

Vorige week heb ik de eerste druppel Lugol’s ingenomen (in een glas water met azijn). Even later had ik hoofdpijn gedurende enkele uren. Vandaag voor de tweede keer Lugol’s ingenomen. Geen hoofdpijn, wel moet ik sindsdien veel niezen. Ook ontgifting ?

Webmaster
    Bijdrager

Ja, ook ontgifting.

Mike

Anoniem

kun je de jodium niet gewoon in een smoothie doen?

Webmaster
    Bijdrager

Dat is wat ik doe.

Mike

Anoniem

mike

ik heb bij een lezing van jou lodine soltution gekocht.

nu lees ik hier over lugo s

wat is anders/ beter

gr anita

Webmaster
    Bijdrager

Dat is precies hetzelfde spul. Op het etiket zie je ergens Lugol’s staan.

Mike

Anoniem

Ok, bedankt.

Mark Sircus beveelt trouwens Nascent jodium aan boven Lugol’s (http://www.naturalnews.com/033875_iodone_deficiency.html).

Hij raadt Lugol’s alleen aan om op de huid aan te brengen.

elmo
    Lid

na 8 uur was bij mij de jodium verdwenen van mijn arm.

wat zou je mij aanraden qua aantal druppels lugols per week op dit moment?

Anoniem

@elmo

Er is nogal wat discussie over de betrouwbaarheid van de jodium test zoals door jou beschreven.

De standaard hoeveelheeid Lugol’s die op dit forum wordt aangeraden is 1 druppel per 75kg lichaamsgewicht twee keer per week waarbij het dient te worden ingenomen in een glas water met bijvoorbeeld een theelepel appelazijn.

elmo
    Lid

ok bedankt allemaal

als je dizzy wordt van de jodium is dat dan ook ontgifting, een beetje draaierig gevoel in je hoofd dus

Webmaster
    Bijdrager

Ja, dat is ontgifting.

Mike

elmo
    Lid

ok bedankt, het word al steeds minder bij elke x dat ik jodium neem en mijn energie neemt toe dus het is herstellende gelukkig

mappas
    Bijdrager

Ik heb vandaag m’n flesje Lugol’s van Clark ontvangen, maar op de bijsluiter staat zes druppels per dag! Dat is toch wel heel wat meer dan twee druppels per week 😯

Is twee druppels per week niet heel erg weinig? Zou het in de eerste periode niet beter zijn om wat meer, bijvoorbeeld 1 druppel per dag, te nemen?

Anoniem

Enjoy, ik denk dat we idd meer dan 2 druppels per week kunnen gebruiken, maar het is belangrijk om traag op te bouwen om te sterke detox reacties te vermijden.

Je moet normaal gezien ook nog andere supplementen erbij nemen zoals selenium, magnesium en nog een paar stoffen.

Hier meer info.

Er staat ook op welke dosis te nemen en hoe geleidelijk aan op te bouwen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 154)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.