Electrostress

Dit onderwerp bevat 101 reacties, heeft 32 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wim 1 jaar, 10 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 102)
  • Auteur

ikke
    Bijdrager

Hallo WAPS’ers/WP’ers,

Aangezien ik Ron Fonteine regelmatig zie schrijven over electrostress, vroeg ik me af of iemand hier er meer verstand van heeft. Dat het bestaat kan ik me voorstellen, maar wat is het dan precies? En wat kun je er eventueel zelf tegen doen (behalve een Memon-transformer (waar Ron Fonteine het altijd over heeft) à heel veel geld)?

E123
    Bijdrager

Pinklady,

Ik heb ooit eens deze aangeschaft http://www.meditecheurope.nl/polarizer.php

Het liefst zou ik die Memon willen hebben dan heb je ook gelijk je huis vol met gezonde negatieve ionen. Jammer dat dat ding zo belachelijk duur moet zijn..

Evan

ikke
    Bijdrager

Evan, jij ook al hier…. Volgens mij huist inmiddels ongeveer heel GAPS hier.

Maar, hoe bevalt zoiets je? Het is een stuk goedkoper dan een Memon. Merk je er iets van?

Eerlijk gezegd ben ik er ook nog niet helemaal uit of ik in het hele stralingsverhaal geloof. Straling zal niet goed voor je zijn, dat wil ik wel aannemen, maar die verhalen die ik op de websites van verkopers zie staan, zie ik ook niet als iets anders dan een verkooptruc. Dan heb je Ron Fonteine nog. Hem vind ik er eigenlijk iets té fel op zitten, waardoor het ook weer niet aannemelijk is.

Ik heb me wel voorgenomen om, als ik over een ruime maand ga verhuizen, een vaste (en dan ook echt niet draadloos) telefoon en een niet-draadloze internetverbinding te nemen. Nu heb ik alleen een mobiele telefoon en die kan daardoor nooit uit.

Maar verder weet ik dus niet of het echt zo ernstig is met die straling. Als het echt zinvol zou zijn (en ik ook echt verschil merk), heb ik het er best voor over om in een Memon te investeren…. Maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan moet denken, terwijl het misschien wel een langzame sloper zou kunnen zijn.

Angela
    Bijdrager

Wat mij zo opvalt de laatste tijd is dat de zendmasten zo ongeveer de pan uit rijzen… Overal om je heen zie je die dingen als paddestoelen de grond uit komen, volgens mij kan dat nooit goed zijn:-( Maar wát kunnen we er tegen doen? Op mijn werk kregen we laatst het verzoek of er een zendmast op ons gebouw geplaatst mocht worden. Enquete gehouden onder het personeel, kleine meerderheid had er geen problemen mee. Dus hij staat er nu ongeveer 2 maanden. Moet ik er blij mee zijn? Wat zullen de concequenties zijn? En wat als wij hem niet genomen hadden, dan hadden de buren hem misschien genomen en straalde hij bij ons gebouw naar binnen. HELP?!?!? Er is geen ontkomen aan……

E123
    Bijdrager

Pinklady,

Ik merk weinig van het apparaat, maar ik heb ook niet van die electrostress klachten zoals moeheid ofzo. Ik vind het belangrijk dat ik een zo gezond mogelijke leefomgeving heb, en electrostress hoort daar niet bij. Ik kan dus niet zeggen of het echt werkt, heb het meer uit voorzorg gekocht.

Dat electrostress mega ongezond is mag wel duidelijk zijn. Ik hoorde vandaag zelfs op de radio dat mensen die veel mobiel bellen een veel grotere kans hebben op hersentumoren.

Evan

Webmaster
    Bijdrager

Ik merk wel iets van te lang achter de computer zitten. Ik word er moe van, krijg droge, pijnlijke ogen en hoofdpijn achter in mijn hoofd. Ik heb geen dure memon of iets dergelijks. Ik merk dat de zapper die ik voor 35 dollar heb gekocht bij worldwithoutparasites.com de electromagnetische balans weer herstelt. Ik ga op de bank liggen en houd deze zapper in de buurt van mijn slapen en ik merk gewoon hoe ik weer in balans kom. Ik heb dan letterlijk spanning opgebouwen en ontlaad deze d.m.v. de zapper.

Mike

ikke
    Bijdrager

Oja, die zapper. Die had ik ooit, maar heb ik “uitgeleend” (en nooit meer teruggekregen). Misschien toch nog maar een keer bestellen en opnieuw uitproberen.

Webmaster
    Bijdrager

Je moet het zo zien:

Door langdurige blootstelling aan positieve ionen laad je jezelf op een verkeerde manier op. Die ontlading kan alleen maar plaatsvinden d.m.v. negatieve ionen en die worden door de zapper afgegeven. Overigens doet Moeder Aarde hetzelfde. Met dit mooie weer is het de moeite waard om regelmatig met blote voeten contact te maken met de aarde. Je ‘aardt’ er letterlijk door!

Mike

ikke
    Bijdrager

Ja, waarschijnlijk een stomme vraag, maar ik vraag me altijd af of grond dan ook aarde is? Laat ik zo stellen: ik heb een dakterras, maar dat lijkt me dan weer niet zo geschikt om te aarden, toch? Gewoon de aardbol, zonder enige vorm van lucht/bouwsels/etc. ertussen lijkt me aarde of niet?

Dirtsa
    Bijdrager

ja idd goede vraag,

aard ik ook als ik met blote voeten door het huis heen loop?

Webmaster
    Bijdrager

Nee, je moet daadwerkelijk contact maken met de aardbol, zonder iets ertussen.

Mike

Anoniem

Ga maar eens met je blote voeten op door de zon opgewarmd leisteen of graniet lopen (aan de kust of in de bergen): je voelt de energie letterlijk via je voetzolen door je lichaam trekken. Erg lekker gevoel. Als kind ging ik expres een extra rondje lopen om dat te kunnen voelen.

ikke
    Bijdrager

De laatste keer dat ik aan de kust of in de bergen ben geweest, kan ik me niet eens meer herinneren. Zou zomaar eens 5/6 jaar geleden kunnen zijn. Moet ik eerlijk toegeven dat ik nog nooit graag op blote voeten heb rondgelopen. Als klein kind al niet. En nu moet ik er ook niet zo aan denken, omdat ik het maar een vieze bedoening vind: al die aarde overal. Maargoed. Er is water om dat eraf te wassen. Als ik over een maandje mijn huisje heb, heb ik ook een tuin, dus voor echte aarde kan ik dan wel kiezen. Dan zal ik het toch eens uitproberen.

Webmaster
    Bijdrager

Naast de goede voeding en het groepsgevoel was dit een van de geheimen van die natuurvolkeren waar Price het over heeft: contact met de aarde. Het feit dat jij dit vies vindt geeft aan hoe ‘ontaard’ jij bent, Pinklady.

Mike

ikke
    Bijdrager

Het gaat lekker met mij, hè? Uitgeput, uitgehongerd, ontaard (en wat nog meer?). En dat in maar 21 jaar tijd (eigenlijk nog veel minder). Nouja, laat ik het er maar op houden dat ik dan nog genoeg tijd heb om te herstellen (en er hopelijk ook voldoende tijd iets aan heb om te herstellen. Soms word ik wel een beetje moedeloos van mijn lijf en hoop ik stiekem dat ik niet oud word, maar dat probeer ik wel weer aan de kant te zetten, want dat verlamt alleen maar. Er komt dan al niet veel uit mijn handen/hoofd, maar het moet niet nog minder worden, want dan gaat er iets niet goed.

Overigens heb ik me voorgenomen dat ik toch ga leren tuinieren. Ik heb er nooit iets aan gevonden en kreeg er alleen maar rugpijn en kramp in mijn kuiten van, maar in mijn nieuwe huisje heb ik een tuin en ik wil ook geen oerwoud achter mijn huis. Dus ik moet wel zorgen dat ik er lol in krijg.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 102)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.