Etherische olie (essentiele olie is hetzelfde)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Etherische olie (essentiele olie is hetzelfde)

Dit onderwerp bevat 66 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Marijan 1 week geleden.

7 berichten aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
  • Auteur

Marijan
    Bijdrager

DoTerra haalt alles uit eigen ‘habitat’. YL uit diverse plantages o.a. in Utah. De oliën van DoTerra zijn krachtiger.

Young Living heeft boerderijen over heel de wereld en ook partnerschappen met boeren over heel de wereld waarin ze samen werken met de boeren, hen een toekomst geven in de plantengroei voor etherische olie, scholen bouwen voor hun kinderen en andere kinderen en veel meer.
    Young Living bestaat dit jaar 25 jaar, doTerra meen ik, 6 of 7 jaar en zijn oud medewerkers van Young Living.

muis
    Bijdrager

zelf weten 🙂

Zonne
    Bijdrager

Marijan, is het goed als ik Mike om je e-mailadres vraag ?

Marijan
    Bijdrager

@ Zonne, Marijan, is het goed als ik Mike om je e-mailadres vraag ?

ja hoor dat mag zeker

Marijan
    Bijdrager

ik vond een bijzonder artikel en dit is voor de Die-hards in lange stukken lezen en bijzondere info over Schumann energie en essentiële oliën. Er is een soort shift gaande waardoor mensen als het ware aan het “ontwaken” zijn en een groter bewustzijn krijgen. Dat gaat niet zonder slag of stoot, mensen voelen rare dingen, ik hoor en lees bij velen rare sensaties in hun lichaam of hoofd, tintelingen, misselijkheid, duizeligheid, slecht slapen en meer. Er bestaat zoiets als Schumann resonantie en is zogenaamde hartslag van onze aarde. En Schumann Resonantie heeft een frequentie, trillingsgetal. Die zit al heel lang rond de 7,83 en verhoogt nu en niemand weet eigenlijk hoe dat komt maar lijkt wel veel lichamelijke, mentale en spirituele verandering te brengen.
    Daarom is misschien goed om volgend artikel te lezen om beter te begrijpen wat er gaande is en hoe je jezelf daarin kan ondersteunen.

Marijan
    Bijdrager

weer een mooi artikel gevonden hoe essentiële oliën onze emoties kunnen helpen die uit balans zijn en ook daaraan gekoppelde fysieke reacties,

https://draxe.com/limbic-system/?fbclid=IwAR2UXuyuMlIchmw850JIGBwqTQgoEwTof8QKnWcl-XRni5NIxizHqE_8lwg

Marijan
    Bijdrager
7 berichten aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.