hoe het beste alle supplementen in te nemen?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid hoe het beste alle supplementen in te nemen?

Dit onderwerp bevat 38 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 5 jaren, 5 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur

Anoniem

Dit verklaart veel: ik heb mijn mond vol met amalgaanvullingen en ik merkte dat sinds ik H2O2 innam mijn tanden veel gevoeliger waren.

Sinds enkele weken was ik hiermee weer gestopt en de gevoeligheid nam ook weer af.

Als ik weer met H2O2 begin maar met een rietje drinken dan.

debje_b
    Lid

Ik wist dat niet van die amalgaam vullingen en h202.

Moet ik dan beter aan de natriumbicarbonaat?

Ik had nog een vraagje ik had mijn bloed laten prikken op ferritine.

Omdat ik haaruitval heb. Ik hoorde van iemand dat de ferritine minstens

80 moest zijn voor gezond haar. Mijn ferritine was 14.

Ik eet gezond en gebruik spirulina en chlorella en tarwegras poeder

Maar ik doe dit steeds in een smoothie. Met kefir

Zou dit het ijzer opnemen in het bloed niet bemoeilijken?

Ik eet natuurlijk gezond met veel biologische rauwe zuivel.

Zou die melk producten nu juist niet zorgen voor laag ferritine?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Debje, ik ben het boek aan het lezen: menopauze, wat de dokter je niet verteld.

Daar staat zoveel in, en echt niet alleen over menopauze. Ik leer hier erg veel van.

Haaruitval wordt veelvuldig genoemd als symptoom van oestrogeendominantie. En dit kan iedereen dus hebben, al wel 10 jaar voor de menopauze of zelfs nog heel veel eerder.

Er staat erg goed in beschreven hoe dit komt, echt een aanrader.

ruud
    Bijdrager

Marianu, ik heb het ook gehad met h202 dat mijn tanden gevoeliger werden: ik heb dan geen amalgaamvullingen meer (maar dan die plasticvullingen-ook zo lekker), maar ik vraag me af of het daar aan ligt dat de tanden gevoeliger worden. Volgens mij gaat van h202 een etsende werking uit richting glazuur. Ik vind het niet helemaal zo tof als het zo is.

debje_b
    Lid

Dankje dirtsa,

Ik ga dat boek maar is bestellen.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Bij http://www.succesboeken.nl Ook de progesteroncreme kun je daar bestellen.

debje_b
    Lid

Hay dirtsa, de crème had ik al besteld… 😀

Anoniem

“Een vraag over H202 met amalgaam. Ik las op een amerikaanse site dat iemand bij een lezing van David Wolfe was geweest; hij had gezegd dat mensen met amalgaam-vullingen geen h202 moeten nemen. Dit zou meer kwaad dan goed doen door het kwik wat dan loskomt. Weet iemand van jullie daar iets van?

Tineke”

Ik ben net begonnen met h2o2… voortaan een rietje gebruiken want ik heb een aantal amalgaam vullingen? Kan ik hierover meer informatie krijgen?

Anoniem

Ik heb een vraag welke supplementen kan je nu het beste tijdelijk of onregelmatig in nemen?

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.