Gele hesjes

Dit onderwerp bevat 315 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 dag, 15 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 315)
  • Auteur

henkie
    Bijdrager

Willen jullie ook eens je licht laten schijnen over deze video

Er wordt beweerd dat de Gilets Jaunes beweging opgezet is om een revolutie wereldwijd te ontketenen om de “one government” te creëren. De gele vestjes zouden de bevolking niet vertegenwoordigen. Dat komt echter TOTAAL niet overeen met het uitgebreide stuk dat ik vorige week heb geplaatst.

henkie
    Bijdrager

Gilets Jaunes verslag van ACTE XII, live gevolgd op de voet, als het nieuws gebeurd

In de bovenstaande video wordt beweerd dat de Gilets Jaunes beweging opgezet is om een revolutie wereldwijd te ontketenen om zo de “one government” te creëren. De gele vestjes zouden de bevolking niet vertegenwoordigen. Dat komt echter TOTAAL niet overeen met het uitgebreide stuk dat ik vorige week heb geplaatst. Bovendien gaat deze video totaal voorbij aan de Q Anon beweging. Zelfs al zou het zo zijn wat men in de video beweerd gaan dit plan toch stranden. Zondag zullen we daar weer verslag van doen op dotcom.radio. Luister en laat je niet (meer) in de luren leggen. DE NWO IS AAN HET VERLIEZEN, BIG WAY

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

henkie
    Bijdrager

GILETS JAUNES: Macron’s door de staat geautoriseerde geweld tegen burgers wordt veroordeeld door dokters en mensenrechten organisaties | 5 Febr. Nationale Staking

De feiten: De CGT-vakbond roept alle Franse “werknemers, agenten, jonge mensen en gepensioneerden, werkzoekenden” op om te staken en te demonstreren Dinsdag 5 februari 2019. Omdat het beroep betrekking heeft op alle werknemers in de private en publieke sector en zich op nationaal niveau bevindt, kan het worden beschouwd als een pleidooi voor een algemene en nationale staking.

Verschillende leiders van de gele vesten, evenals politieke partijen, delen van andere vakbonden van arbeiders en middelbare schoolbonden, riepen op om zich bij de demonstraties aan te sluiten.

De commissaris voor mensenrechten, Dunja Mijatovic, bezocht onlangs Parijs om kwesties van mensenrechtenschendingen met betrekking tot de Gilets Jaunes (GJ) of Yellow Vest-protesten te bespreken die in Frankrijk op 17 november 2018 werden aangewakkerd. De protesten, die vredig begonnen af te dalen naar staatsgeweld tegen burgers vanaf 24 november.

Een dokterspetitie om het gebruik door de politie van LBD40’s en GLIF4-granaten te verbieden

Doctor Laurent Thines is hoogleraar neurochirurgie in het algemeen ziekenhuis van Besançon. Thines heeft een petitie (note getekend) gelanceerd met het verzoek om een moratorium in te stellen op het gebruik van “subletale” wapens om het extreme risico van hun gebruik te benadrukken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Halsema…de burrie die hwt boerkaverbod niet zou handhaven! Vraagt al na 2 minuten of ze het gezicht van de man met het masker mag zien. Wat een hypocriete tante is ze toch.

henkie
    Bijdrager

Gaan de ‘Hollanders’ ook protesteren met ‘Paarse Vestjes’, … in 2025 ?

Klinkt wellicht een beetje sarcastisch en ja, … zo is dat ook bedoeld. Het moet duidelijk zijn de men in Frankrijk protesteert, en tot het gaatje zal gaan, omdat de citroen totaal leeg geperst is. Met de komende milieu maatregelen zie ik dat dezelfde kant in gaan in vele westerse landen.

Vele jaren geleden zag ik reeds een documentaire op de Engelse TV bij het programma Panorama dat de arbeiders slechts een enkele kamer meer konden verwarmen in de winter omdat het te duur werd. Het bed werd verplaatst naar de huiskamer en nood isolatiemaatregelen getroffen. De oude kolencentrales gingen dicht en er kwamen grote wind energie projecten, de rekening kwam terecht voor een deel bij de lage arbeidsklasse.

Wie gaat hier allemaal in staat zijn 20 tot 30.000 euro te investeren in de gas loze woningen? Zeg jij het maar. De Gilets Jaunes beweging was een kruitvat dat al lang op barsten stond. Maar ook al zie je dingen aankomen, soms blijven mensen passief totdat, totdat de situatie onhoudbaar is geworden. En dan nog hebben we in Nederland de mentaliteit om daar eerst over te overleggen. Vandaar de:

henkie
    Bijdrager

Gilets Jaunes ACTE XIII – DE REVOLUTIE KOMT NIET OP TV – Hoe reageert de politie op de opgelegde geweld instructie?

Zaterdag 09-02-2019 is het alweer drie maanden dat Frankrijk zonder aflatende energie protesteert tegen van alles wat er mis is in de Franse samenleving. [ eisen pakket ] Maar hoe reageert de politie op de geweldinstructie die zij van hogerhand moeten uitvoeren? Ik zocht het op, …

Zo gauw er beelden zijn uit Parijs gaan we die hier vertonen vandaag met live berichtgeving, …

henkie
    Bijdrager

10 redenen waarom de Gilets Jaunes de echte deal zijn

Week 06 2019 zat ik weer eens te luisteren (ik had niets beters te doen in de auto) naar onze nep nieuws zender BNR Nieuws Radio – “Ask Me Anything” Waarbij de vraag werd gesteld; “Heeft demonstreren nog wel zin ?” Het antwoord op deze vraag mag je zelf verzinnen uit het onderstaande artikel, …

Het is voor mij echter wel duidelijk WAAROM men deze vraag stelde. Het Gele Vestjes gevaar mag niet naar Nederland komen in de mate die het heeft aangenomen in Frankrijk. Vandaar de matige berichtgeving of het totaal ontbreken daarvan. Zoals het buitensporige politie geweld dat niet past in geen enkel land tegen ongewapende burgers, en dat nu in Europa. BNR scoorde wat mij betreft weer een – 10 cijfer.

Commercial Photography

henkie
    Bijdrager

henkie
    Bijdrager

Commercial Photography

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Commercial Photography

Mike

henkie
    Bijdrager

De bovenste foto is een goede als mijn vestje zijn kracht heeft verloren eind mei met #StemZeWeg

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 315)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.