E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

Dit onderwerp bevat 112 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 1 maand, 4 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)
  • Auteur

Zonne
    Bijdrager

Nee nog niet, ik schrok een beetje van de prijs (oeps, sorry Tanja ) en er vallen waarschijnlijk al veel recepten af vanwege mijn ei-allergie.

Binc
    Bijdrager

Ebook is er ook nog. Die is goedkoper.

Zonne
    Bijdrager

Ik ben net als jij, ik heb liever een echt boek …..

Binc
    Bijdrager

Zal ik dan recepten voor je tellen die zonder ei zijn? Ik denk namelijk dat je met dit boek een schat aan informatie in handen hebt. De prijs is pittig idd. Maar het boek ziet er heel mooi uit. Karin en Tanja hebben ook heel veel werk hieraan gehad denk ik en aandacht besteed aan mooie foto’s. Persoonlijk vond ik het de prijs meer dan waard. En daarbij, soms moet je jezelf Eem beetje verwennen πŸ˜€

Binc
    Bijdrager

22 recepten tot nog toe zonder ei. Heb niet meer doorgeteld en hooguit tot de helft van het boek geteld.

Zonne
    Bijdrager

Als je wilt tellen, heel graag ! Ik begrijp dat er naast de recepten ook nog veel extra info in staat ?

Binc
    Bijdrager

Zie mijn bericht boven. Onze berichten kruisten elkaar. En idd ja, er staat heel veel informatie in. Veel vragen beantwoord die hier ook vaak gesteld worden. En ik lieg niet als ik zeg dat alle foto’s echt zijn. De prijs heeft te maken met de liefde en aandacht die eraan besteed is. Althans, dat is mijn gevoel bij dit boek. En ik heb geen aandelen om dit boek te promoten hoor. Maar je kan de liefde en aandacht die erin gestoken is voelen.

Tanja
    Bijdrager

Jawel hoor Binc heeft gewoon aandelen πŸ˜‰
    Wat lief dat je voor ons in de bres springt Binc… Klopt wat je zegt, zit heel veel tijd en liefde in het boek, en er hebben 4 mensen 2 jaar aan gewerkt. Het zit wel wat boven de gemiddelde prijs ja, maar dan heb je ook een bovengemiddeld goed kookboek πŸ˜ƒ

Binc
    Bijdrager

Nou, het was gewoon mijn 1e indruk en gevoel erbij toen in het boek zag. Daar kan je gewoon niet omheen. En dan hebben jullie het alle 4 goed gedaan. Bij mij is die boodschap die jullie over hebben willen brengen in elk geval wel aangekomen.

Tanja
    Bijdrager

Leuk gesprek met Karin over ons boek.

Tanja
    Bijdrager

Voor de mensen die het leuk vinden, vrijdag presenteren Karin van Volzicht en ik ons meerdanalleenkookboek kookboek bij The Broth Bar in Maastricht. Gratis toegang met korte lezing en oefening voor de ogen. En natuurlijk een hapje en drankje met recepten uit het boek.
    Iedereen is welkom vanaf 19.00 op de Hoogbrugstraat 43

Ben
    Bijdrager

Ik heb de gehele uitzending bij AmsterdamFM zitten te beluisteren en vond het toch wel meer dan alleen een leuk gesprek. Ik vond dat Karin haar verhaal goed deed en ook kon doen. Helder en niet al te gecompliceerd. Ook dat stukje persoonlijke kwam goed over en zeker tot zijn recht mbt het boek. Ook de vragen werden beantwoord met overtuiging en zelfvertrouwen ondanks misschien de lichte aanwezige zenuwen (ga er maar eens aanstaan in zo’n interview). De persoon van Paperback radio (Frans van der Beek?) was haar ook zeker goed gezind. Ik hoop ook echt dat het boek voor jullie een succes knaller gaat worden.

Tanja
    Bijdrager

Klopt Ben, helder verhaal. Leuk dat je hebt geluisterd. Zelf kom ik op RTV Maastricht 29 juni over het boek vertellen.
    Wij hopen ook dat het een succes gaat worden 😊

Tanja
    Bijdrager

Vandaag was ik dus te horen op de radio over ons boek. Heb wel wat stof doen opwaaien πŸ˜‰

https://www.rtvmaastricht.nl/radio/het-beleg/118431450

Binc
    Bijdrager

Leuk Tanja!!

Lekker windje op de achtergrond πŸ˜€

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 113)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.