Dotcom Radio

9 berichten aan het bekijken - 2,761 tot 2,769 (van in totaal 2,769)
  • Auteur
    fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik denk dat je Bevelhebber bedoelt (ENTJ).

Mike

Herr Sens
    Bijdrager

Ah, verklaar je nader 😊

Herr Sens
    Bijdrager

Maar daar herken ik mij tot mijn verassing ook wel in, klopt, maar dat zat lang verstopt. Nu komt dat precies naar boven ..

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ah, verklaar je nader

Er bestaat geen archetype genaamd Strateeg binnen de 16 persoonlijkheidstypes van Myers-Briggs.

Mike

henkie
    Bijdrager

Pas op Hugo “C”; “Hier komt de zon”

Deze titel kwam ik tegen vandaag die gelijk mijn aandacht trok; “Zonlicht inactiveert Coronavirus 8 keer sneller dan voorspeld“. We moeten weten waarom”. Echt waar, het stond er, jeetje. Wat goed zeg, er wordt onderzoek gedaan naar hoe de natuur zijn werk doet. Chapeau, bingo, fantastisch, buitengewoon, extraordinaire !!

henkie
    Bijdrager

Bedenk dat je door het gebruik van social media nieuwe hersenverbindingen aanmaakt

Wel grappig dat we allebei die weg al gekozen hebben, ik post nog elke dag trouw mijn nieuwe artikelen op MeWe & GAB (als ‘tie het doet) Parler niet meer en met dotcom radio neem ik VK en Minds ook mee. Verder kijk ik zelden, alle notificaties staan uit want daar werd ik vroeger al gestoord van.

Soms op de toilet kijk ik nog wel eens even op telegram, het ideale moment om “het scheit” te hebben aan de hele wereld. Ik ga sinds een half jaar zonder data bundel door het leven dus alleen thuis kan men mij bereiken en in de illegale kroeg waar ik een zwak wifi signaal ontvang. Een data bundel was voor mij vrij zinloos omdat er in de regio meestal geen ontvangst mogelijk is.

De lockdowns en avondklok maakt dat we nergens meer komen. We zijn 3 weken geleden nog twee plaatsen gaan bezichtigen maar met alle horeca dicht is dat een dooie boel. Een broodje kopen en zelf de koffie meenemen en in het park opdrinken. Toen we het park uitliepen bleek dat we daar ook niet mondkapjesloos naar binnen mochten. Gelukkig heb ik slechte ogen.

Ik keek gisteren om 21.00 uur door het gordijn, met de avondklok is de straatverlichting uit, met de luiken of gordijnen dicht was er geen spoortje licht te bekennen zo ver ik kon kijken. Een alleen op de wereld gevoel, nee niet echt want met de laptop ligt de hele wereld open en op de achtergrond de radio en moeders voor de televisie. Het geluid staat uit want ze leest de ondertittels. Vanmiddag komt er een Hollander op visite, heb ik nog wat vragen voor i.v.m. de verbouwing. Natuurlijk is hij in overtreding met de 10 km restrictie.

Vorige week voor het eerst sinds een half jaar vijf minuten in de supermarkt geweest om iets speciaals te zoeken, pompoenpitten olie, of gelijkwaardig maar dan moet ik echt naar een grote supermarkt en dat is 30 km verder dus buiten bereik tot 2 mei, … of langer.

Nu de verbouwing even stil ligt tot de volgende financiële injectie ben ik weer op de tuin aan de slag geweest, groenten zaaien en ik ben begonnen een vijver te graven, … pfff. Moet nog kijken hoe groot ‘ie wordt. Elke dag een stukje. Als mijn website weer optimaal functioneert zal ik weer eens een update plaatsen vanuit de Morvan. Voorlopig zijn de kennissen die we opgebouwd hadden allemaal in Nederland, wachtend tot ze weer het land in mogen. Een stel is nog niet zeker gezien hun pro vaccin instelling.

henkie
    Bijdrager

32 jaar lang zijn vaccinaties NIET getest

Veiligheid is absoluut een cruciaal aspect bij vaccinatie, evenals volledig geïnformeerd zijn over de ingrediënten en mogelijke bijwerkingen van elk vaccin.

[2018] LOS ANGELES, 14 september 2018 / PRNewswire / – Het Amerikaanse ministerie van Volksgezondheid en Human Services (HHS) heeft toegegeven dat het, in directe strijd met de federale wetgeving, dertig jaar lang geen enkel vaccin veiligheidsrapport aan het Congres heeft verstrekt, volgens Informed Consent Action Network (ICAN).

henkie
    Bijdrager

Pommelien(tje) Praatte als een kip zonder kop, …

Heb je wel eens kinderen zien spelen op de camping die uit verschillende landen kwamen en elkaar beslist niet verstaan. Ze spelen vermaken zich, leren zich te gedragen (sommigen uitgezonderd) en hebben een leuke dag.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Een forumlid of stille lezer stuurde me deze voor Henk:

171550841_3948918005184693_6874663057116651109_n

Mike

9 berichten aan het bekijken - 2,761 tot 2,769 (van in totaal 2,769)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.