False flags en andere geheime operaties

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden False flags en andere geheime operaties

Dit onderwerp bevat 489 reacties, heeft 22 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 week, 3 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 490)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Commercial Photography

Mike

Ben
    Bijdrager

Ben
    Bijdrager

Een sterk punt, en misschien een goede tip voor Thierry Baudet om aan de kaak te stellen.

”En misschien is het ook tijd om andere zaken te herzien. Zo vind ik het absurd dat politie-agenten en kamerleden in hun eed trouw zweren aan de koning. Hoezo? Waarom zweren deze ambtenaren niet trouw aan het volk? Waarom staat de koning boven de (statutaire) wet en geniet hij binnen het Nederlandse rechtssysteem immuniteit? Geeft dat het staatshoofd daarmee ook het recht om mensenrechtenschendingen te plegen en zich bezig te houden met terreur? Deze vragen zijn nu relevanter dan ooit en vragen om een écht debat, waarbij mensen deze vraagstukken openlijk en met waarborg van hun veiligheid ter discussie mogen stellen.”

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Het viel me op dat Thierry gister bij Pauw het volkslied enthousiast mee zong. Had ik niet verwacht.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Familie Skripal doet wat Rutte cs nálaat..!!
    Door GuidoJ. 6 april 2018
    Professor Dave Collum (Cornell Universiteit),
    hoogleraar chemie & moleculaire biologie:

“I will say it again:
    Anybody who tells you this nerve agent
    must have come from Russia is a liar;
    a complete and utter liar.
    They are simple compounds:”

x
    vert.
    “Ik zeg het nógmaals:
    iedereen die je vertelt dat dit zenuwgas
    uit Rusland afkomstig moet zijn,
    is een leugenaar;
    een grote en nietsontziende leugenaar.
    Het zijn allemaal simpele ingrediënten.”

Ben
    Bijdrager

Het Nazi volkslied van het schurkenstaat der Nederlanden.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ben ik heb dat stuk gelezen over de ‘aanslag’ in Apeldoorn, interessante gedachte. Al je de zwarte auto ziet net voor hij de Naald raakt, ligt de motorkap al in elkaar voordat hij het standbeeld raakt. Zie dit screenshot. En naast het doel van meer geld voor beveiliging is het ook natuurlijk sympathie kweken voor de oranjes, want slachtoffers …
    auto_tegen_naald

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Zware klap voor IS: propagandasites offline gehaald in vanuit België geleide operatie

https://www.demorgen.be/buitenland/zware-klap-voor-is-propagandasites-offline-gehaald-in-vanuit-belgie-geleide-operatie-b159d075/

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het Q-effect – ze werken samen met patriotten overal ter wereld. Denk ook aan de recente arrestatie van Sarkozy.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Facebook heeft een nieuw algoritme geïntroduceerd dat nieuwsbronnen rangschikt op “geloofwaardigheid”. Dit als onderdeel van de strijd tegen zogenaamd nepnieuws.

Mike

naief
    Bijdrager

ik heb het filmpje deels gekeken, want 1,5 uur vind ik wel wat lang, maar het deel over de aanslag in munster is heel interessant (ff na 1 uur). zessen op de ruggen van de brandweer mannen, 2 heel aparte kentekenplaten en dan het verhaal over een standbeeld die daar staat die nagemaakt is en in washington staat.
    Als mogelijke verwijzing naar de volgende serieuze attack in de vs.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

100 jaar vrouwenrechten blijkt een faliekante mislukking. Mannen moeten weer aan het stuur, dan hebben we geen bloed meer aan de muur!

Mike

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik ken haar verder niet.. ben wel benieuwd hoe het nieuwe vrouwelijke hoofd van de CIA het gaat doen.

Medusa
    Bijdrager

Veel getweet over Gina Haspel op de Twitterpagina van Snowden:

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 490)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.