hoe het beste alle supplementen in te nemen?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid hoe het beste alle supplementen in te nemen?

Dit onderwerp bevat 38 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 5 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Auteur

E123
    Bijdrager

Nee, dat hoeft niet. Wel beter op een donkere plek.

debje_b
    Lid

thnx janse, ze staan inmiddels op een donkere plek 😀

nu nog een vraagje ik heb pcos dus wil na flink wat gestudeerd te hebben op i-net 😯

nog wat supplementen bestellen op internet, maar heeft iemand een idee waar ik supplementen zonder rotzooi erin kan kopen? ik heb geen idee waar ik op moet letten.

ik eet gezond, ik wil geen supplementen met verborgen e nummers natuurlijk, iemand een tip?

debje_b
    Lid

ik had nog een vraag, ik maak elke ochtend een smoothie met jodium waterstofperoxide, levertraan boterolie, ik vroeg me af word alles wel goed opgenomen zo in een smoothie?

er is mij vitamine d aangeraden te slikken tegen pcos, maar ik slik iedere dag levertraan die jullie aanbevelen op deze site, kan ik er van uitgaan dat ik hieruit voldoende vitamine d haal of is extra nog nodig in supplement.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

H202 niet!! samen met voeding nemen, juist 1.5 uur ervoor en erna niet eten.

Ik neem ‘s morgens eerst water met H202 en sole, pas na 1.5 uur water/citroen of appelazijn, en daarna pas het ontbijt.

debje_b
    Lid

hoi dirtsa, ik had dit juist als recept van een smoothie van mike..

ik nam eerst ook de h202 apart en ruim voor een maaltijd maar dit vond ik best vervelend omdat dat niet in me ritme met ontbijten kinderen paste, toen ik die smoothie las van mike dacht dat is wel een mooie oplossing, maar ik twijfelde of alles wel goed op genomen kan worden, ik ben juist gewent alles apart van melk in te nemen…

maar ga voortaan de h202 van te voren drinken.

Webmaster
    Bijdrager

In mijn recept zie je 3-4 druppels 35% H2O2 staan. Zolang het daarbij blijft is het op een schenkkan van 1,5-2 liter geen probleem. Het wordt pas een probleem boven de 3-4 druppels 35% H2O2.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Je kunt een glas met water meenemen naar bed, met daarin H202 en sole, drink dit op als je opstaat. Daarna moet je vaak zoveel nog doen, voor jezelf en je kinderen, dat er al aardig wat tijd zit tussen het drinken en het ontbijt.

debje_b
    Lid

@dirtsa, goed idee inderdaad! Gaan we doen!

@mike ik snap het !

debje_b
    Lid

Ik eet nu gezond. Nu inene groenige ontlasting.

Dit zou volgens forum probleem met galblaas of lever beteken

Terwijl ik dit eerder nooit had?

Ik eet nu gezond terwijl ik toen ik juist ongezonder at

Gewone ontlasting had. Is dit ontgifting?

Webmaster
    Bijdrager

Vroeger had je de illusie van ‘gewone ontlasting’. Wat eruit kwam was voornamelijk onverteerbare plantenvezels die de illusie van gewone ontlasting geven. Wat er nu uit komt is rommel waar het lichaam destijds niet aan toe kwam. Dus ja, het is ontgifting. Een vetrijk eetpatroon is bijzonder ontgiftend en dat is wat je nu ervaart.

Mike

Anoniem

Een vraag over H202 met amalgaam. Ik las op een amerikaanse site dat iemand bij een lezing van David Wolfe was geweest; hij had gezegd dat mensen met amalgaam-vullingen geen h202 moeten nemen. Dit zou meer kwaad dan goed doen door het kwik wat dan loskomt. Weet iemand van jullie daar iets van?

Tineke

Webmaster
    Bijdrager

Ligt eraan wat de ontgiftingscapaciteit van je lichaam is. Er komt ook amalgaam vrij als je deze laat verwijderen door een tandarts en om dezelfde reden wordt hiertegen ook wel eens geadviseerd.

Mike

Anoniem

Ik heb heel veel amalgaam vullingen, ben al bij de tandarts geweest, maar een paar grote vullingen zijn niet te verwijderen, dan moeten er kronen op. De H202 heb ik al in huis. Zou het misschien verstandiger zijn om dit dan in een glas water met een rietje te drinken? Zou het anders liever door m’n smoothie doen.

Tineke

Webmaster
    Bijdrager

Door een rietje drinken is een prima oplossing.

Mike

Anoniem

Dus als je amalgaan vullingen hebt kun je beter niet je tanden poetsen met H2O2 begrijp ik hieruit. Ik doe dat regelmatig en volgens mij zijn er meer mensen op dit forum die dat doen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.