hoeveelheid voeding bij borstvoeding geven

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid hoeveelheid voeding bij borstvoeding geven

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  boselfje 6 jaren, 2 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Laat haar gewoon vertrouwen op haar traditionele, overgeleverde Somalische wijsheid.

Mike

Anoniem

Helpt venkelthee niet? Door de moeder gedronken dus.

Ja Mike, ik heb haar inderdaad al eens gevraagd wat ze in Somalie doen. Ze geven de baby’s daar iets, van de drogist of winkel en het heet ….water, ben ik de naam weer vergeten. Ik wilde gaan googelen wat het inhoudt want ik kende het niet. Maar of het iets natuurlijks is weet ik ook niet. Ik ga het weer opnieuw vragen.

Venkelthee helpt ook niet, helaas. Ik was er net en de kefir bevalt de moeder erg goed en de baby lijkt toch wat minder last van krampjes te hebben. Ik heb hem een lepeltje whey gegeven, hij trok er een zuinig gezicht bij, zuur natuurlijk :mrgreen: maar hij slikte het wel door. Dit gaat ze hem elke ochtend een lepeltje geven. Ik ben benieuwd, het testte wel behoorlijk effectief (ik doe kinesiologie)

Baby krijgt nu elke ochtend een theelepeltje kefirwhey. Vannacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen op de voeding na! Normaal wordt hij elk half uur wakker. Mijn water helpt zeiden ze:) (zijn Somalische mensen)

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.