Donaties

Dit onderwerp bevat 117 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 1 week, 6 dagen geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 118)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel voor je donatie, Kees! Ik laat je achternaam achterwege i.v.m. privacy, maar je weet wie je bent.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Joost en Pascale, bedankt voor jullie donaties!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Joes, bedankt voor je donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank aan Karien voor je donatie. Dank ook aan de persoon die mij bijna elke maand een klein bedrag toestuurt. Jullie blijk van waardering stel ik zeer op prijs!

Als jullie het niet erg vinden ga ik vanaf nu elke maand om jullie steun vragen. Jullie bijdrages dienen niet alleen om de kosten voor dit forum te dekken, maar ook om meer betrokkenheid te creeren. Het is superbelangrijk dat dit soort informatie gratis beschikbaar is en blijft als burgerinitiatief dat van onderuit is ontstaan en niet van bovenaf bepaald wordt middels censuur of andere bemoeienis van autoriteiten. Hiervoor hebben we een ‘community’ nodig, een gemeenschap, we moeten het SAMEN doen. Om die reden heb ik ook de vorm van een forum gekozen, om iedereen de mogelijkheid te geven om zijn/haar zegje te kunnen doen.

Ik mis echter al jaren het gemeenschapsgevoel, het voelt alsof ik teveel de kar alleen moet trekken. D.m.v. VRIJWILLIGE maandelijkse financiele steun kunnen jullie mij laten weten hoezeer jullie het bestaan van dit informatieplatform op prijs stellen. Het maakt dat jullie hier d.m.v. donaties, hoe klein of hoe groot ook, medeverantwoordelijk voor worden. Ook dit is een vorm van participatie, dit hoeft niet enkel te gebeuren door te reageren op posts.

Uiteindelijk is de keus aan jullie of je hier wel of niet toe bereid bent, evenals de hoogte van het bedrag of de bedragen die je hier voor over hebt. Voor wie dit ziet als een goed voornemen en nog niet heeft gedoneerd, je kunt gebruik maken van de PayPal-knop onderaan de homepage of mij mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN. Dank alvast!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, muis!

Mike

JM
    Bijdrager

Graag gedaan Mike, ik ga het zeker vaker doen. Het kwam simpelweg niet in mij op om te doneren. Ik merk zelf al hoeveel werk het is om af en toe wat te posten, dus petje af voir jouw werk!

Joost

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hoi Mike,

Aan wat voor een bedrag denk je dan per maand?

Ik heb nu, geloof ik, 4 jaar achter elkaar in Januari een donatie gedaan. Ik was van plan dit elk jaar te doen, maar als je het liever elke maand hebt, ook prima.

Alleen zou ik graag weten waaraan jij dan zo ongeveer denkt.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het hele idee is dat ik.dit juist volledig aan jullie eigen inschatting over laat. It’s up to you, voel je tot nieuws verplicht.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Ik kom er toch even op terug, anders gebeurt er niets mee.
    Is een €5,00 per maand realistisch of niet (te min)?

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dorothe,

Niets is te min, zelfs het kleinste bedrag niet. Het hele idee hierachter is dat je zelf beslist hoeveel JIJ het waard vindt om dit forum structureel (of eenmalig) te ondersteunen. Wat dit forum voorstaat is dat je 100% verantwoordelijk bent voor je eigen denken en handelen. Daarin passen geen stricte voorschriften over wat je wel of niet moet eten en ook niet hoeveel je wel of niet moet betalen. Beslis zelf hoeveel je naar draagkracht kunt of wilt missen. Als maandelijkse bijdrages niet voor jou zijn, kun je er ook voor kiezen om eens of enkele keren per jaar te doneren. Alles kan, alles mag. Juist omdat dit 100% van jullie zelf komt en je je niet hiertoe verplicht voelt worden jullie bijdrages zo gewaardeerd. Het is dan een oprechte waardering voor wat ik hier dag in, dag uit voor jullie kan betekenen en geen ‘moetje’.

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Okay, bedankt voor het antwoord.
    Ikzelf denk dat ik dan door ga hoe ik het tot nu toe gedaan heb. Elk jaar in januari.

Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Prima, doe wat je goed dunkt. (gemeend, niet sarcastisch bedoeld)

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, marianu!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank aan Marianne voor de donatie!

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dank voor je donatie, Joop!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 118)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.