Donaties

Dit onderwerp bevat 120 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 2 dagen, 17 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 121)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel weer voor je donatie, Medusa. Het is weer een nieuwe maand en ik doe wederom een oproep tot donaties. Er staan nu twee PayPal-knoppen op dit forum: 1 voor eenmalige donaties en 1 voor een maandelijks ‘abonnement’. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Juni wordt een belangrijke maand. We gaan een nieuwe fase in, de fase van gerechtigheid. Uiteraard zit het Fa(c)ts Forum er weer bovenop. Volgende maand bestaat dit forum 7 jaar, het is in het leven geroepen op 11 juli 2011. Al 7 jaar span ik mij kosteloos in voor meer kennis en bewustzijn over voeding en gezonhdheid, geopolitiek en spiritualiteit. Dit is je kans om iets terug te geven aan mij voor mijn inspanningen.

Binnenkort een zeer belangrijke nieuwe ontdekking op het gebied van gezondheid die ik heb gedaan. Nog even geduld, met een beetje geluk kan ik later deze maand hier meer over zeggen.

Mike

Romagi
    Bijdrager

Ik wil je wel doneren Mike maar ook liever 1x in het jaar. Dus eind van het jaar vind ik het handigste.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, Binc!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je maandabonnement, Anneke!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor jullie financiele bijdrages, Ben en Marijan!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

johnny, dankjewel voor je donatie! Anonieme lezer, jammer dat je bent afgehaakt.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank wederom voor je donatie, Medusa.

Het is weer het begin van een nieuwe maand en dus doe ik weer een beroep op jullie actieve forumleden en stille meelezers om te doneren. Je kunt zowel een eenmalige donatie doen als een ‘maandabonnement’ op dit forum nemen.

Een andere manier om mij te steunen is door via mij een Kangen-apparaat aan te schaffen. Niet alleen doe je jezelf en de mensen om je heen hiermee een groot plezier, ik krijg er ook een bonus van.

Op 11 juli a.s. bestaat dit forum 7 jaar. Reeds 7 jaar zet ik me dagelijks in voor alternatieve informatieuitwisseling en kennisverspreiding op het gebied van voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek. Er zijn zeer grote en wereldschokkende ontwikkelingen op komst en bij Fa(c)ts Forum zitten we er hier bovenop!

Laat dus je waardering blijken voor dit platform middels een donatie of een aankoop van een Kangen-machine. Alvast bedankt voor jullie financiele blijk van waardering!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, Trotse Boer!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Er is iets vreemds aan de hand met mijn betaalapp, ik zie niet alle donaties die rechtstreeks zijn overgemaakt naar mijn rekening op tijd. Met terugwerkende kracht dank aan Mieke, Tim, Pascale en Joost. Binc, tenzij ik ook jouw donatie pas veel later kan zien ben ik bang dat de overmaking niet gelukt is, maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen.

Mike

Binc
    Bijdrager

Ik heb het de 4e via Paypal gedaan.
    Dus niet rechtstreeks. Ik wacht nog even af deze week of het bij je binnen is. Wanneer dat niet het geval is neem ik contact op met Paypal.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Goed dat je vermeldt dat je dit via PayPal hebt gedaan! Ik heb zojuist gecheckt, de donatie is op 2 juli binnengekomen, ik denk dat ik hem over het hoofd heb gezien. Alsnog bedankt, Binc!

Mike

Binc
    Bijdrager

Hoi Mike,

Weet je wel zeker dat dat dan mijn donatie is? Want ik heb het pas 4 juli overgemaakt. En jij zegt dat het de 2e bijgeschreven is?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Zojuist nogmaals gecheckt. Op 2 juli heb ik een donatie ontvangen op jouw naam, die ik om privacyredenen hier niet zal noemen.

Mike

Binc
    Bijdrager

Heel vreemd. Maar ik geloof je. Fijn dat het in elk geval is aangekomen!!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Vandaag, 11 juli 2018, bestaat dit forum 7 jaar. Dankjewel voor jullie donaties, Medusa en Marijan!

Wie dit forum ook een warm hart toedraagt en wil doneren kan gebruik maken van de twee knoppen voor eenmalige donaties of een maandabonnement of mij emailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook investeren in een Kangen-apparaat via mij, aangezien ik voor elke verkoop een bonus krijg.

2018 is een belangrijk jaar, er staat veel te gebeuren en op korte termijn. Ik ben ervan overtuigd dat we op een keerpunt staan en een betere wereld krijgen!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 121)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.