Heksje stelt zich voor

Forum Forums Stel jezelf even voor Heksje stelt zich voor

Dit onderwerp bevat 547 reacties, heeft 45 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Heks 5 dagen, 9 uur geleden.

8 berichten aan het bekijken - 541 tot 548 (van in totaal 548)
  • Auteur

celticmyst
    Bijdrager

Wat jammer joh, maar ja soms moet je keuzes voor jezelf maken.
    Bedankt voor alle goede tips en adviezen en ik wens je veel gezondheid toe!

muis
    Bijdrager

Wens je alle goeds! Bedankt voor je bijdrages.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik had het ergens anders al geplaatst: jammer dat je vertrekt maar zoal je het omschrijft volg je je gevoel. Dank voor je bijdragen en alle goeds op je pad.

Heks
    Bijdrager

Hallo allemaal,

na een flink aantal maanden sabbatical en ik er stellig van overtuigd was dat Mike mijn account wel kon dumpen, keer ik terug op het forum.

Veel tijd is er verlopen en ik heb inmiddels behoorlijk ervaring, veranderingen (figuurlijk, spiritueel en letterlijk), levenslessen, informatie en al meer opgedaan en doorgemaakt.

Regelmatig las ik nog wel op het forum, maar kon dus niet reageren daar ik mijn account stop had gezet. Dat was gewoon ook even goed.

Nu merk ik toch dat ik weer behoefte voel om informatie te delen, behoefte voel om ‘huiswaarts’ te keren, maar ook behoefte voel om nieuwe informatie op te doen daar mijn groei niet gaat zoals het volgens mij mogelijk zou kunnen zijn.

Kortom, hernieuwde inzichten hebben mij terug doen komen op het verlaten van het forum. Mijn oude account onder de naam “Heksje” kon niet meer hersteld worden, dus vandaar een nieuw account onder de meer volwassen naam “Heks” daar ik gegroeid ben 🙂

Dank aan Mike dat ik terug mocht en kon keren naar dit forum, wat van groot belang is en altijd is gebleven in mijn leven!

Tanja
    Bijdrager

Hey Heks!

Gezellig dat je er weer bij bent.

Kan zijn dat je iets gepost had in voeding? Het is niet terug te vinden, dat gebeurt soms, dat je post wel verschijnt in de startpagina maar je er niet op uitkomt.

Heks
    Bijdrager

Hoi Tanja,

Dank je wel voor je leuke reactie 🙂

Ja inderdaad had ik iets gepost in ‘voeding’, namelijk mbt Essure en Filshie clips. Ik zie nu ook net dat het onderwerp er niet staat. Oeps, heel verhaal weg. Ik zal het nog eens proberen. Bedankt voor je oplettendheid!

celticmyst
    Bijdrager

Welkom terug Heks en leuk dat je weer bent!

Heks
    Bijdrager

Dank je celticmyst 🙂

8 berichten aan het bekijken - 541 tot 548 (van in totaal 548)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.