Electrosmog: WIFI GSM enz.

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Electrosmog: WIFI GSM enz.

Dit onderwerp bevat 15 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 dag, 14 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur

Gerard
    Bijdrager

Ik vind het belangwekkend en daarom, als je er nog weinig van wist:

Het slechte nieuws is: Er is nog niets / niemand die uw gezondheid tegen deze straling beschermt.

Het goede nieuws is: Met wat bewustzijn (en een beetje geluk) bij u en uw buren kunt u vooralsnog uw stralingsbelasting vaak tot wel 70% reduceren

Heeft iemand wel eens gelet op de afmetingen van de transformatorhuisjes die bij de zogenaamde zendmasten staan?
    Een 3G zendmast kan met 150 watt draaien.
    Die transformators dienen een ander doel.
    http://jimstonefreelance.com/3g3.html

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

Ufo
    Bijdrager

In bovenstaand artikel heb ik er niets over gelezen, maar ook een inductiekookplaat levert een behoorlijke hoeveelheid straling! Ik ben dan ook blij dat ik nog steeds op gas kan koken!

Juglen Zwaan heeft op 18 februari hier een mooi artikel over geplaatst op zijn site!!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Post gerust de link naar dat artikel, dan kunnen wij het ook lezen.

Mike

Ufo
    Bijdrager

Ufo
    Bijdrager

Geprobeerd Mike, maar ik doe het denkelijk niet goed…

Ufo
    Bijdrager

Gerard
    Bijdrager

Elektrisch komen kan ook op andere manieren.
    Ik denk dat er een groot verschil in schadelijkheid is tussen laagfrequente straling en hoogfrequente straling. Het lichtnet levert wisselstroom met een frequentie van 50 Hz. Inductie, Wifi, Blue-tooth, smartphones, enz. heeft stralingsvelden met veel hogere frequenties. Ik wil een stiekeme straler even onder de aandacht brengen: schakelende voedingen. Ze zitten in laders, adapters, computers en andere apparatuur maar ook in LED-lampen. Het is allemaal spul dat je dicht bij je hebt en vaak dagelijks gebruikt.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Grote groep wetenschappers waarschuwt voor ernstige gevolgen gezondheid 5G netwerk

Voorstanders 5G zeggen dat er paniek om niets gezaaid wordt – Israëlisch wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat menselijk lichaam wel degelijk reageert op deze hoge frequenties – ‘Dit wordt een gigantisch ongecontroleerd experiment met de mensheid’

http://xandernieuws.punt.nl/content/2018/03/Grote-groep-wetenschappers-waarschuwt-voor-ernstige-gevolgen-gezondheid-5G-netwerk

Mike

Medusa
    Bijdrager

liesje
    Bijdrager

Ik krijg zojuist via earthMatter een bericht van Meditech over dit produkt:
    Dual Earth frequency generator. 159,– euro. Geen idee of zoiets zou kunnen helpen, daar heb ik te weinig verstand van.
    Iemand?

Medusa
    Bijdrager
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.