Donaties

Dit onderwerp bevat 114 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 3 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 115)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, marianu!

Mike

Tibo
    Bijdrager

Beste Mike,

Op de eerste plaats wil ik je bedanken voor de moeite die je doet en de tijd die je neemt om een waardevol forum als deze in leven te houden. Vele onderwerpen passeren de revue en dagelijks komen er nieuwe berichten bij. Dat kost bijzonder veel energie, maar kan ook een hoop energie opleveren.

Daarnaast waardeer ik jouw inzet op dotcomradio en jouw “gave” om gecompliceerde onderwerpen in begrijpelijke en heldere taal uiteen te zetten en de moed die je hebt om over (soms controversiële) onderwerpen jouw mening te ventileren.

Wat ik daarentegen wel jammer vindt is het ontbreken van de samenvatting van de vele berichten en video’s die voorbij komen. Voor mij en ik denk de meeste mensen die dit forum bezoeken is het nagenoeg onmogelijk om alles te lezen en te zien. In plaats daarvan zet Henk die op de pagina van de desbetreffende radio uitzending, wat in mijn ogen geen meerwaarde is voor het programma, omdat het zogenaamde verrassingselement dan weg is en het lijkt alsof je alles via een autocue voorleest. Sporadisch ontstaat er nog eens een interessante discussie, zoals in het verleden, waarbij andere onderwerpen en invalshoeken aan bod komen, waardoor naar mijn bescheiden mening de uitzendingen een stuk aantrekkelijker worden.

Dit neemt echter niet weg dat ik zowel dit forum als de radio afleveringen een warm hart toe draag en van harte hoop dat jullie dit continueren, want ik heb de afgelopen decennia al vele interessante initiatieven zien verdwijnen en ben het geheel met je eens wat je op #194185 schrijft. En ondanks mijn IVA uitkering en dat ik ook nog andere platforms steun, verdubbel ik mijn maandelijkse donatie en hoop dat meerdere personen dit voorbeeld volgen. Tevens zal ik proberen mijn steentje bij te dragen en berichten op dit forum te delen waarvan ik denk dat ze de moeite waard zijn.

Ook Ron en Henk bedank ik hierbij voor hun inzet en wens een ieder een gezond en bewust nieuwjaar.

P.s. Zojuist zag ik je uiteenzetting van Trump op Dotcomnieuws, chapeau hiervoor.

Tim

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Aha, dus jij bent mijn maandelijkse weldoener! Ik waardeer elk bedrag en als dit voor jou veel geld is hoef je dit van mij niet te verdubbelen. Het feit dat je de moeite neemt om je waardering ook in woorden uit te spreken is eveneens lovenswaardig.

Ook de kritiek over mijn bijdrages op Dotcom Radio neem ik ter harte. Discussies vonden eerst plaats vooral met Arend Zeevat, maar dit liep zo hoog op vooral buiten de uitzendingen om dat Arend gevraagd is te vertrekken. Soms heb ik nog wel eens wat lichte discussies met Henk of Ron, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.

De reden waarom ik tegenwoordig mijn bijdrages uitschrijf is omdat er zoveel in 1 week tijd gebeurt dat ik niets wil vergeten te vermelden dat ik belangrijk vind en dat de tijd die ik.hiervoor beschikbaar zo effectief mogelijk wil gebruiken.

Ik snap echter wel dat dit minder spannende radio oplevert, maar mijn frustratie over de uitzendingen met Arend vorig jaar en het jaar daarvoor was dat ik teveel met hem aan het bakkeleien was en daardoor te weinig toe kwam aan waar het nu werkelijk om ging. Het is dus een beetje of het een, of het ander.

Maar blijf vooral komen met opbouwende feedback, Tim, ik kan dit alleen maar zeer waarderen!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank aan Marianne voor de donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, Joop!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Bedankt voor je donatie, hilde!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank, Iny, voor je donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel, picheqru, voor je donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Een donatie ontvangen van een stille lezer. Dank daarvoor, Richard!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Binc, dank voor je donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Bedankt voor je donatie, bastiaan!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Vandaag is het 1 februari en mijn goede voornemen voor 2018 is om op de eerste dag van elke maand op te roepen tot het doen van vrijwillige donaties. Op deze manier laten jullie zien dat je mijn dagelijkse inspanningen op het gebied van alternatieve nieuwsvoorziening en discussies/uitwisselingen over voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek waardeert, ook als je alleen meeleest en niet meeschrijft.

We staan aan de vooravond van een wereldwijde revolutie en de elites zijn banger dan ooit! Ik heb dan ook grootse plannen voor uitbreiding van mijn activiteiten. Als het zover is, laat ik jullie weten wat ik precies voor ogen heb. Ik heb echter jullie hulp en steun nodig voor het verwezenlijken van mijn plannen. Ik wil o.a. een stichting gaan oprichten en sta voor andere opstartkosten. Beschouw evt. donaties van jullie kant dan ook maar als een vorm van ‘crowdfunding’.

Ik hoop dat jullie weten dat ik dit geld niet aan mijn eigen kont ga hangen, daarvoor heb ik jullie al lang genoeg nederig gediend. Ik reken op jullie gulheid en gunfactor, je bent hiermee een medestrijder in wat misschien wel de belangrijkste slag in de geschiedenis van de mensheid is!

Mike

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik ben benieuwd Mike je houdt ons vast wel op de hoogte toch?
    Heb je daarom ook reclame op het forum?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ja, ik houd jullie op de hoogte en ja, daarom zijn er ook weer banners.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, Arno!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 115)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.