H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid H2O2 / waterstofperoxide 35% foodgrade: Een nieuw, goedkoper adres. Joepie!!!!!!

Dit onderwerp bevat 333 reacties, heeft 96 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  isigny 2 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 334)
  • Auteur

Poekie
    Moderator

Ik heb vanmorgen direct een mailtje gezonden met een vraag hierop te reageren, of op het forum of rechtstreeks naar de mensen die al een tijdje zitten te wachten. Voel me ook min of meer verantwoordelijk in deze.

Het is wel vreemd dat Rateltje al wel haar H2O2 heeft ontvangen.

Heb ook telefonische contact gelegd met Chris Hinrichs van de firma en hij gaat bellen met de leverancier. De uitslag daarvan laat hij me vandaag per mail weten.

Ik heb zelf het idee, na een rondje googlen, dat ze het bedrijf naast een normale baan runnen. Dat doet niets af aan het feit dat als ze de mensen gelegenheid geven om dit soort artikelen te bestellen ze ook hun ‘verplichtingen’ na moeten komen. En als dat niet kan moeten ze wel de mails beantwoorden die daar vervolgens op komen. Dat is het meest eerlijke.

Lia

hilde
    Bijdrager

toevallig, of niet, heb ik de heer Hinrichs gisteren nog gemaild met een vraag over een eerder geleverde bestelling. Ik kreeg binnen een minuut een e-mailreactie. Ook eerdere mailtjes werden binnen korte tijd beantwoord. Mijn ervaringen zijn dus positief !

Alexandra
    Bijdrager

Lia, het is niet jouw vernatwoordelijkheid hoor! Tenminste, zo zie ik dat. Ik ging uit van de positieve verhalen en heb daarom hier besteld.

Ik vind het ook vreemd dat Rateltje wel haar bestelling zo snel heeft binnen gekregen en ik die eerder bestelde niet. Ik heb afgelopen donderdag gemaild, ik vind het niet meer dan normaal dat ik zo onderhand een reactie had gekregen.

Het niet in huis hebben van de producten dat kan, maar geef dat aan op de website. Dan had ik de spullen ergens anders besteld. Nu ben ik 50€ armer en kan ik niet ergens anders bestellen.

Poekie
    Moderator

Ik heb contact gehad met de fa. Hinmeijer, met Chris Hinrichs.

Ze hebben zakelijk een vervelende periode (big brother is watching you) achter de rug waardoor ze niet bereikbaar waren, zowel telefonisch als per mail. Ze hebben het aan mij uitgelegd en ik heb een goed vertrouwen in een verdere samenwerking.

Deze week komt de H2O2 weer ruim voldoende binnen en gaan ze leveren. Door het hele gebeuren hebben ze een behoorlijke achterstand opgelopen.

Ze betreuren de hele situatie omdat klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel staat, al hebben een aantal leden dit niet zo kunnen ervaren door de onbereikbaarheid.

Ik heb hun mail ook naar Mike laten gaan zodat het niet een één-vrouws actie is van mij.

De firma hoopt dat ze het vertrouwen van jullie nog niet is verloren.

Lia

Alexandra
    Bijdrager

Eerst leveren, dan kijk ik de volgende keer wel of ik daar nog een keer bestel. En ondertussen wacht ik gewoon nog een week 😀

Webmaster
    Bijdrager

Ik heb het antwoord gelezen van deze firma. Het betreft informatie die we niet open en bloot op dit forum kunnen plaatsen, maar geloof mij maar als ik zeg dat deze firma deugt en de autoriteiten, die ze het leven recentelijk zeer zuur hebben gemaakt, niet. Zie ook mijn recente topic over zwarte zalf:

https://www.fatsforum.nl/topic/tros-radar-over-zwarte-zalf

Mike

Alexandra
    Bijdrager

Ik geloof jullie wel hoor. Maar wil graag eerst waar voor mijn geld. En als ik daar te reden over ben heb ik er geen problemen mee om de autoriteiten dwars te zitten door bij hun te blijven bestellen.

Anoniem

Ik heb een bericht terug gekregen met uitleg over de situatie. Ze gaan er achteraan dus waarschijnlijk komt het nog in orde.

Dirtsa
    Bijdrager

Is de h202 ondertussen weer leverbaar? Ik zou erg graag ook weer een nieuwe bestelling doen, heb nog maar een heel klein beetje!

Op welke termijn kan ik de h202 verwachten als ik vandaag bestel?

Poekie
    Moderator

De H2O2 is weer op voorraad dus als je bestellen gaat zou het vrij snel geleverd moeten worden.

Maar zend je email maar even aan de fa. hinmeijer zelf.

Lia

Anoniem

Voorlopig heb ik nog niks ontvagen, en ook nog geen antwoord gekregen op mijn mail.

Alexandra
    Bijdrager

Wie weet krijgen we t vandaag binnen Bastiaan! Ik ga er maar vanuit dan ze mijn mail niet hebben ontvangen. Als ik volgende week nog niets heb gehoord zal ik opnieuw mailen of schrijven.

Poekie
    Moderator

Wij zijn gisteren bij Chris van Hinmeijer geweest om H2O2 op te halen (bij uitzondering) want we hebben het zondag nodig voor de kennismiddag met Mike.

Er stonden allerlei pakketten gereed en hij zei dat hij vandaag (vrijdag) naar het postkantoor ging.

Dus het zal volgende week binnen moeten komen.

Lia

Anoniem

Inmiddels heb ik ook antwoord gekregen, van dezelfde strekking.

Anoniem

Ik heb mijn bestelling zaterdag ontvangen. Er zat nog een oude sticker op met een verkeerd adres. Dat zal de verklaring wel zijn waarom het zo lang heeft geduurd, eind goed, al goed.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 334)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.