False flags en andere geheime operaties

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden False flags en andere geheime operaties

Dit onderwerp bevat 489 reacties, heeft 22 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 week, 3 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 490)
  • Auteur

100%leven
    Bijdrager

Volgende event: Manchester aanslag, en ja, ook dit is een false flag. Dit betekent niet automatisch dat het een hoax is en dat er niet daadwerkelijk mensen gewond zijn geraakt of omgekomen.

Alle tekenen zijn weer aanwezig: ID van dader is gevonden op de plaats van delict, de dader is een bekende van de politie en binnen 48 uur zijn er sancties gekomen vanuit de EU en vanuit de Britse regering.

Klassieke problem, reaction, solution.

Problem:

Zelfmoordaanslag die wordt opgeëist door ISIS (ook als daar geen sprake van is). Deze berichten van ‘ISIS’ komen vrijwel altijd via SITE Intelligence Group, het PR bureau voor ISIS met aan het hoofd Zionist Rita Katz die eerder ook voor de FBI werkte. Ook (fake) onthoofdingsvideo’s van ISIS had zij weer als eerst gepubliceerd. Maar dit terzijde…

De dader was dus weer bekend bij de autoriteiten. Hij woonde op steenworp afstand van leden van de Libyan Islamic Fighting Group (LIFG), een terroristische organisatie die al sinds 2005 op de lijst van terreurorganisaties staat in Groot Brittannië.

De volgende citaten zijn uit een artikel van Land Destroyer:

Thus, astoundingly, according to the Telegraph, a thriving community of listed terrorists exists knowingly in the midst of the British public, without any intervention by the UK government, security, or intelligence agencies – with members regularly travelling abroad and participating in armed conflict and terrorist activities before apparently returning home – not only without being incarcerated, but apparently also without even being closely monitored.

Op de website van de US State Department is het volgende te lezen over LIFG:

On November 3, 2007, [Al Qaeda (AQ)] leader Ayman al-Zawahiri announced a formal merger between AQ and LIFG. However, on July 3, 2009, LIFG members in the United Kingdom released a statement formally disavowing any association with AQ.

In early 2011, in the wake of the Libyan revolution and the fall of Qadhafi, LIFG members created the LIFG successor group, the Libyan Islamic Movement for Change (LIMC), and became one of many rebel groups united under the umbrella of the opposition leadership known as the Transitional National Council. Former LIFG emir and LIMC leader Abdel Hakim Bil-Hajj was appointed the Libyan Transitional Council’s Tripoli military commander during the Libyan uprisings and has denied any link between his group and AQ.

Oftewel deze terroristenleider werd gekozen om plaats te nemen in de nieuwe regering na de regime change in Libië, veroorzaakt door de VS en z’n bondgenoten.

Verder op de US State Department website:

Since the late 1990s, many members [van de LIFG] have fled to southwest Asia, and European countries, particularly the UK.

Dus zo’n 20 jaar lang hebben extremistische LIFG leden zich kunnen vestigen in Groot-Brittannië zonder dat de bevolking hier weet van had of heeft.

Land Destroyer concludeert terecht:

However – for British security and intelligence agencies – it is unlikely that such an obvious security threat was merely “overlooked.” That extremists thrive within British communities without government intervention indicates complicity, not incompetence.

Ok, dat was het door de verschillende inlichtingendiensten toegestane en mede gecreeërde probleem, gebruikmakend van terroristen (useful idiots).

Reaction:

Mensen geven aan dat de beveiliging niet streng genoeg was in de zaal waar Ariane Grande (keerde Christendom rug toe en is bekeerd tot Kabbalah) optrad:
    https://www.rt.com/uk/389391-security-terrorism-manchester-arena/

Dit terwijl de aanslag plaatsvond buiten de Manchester Arena, dus meer ingangscontrole had dit niet voorkomen.

Op social media verschijnen veel foto’s van mensen die helemaal niet vermist worden en niet gewond zijn:

Zelfs de BBC komt met een bericht dat er een foto circuleerde van een meisje die al in 2013 vermoord was:
    http://www.bbc.com/news/uk-england-oxfordshire-40018189

Dit lijkt dus sterk op meer paniekzaaien bij de bevolking.

Solution

Binnen 24 uur komt de EU met een voorstel voor inperking van de vrijheid van meningsuiting op social media:
    http://www.demorgen.be/technologie/eu-lidstaten-willen-sociale-media-verplichten-op-te-treden-tegen-haatberichten-b0df0644/

Nu kun je aanvoeren dat dit al eerder gepland stond, maar dat kun je ook zeggen van de aanslag in Manchester:

Nee joh, is gewoon toeval… 🙄

Vervolgens komt Theresa May vandaag met Operation Temperer, waarbij de hulp van het leger wordt ingeroepen en er 5000 troepen soldaten in het openbare leven aanwezig zullen zijn.

Tevens wordt het dreigingsniveau naar ‘kritiek’ opgeschaald, het hoogste dreigingsniveau (ANGST, PANIEK!).

http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/critical-threat-terror-level-operation-temperer-manchester-bombing-theresa-may-latest-a7752371.html

Na wat ik schreef in het ‘problem’-gedeelte, is duidelijk dat dit geen hol met het beveiligen van de bevolking te maken heeft, anders hadden ze de laatste decennia wel ingegrepen.

Dit is net als wat al eerder in Frankrijk plaatsvond: een staat van beleg waarbij overheden meer macht krijgen en de burgers minder.

Ik sluit af met een citaat uit het artikel van Land Destroyer:

What is surprising is that the Western public continues to react emotionally to each terrorist attack individually rather than rationally seeing the much larger picture and pattern. And until the Western public sees that bigger picture and pattern, fear, injustice, murder, and mayhem will continue to dominate their lives and futures.

Alleen je boosheid richten op door VS/VK/Saudi/Israel gesteunde terroristen die deze aanslagen uitvoeren, is hetzelfde als alleen je boosheid richten op militairen die in het Midden-Oosten honderdduizenden mensen vermoorden. Beide groepen zijn ontegenzeggelijk direct verantwoordelijk voor het geweld en de moorden (als het geen hoax is), maar de sturende krachten achter beide groepen zijn grotendeels dezelfde met als doel hun eigen globalistische agenda door te voeren (plus stelen van grondstoffen, Greater Israël, Military Industrial Complex).

Mark

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Dank Mark voor deze heldere post. Die data.. wist jij dat?

100%leven
    Bijdrager

Nee, daar kwam ik ook pas gisteren achter. Numerologie is de elite gek op.

Mark

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Godsgeschenk
    Bijdrager

Godsgeschenk
    Bijdrager

Godsgeschenk
    Bijdrager

https://www.youtube.com/watch?v=B-ufj7swnHc
    Dood slachtoffer leeft nog

Dorothé

100%leven
    Bijdrager

Brandweerlieden werden gedwongen om tot 90 minuten na de aanslag te wachten voordat ze mochten helpen.

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/firefighters-angry-were-stopped-helping-10492990

Mark

100%leven
    Bijdrager

Mark

sprout
    Bijdrager

@godsgeschenk

Het is niet eens dezelfde persoon. Elkedageenei plaatste deze video eerder in het Regenboog illusie topic (pagina 99 en 100).
    Heb daar ook op gereageerd, Elkedageenei heeft na mijn laatste (onderstaande) reactie, geen reactie meer gegeven.

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat het bij nauwkeurige observatie niet om dezelfde persoon en bril gaat.

Hieronder mijn reactie daarop:

Wie beweert dat? Je reageert nogal emotioneel en zal daar een goede reden voor hebben.
    Sprout het maakt mij niet veel uit of het nu valse vlag is of niet.

Ik reageer net zo emotioneel als de ‘onderzoekers’ in de vele false flag video’s.
    Een heel aantal pagina’s terug heb ik de zogenaamde argumenten en insinuaties van een Oslo false flag video ontkracht.
    De reden voor mijn vertoon is dat ik het onbegrijpelijk vind dat iemand met weinig inzicht en een niet nauwkeurige objectieve kijk, een filmpje de wereld in slingert met insinuaties als zijnde bewijs, en daarvoor (tien)duizenden views en likes krijgt.
    Het lijkt net een soort religie, iedereen die erin geloofd praat elkaar na. Ieder stukje bewijs wat op iets anders duid wordt buiten beschouwing gelaten. Personen die met tegenstrijdig bewijs komen worden genegeerd of bespot.

Dat kuiltje in haar kin is op de foto’s mogelijk niet te zien ivm overbelichting van de onderkant van haar gezicht. En er zit volgens mij zo’n 10 kg gewicht tussen beide opnamen. Als hij de fotos overelkaar plaatst is de gelijkenis wel sterk.

Genoeg beeldmateriaal, ook als ze gewichtiger is. Maar het slachtoffer heeft geen duidelijk kuiltje in haar kin zoals de tiener in video.
    https://www.google.nl/search?q=Georgina+Callander&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwilr9GRtonUAhURYlAKHYS1CzYQ_AUICigB&biw=1600&bih=770

Haar bril, met streep op het pootje, het pootje is ook ‘hoger’ dat het pootje van de bril in de video:

Bril in originele video, nog duidelijker te zien dat het een andere bril is:
    – bril in video heeft glimmende ‘details’ op de hoeken waar de pootjes beginnen, zeer duidelijk te zien in deze originele video, en afwezig op de foto’s, kortom andere bril.
    Kom op je moet toch toegeven dat het een andere bril is? Daar hoef je geen opticien voor te zijn.

Je ziet wel eens foto’s waarvan twee gezichtshelften van verschillende mensen tegen elkaar worden gelegd, dat past nooit dus ik sluit het niet uit.

Dat past zeker wel.https://twinstrangers.net/
    https://www.google.nl/search?q=twinstrangers&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi1gZWhtYnUAhXHLVAKHbE5AdMQ_AUICigB&biw=1600&bih=770

“ik sluit het niet uit”
    Het zou toch niet bijster zijn van degenen die een false flag zouden plegen om precies dezelfde persoon te interviewen die ‘zogenaamd’ zou zijn overleden als slachtoffer.

En wat denk je over de aanmerkingen over de asymmetrische neus en beugel? Op haar beugel foto’s was het meisje overduidelijk jonger. Op haar niet beugel foto’s ouder en steviger. Waarom zou je nu dan weer een beugel dragen, dat is compleet irrationeel.

Het overleden meisje heeft overigens een vrij lang voorhoofd, ook te zien op eerst foto waar haar voorhoofd achter de pony uitkomt. Het meisje in de video heeft juist een meer gedrongen voorhoofd.

Hoog voorhoofd achter de pony:

Hoog voorhoofd:

Hoog voorhoofd:

Meer gedrongen voorhoofd:

Maar de angstzaaierij vind ik walgelijk. Steeds worden de aanslagen eruit gelicht in de media wie het ook gedaan heeft. Valse vlag wil alleen zeggen dat er een andere dader achter kan zitten.

Wat heeft valse vlag dan te maken met een meisje dat zogenaamd dezelfde persoon is als een bij de aanslag overleden meisje? Het zegt niet over de daders.

En bang maken want dan moeten we verdedigd worden, dus meer geld naar defensie, wapens enz. En haat oproepen tegen moslims is dat niet wat er achter zit?

Er zit zeker meer achter. Het is allemaal onderdeel van het chaos spel.

De door Saudi-Arabië en Qatar gefinancierde “haat-imams” en moskeeën zullen zeker onderdeel zijn van het plan. Als het plan is greep te krijgen op het westen dat zou het niet wenselijk zijn als er groot westers verzet zou komen tegen massa-immigratie en radicalisering/islamisering omdat het plan dan in de kiem gesmoord zou worden. Massa immigratie dient zo lang mogelijk door te gaan.
    Vandaar ook de doofpotten en zeer gekleurde berichtgeving hierover in de massa media.

Copycat gedrag van sympathisanten zal waarschijnlijk eerder het gevolg zijn van de berichtgeving dan extreme witte mannen die moslims te lijf gaan (al is dat ook niet uit te sluiten).
    Wat in ieder geval niet het gevolg is van de berichtgeving is een andere koers van de gevestigde politiek.

De plaats delict in Manchester:

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Sprout je wilt nog steeds je gelijk halen door je hele post opnieuw te plaatsen, terwijl het overduideljjk een valse vlagoperatie is. Zelfde modusoperandus, occulte symbolen, occulte datum weer op de 22e.. Oftewel er zal gerust iets gebeurd zijn wat op een aanslag lijkt maar het is niet een daad van alleen deze zelfmoordmoslim. Er zit veel meer achter. Of dit meisje nu wel of niet dezelfde bril heeft,, eerljk gezegd boeit dat me niet zo.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

De daaraan voorafgaande oefening zie je hier:

sprout
    Bijdrager

Sprout je wilt nog steeds je gelijk halen door je hele post opnieuw te plaatsen, terwijl het overduideljjk een valse vlagoperatie is.

Ja ik wil zeker mijn gelijk halen, jij durft echter niet toe te geven dat het bij nadere observatie een andere persoon is, je laat het bij “ik sluit het niet uit” of “het boeit me niet”.
    Ik wil graag fake nieuws graag gescheiden houden van echt nieuws.

Zelfde modusoperandus, occulte symbolen, occulte datum weer op de 22e.. Oftewel er zal gerust iets gebeurd zijn wat op een aanslag lijkt maar het is niet een daad van alleen deze zelfmoordmoslim. Er zit veel meer achter.

Dan ontken ik niet, dat is waar het wel over moet gaan. Ik heb eerder gezegd: “Echt ontmaskeren of eigenaardigheden aantonen noem ik een bepaalde numerologie rondom de aanslag blootleggen, het samenvallen met bepaalde satanische feestdagen, een toevallige samenloop met een geplande oefening, mensen die geïnformeerd zijn om een plek niet te bezoeken, vreemde feiten die in een live uitzending naar voren kwamen maar nog niet bekend konden zijn op dat moment, merkwaardige getuigenverklaringen over gebeurtenissen die niet in de mainstream naar voren komen (nu bijv vrouw die een verdachte persoon gezien had), etc.”

Of dit meisje nu wel of niet dezelfde bril heeft,, eerljk gezegd boeit dat me niet zo.

Als je dat niet boeit dan begrijp ik niet waarom je deze video überhaupt deelt.
    Het boeit mij wel. De video met tiener is fake nieuws, het is onjuist om te beweren dat de persoon in leven is omdat iemand anders er zo ongeveer op lijkt, maar bij nauwkeurige observatie een compleet andere persoon is.
    95% van de mensen die zo’n video liked zou niet willen toegeven dat het bijv. inderdaad een andere bril is. Of dat de verhoudingen in het gezicht (hoog voorhoofd, kuiltje in kin, asymmetrische neus) inderdaad anders zijn. Tegenstrijdig bewijs negeren neigt behoorlijk naar een religie.

Claimen dat de video van de geïnterviewde tiener bewijs is van een false flag is onjuist en werkt averechts, een buitenstaander met kritische waarneming ziet dat het niet dezelfde persoon is en gaat hierdoor eenieder die een andere visie heeft op een dergelijke aanslag als ‘complotter’ zien.

100%leven
    Bijdrager

Verpleegster in Manchester ziekenhuis tegen Koningin Elizabeth:
    “We’d all practiced about a month ago, which it all worked like clockwork”

Mark

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Sprout,

Ik moet eerlijk bekennen dat mij het niet zo opgevallen was. Ik ben er niet zo diep op ingegaan.
    Sorry.

@Elkedageenei
    Wat een ongelooflijk filmpje is dat wat je geplaatst heb met die oefening.

Dorothé

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 490)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.