Donaties

Dit onderwerp bevat 117 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 week, 6 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 118)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Zoals al eerder gezegd, ik zou dit graag fulltime willen gaan doen, maar dan moet ik er een inkomen aan kunnen ontlenen. Eigenlijk hoeft dit niet zo moeilijk te zijn: ik krijg dagelijks rond de 3.000 unieke bezoekers op dit forum, dat zijn er 90.000 per maand, dat zijn er iets meer dan een miljoen per jaar. Ik heb slechts 3000 bezoekers per maand nodig die een vaste donatie doen van 1 euro en ik hoef dit niet meer tussen de bedrijven door te doen. Dat moet toch te doen zijn?

Op 10 mei a.s. word ik 51. Het mooiste verjaarskado dat jullie me kunnen geven is vaste donateur worden. Dit kan door een betaalprofiel aan te maken op PayPal om mij te emailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Mike,

Ik heb dit jaar 2 keer gedoneerd en ik wil in het vervolg gewoon 1 keer per jaar zo een compleet bedrag doen.

Al met al flink meer dan 1 euro per maand dus. We hebben het er al een keer over gehad, dat dit dan ook in orde was. Ik voel me een beetje schuldig dat ik niet elke maand doneer, maar ik voel me hierbij fijner.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Je hoeft je niet schuldig te voelen, Dorothe. Alle hulp is welkom en wordt zeer gewaardeerd. Kies de vorm en het bedrag die bij je past.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Tim, dankjewel alweer voor je donatie!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Okay, dan komt dus mijn donatie weer begin Januari.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Loes, ook jij weer bedankt voor je bijdrage!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Oplettende forumlezers en stille lezers zullen het wellicht al gezien hebben: de nieuwe PayPal-knop rechts op de homepage, onder de zoekfunctie.

A.s. donderdag, 10 mei, word ik 51 jaar. Je kunt me geen beter verjaardagskado geven dan een ‘abonnement’ nemen op mijm forum. Ik heb 5 opties voor een maandbedrag, varierend van 5 tot 25 euro. Ik heb slechts duizend vaste donateurs nodig om hier een fulltime-baan van te maken. Kun je je voorstellen hoeveel ik voor jullie kan betekenen als ik dit niet langer meer tussen de bedrijven door hoef te doen en hier een inkomen aan kan ontlenen?

Ik hoop dan ook op vele kado’s. De andere PayPal-knop voor eenmalige donaties blijft ook staan, alles wordt gewaardeerd. Mocht je niet willen doneren via PayPal, dan kun je contact met me opnemen via mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN.

Alvast bedankt voor je steun, ieder van jullie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel voor je donatie, Marianne!

Mike

Johnny
    Bijdrager

A.s. donderdag, 10 mei, word ik 51 jaar.

Van harte gefeliciteerd.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel, johnny.

jasper, bedankt dat je besloten hebt om vaste donateur te worden!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Vandaag, 2 jaar geleden, kreeg ik de boodschap van Sally Fallon dat ze niet langer meer met mij kon samenwerken namens de WAPF, op basis van klachten van bepaalde forumleden en/of stille lezers die anoniem achter mijn rug om structureel aan het klagen waren bij Sally. Ondanks pogingen van forumleden Tanja en Mark om duidelijk te maken dat dit slechts een kleine, maar zeer negatieve minderheid betreft hield ze voet bij stuk en had ik geen andere keus dan het Weston Price Forum om te dopen in Fa(c)ts Forum.

Nu, 2 jaar later, krijg ik gelijk en blijkt elke dag meer dat politiek en voeding niet gescheiden kunnen worden. Dit forum heeft van het begin af aan een UNIEKE benadering gekozen en bestaat nu al bijna 7 jaar, zonder dat ik ook maar enige concessie heb gedaan, niet aan mijn criticasters en niet aan de WAPF. Als je dit waardeert kun je je waardering uitspreken door middel van een eenmalige donatie of door vaste donateur te worden van mijn forum. Je vindt PayPal-knoppen voor beide doeleinden op de homepage. Jullie bijdrage(s) wordt/worden zeer gewaardeerd!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Marijan, bedankt voor je donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Stille lezer, bedankt dat je vaste donateur van het Fa(c)ts Forum bent geworden!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Joost, dank voor je donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel voor je donatie, Silvaluxe!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 118)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.