Germaanse geneeskunde – De vijf biologische wetten van Dr. Ryke Hamer

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Germaanse geneeskunde – De vijf biologische wetten van Dr. Ryke Hamer

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mijnlijf 1 week, 3 dagen geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Elkedageenei
    Bijdrager

Ik open hier een nieuw onderwerp voor. Er is zoveel informatie over te delen en wellicht ook ervaringen.

Wat een heel informatieve site is is deze: http://hoedegeesthetlichaamaanstuurt.nl/

Ook het trefwoordenregister met ziekten is erg handig.

Hier kun je een e-book downloaden met de inleiding in de GNM: http://www.germaansegeneeskunde.info/berichten/downloads/category/1-presentatie-van-de-neue-medizin.html?download=1:nederlands

Hier gratis het uitgebreide e-book van Björn Eybl (papieren versie kost € 59,–): http://www.free-new-medicine.com/download/217/

mijnlijf
    Bijdrager

Dit staartje heeft mijn interesse !

tandenkiezen
    Bijdrager

Ter aanvulling, ik volg de cursus via http://www.heartconnection.nl, er staan ook vele filmpjes op de website. Het gaat ook over dat je veel mee hebt genomen uit de familielijn en dat je daar patronen via je eigen levensblauwedruk in herkent. Wanneer je dat doorbreekt, weet dat ziekte oplossingsfase is, dan is het overgeven, versmelten en loslaten.

liesje
    Bijdrager

elkedageenei
    Ik heb even snel gekeken, lijkt me erg interessant maar wel een hoop te lezen.
    Even geen tijd nu.

Medusa
    Bijdrager

Ook het trefwoordenregister met ziekten is erg handig.

Linkje werkt niet. Kun je nog eens proberen elkedageenei?

Elkedageenei
    Bijdrager

Al s je kennis neemt van de GNM leer je echt omdenken vwb ziekte en gezondheid.
    Vanuit de Germaanse geneeskunde (GNM) be­zien is longkanker (wat ze vroeger tbc noemden, maar dat moe­st uitgeroeid zijn dus noemen we het voo­rtaan longkanker) een doodsangstconflict.
    Snap je meteen waarom mensen met een dia­gnose ‘kanker’ vaak ook longkanker krijg­en. Een tumor gaat niet aan de loop in het lichaam, maar door de diagnose krijgen mensen er doodsang­st bij, oftewel niet meer kunen ademen en het lichaam maakt dus extra longweefsel aan. Dat wordt in het reguliere circuit ‘uitgezaaid naar de longen genoemd’.

In de hersenen is te zien waar inslagen zitten en welke vorm van kanker of andere ziekte daaruit kan volgen.

Essentieel in de GNM is dat ziekte de op­lossing/genezing is van een inslag, Een inslag is een gebeur­tenis die voor de pe­rsoon als een trauma voelt en dat versch­ilt per persoon.
    Dr Hamer zelf verloor zijn zoon Dirk en kreeg een halfjaar later zaadbalkanker.Zo is hij het gaan on­derzoeken omdat hij al door had dat dat geen toeval was. Bij zaadbalkanker is het thema: nageslacht, bijv. ben ik het wa­ard om mij voort te planten? Zie je nu ook de link naar bors­tkanker, overzorgzaam of van de borst ge­rukt. Het ligt eraan waar de tumor zit, in de klieren of de melkgangen (maar dat krijgt de patiënt niet eens te horen) en of het moeder-kind­zijde of de sociale zijde is.
    Een kennis van mij kreeg borstkanker, ze staat open voor ‘ve­rder kijken’. Nadat ik via de klaptest had uitgevolgeld wat haar moeder kind zij­de was, daar zat ok de tumor, vroeg ik of er iets met haar en haar moeder of haar en haar kind was geweest. Ze vertelde dat ze na een vechts­cheiding nu eindelijk weer contact had met haar dochter en wat deed het lichaam: in de genzing van die inslag en ze kreeg borstkanker.

Het schijnt dat een vrouw ongeveer 8x bo­rstkanker in haar le­ven krijgt zonder het te merken, tenzij je net in de mammobus bent op zo’n momen­t. Er blijven alleen kalkspetters zichtb­aar op een scan.
    Wat belangrijk is, is om weer veel vertr­ouwen in het eigen lichaam te krijgen en er goed voor te zor­gen. Onze biologie is gericht op overlev­en. Ingrijpen met ch­emische middelen hee­ft daar meestal geen goede invloed op. Kijk maar naar chemo.

Elkedageenei
    Bijdrager

Nog een keer het linkje naar het superhandige trefwoordenregister:
    http://hoedegeesthetlichaamaanstuurt.nl/Home/Trefwoordenregister/mobile/

mijnlijf
    Bijdrager

Elkedageenei
    Bijdrager

Dat is sterk mijnlijf. Hij werd verguist vooral door medische collega’s. Ze noemen alleen negatieve dingen uit zijn leven in dat artikel… Hij was ook niet gek op joden trouwens.

Gerard
    Bijdrager

Hoezo wunderheiler? Dat suggereert dat de man over Jezusachtige geven beschikt en hocus-pocus mensen zou genezen. Hij heeft gezondheid vanuit een ander en veel breder gezichtspunt bekeken en ontdekt dat het ook anders kan. Maar dat is natuurlijk tegen het zere religieusachtige scheenbeen van de geverstigde orden der miedicijngeleerden, ook wel priesters in witte jassen genoemd.

mijnlijf
    Bijdrager

Mede door hem is mijn kijk op ziekten en met name kanker 180 graden gedraaid .

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.