"Haar"tong

Dit onderwerp bevat 32 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Poekie 5 jaren, 2 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur

Louisa
    Lid

@alexandra: zal ik doen… ik heb wel heel veel in boeken gelezen, ve natuurarts en daar moest je op sapvasten 🙁 En ook een link op het forum gevonden van Hulda Clark, maar dan wil ik me eerst wat beter voelen en op google vind je tal van leverreinigingen dat ik mijn vraagtekens heb.

Hoe voelt zon leverzuivering en hoe vaak doe je dat dan? En bij Hulda Clark las ik dat je eerst je nieren moest doen en dan pas lever geloof ik… je moest het stap voor stap doen?

Krijg jij ook echt steentjes eruit? Ik ken iemand met ME die dat meermaals doet, maar het maakt er niet beter en ze moet dan ook echt op een streng dieet (ook iets als sapvasten)

Tanja
    Bijdrager

Louisa, ik raad je aan dit topic eens door te lezen (ben je even zoet mee) daar staan alle ervaringen en tips ook van Alexandra https://www.fatsforum.nl/topic/leverreiniging-vertaling-6

Poekie
    Moderator

Louisa,

Ik lees vaak dat er mensen zijn die niet alles ‘klakkeloos’ aannemen wat hier op het forum geschreven wordt maar als je hier toch leest dat men zoveel baat heeft bij de grote (a la Andreas Moritz) en de kleine leverreinigingen dan ga je je toch gewoon inlezen en die uitvoeren. Al het andere dat je op internet opzoekt brengt je alleen maar in verwarring. Ga gewoon ergens beginnen, al is dat iets anders als dat men hier (met succes) doet. Zelf weten hoor maar ik wist het wel.

Op mijn site staat een interview met Geertje van den Burgh waarin ze heel duidelijk uitleg geeft over de leverreiniging a la hier: http://www.voedingisgezondheid.nl/lever-_en_galblaas.html (even naar beneden scrollen)

Lia

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.