debje_b stelt zich voor,

Forum Forums Stel jezelf even voor debje_b stelt zich voor,

Tags: 

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Webmaster 7 jaren geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

ongelovigethomaz
    Bijdrager

Hoi debje,

Ik eet niet paleo maar WAFP, want ik heb om goed te functioneren echt gluten-vrije koolhydraten nodig. Een paar dagen geleden heb ik in deze topic nog over mijn voorlopige resultaten verteld en ook over de valkuilen. Toch vind ik die blog die ik gaf mooi en qua voeding lijkt het op elkaar.

Ik slik spirulina, magnesium citraat, adrenal en last but not least Blue Ice levertraan en boterolie. Door de kefir die ik drink ben ik sinds kort gestopt met probiotica tabletten.

debje_b
    Lid

Hoi louise,

Ik neem dat ook allemaal wat jij neemt. Behalve de adrenal

Helpt adrenal jou bij de symptomen van pcos?

ongelovigethomaz
    Bijdrager

Klein misverstand hier, ik heb geen pcos, ik had er alleen een paar symptomen van. Mijn hormonale systeem was helemaal ontregeld en die is door deze nieuwe levensstijl genormaliseerd. Adrenal helpt mij bij mijn bijnieruitputting. Van bijnieruitputting heb ik nu nog het meeste last. Ik eet volgens WAPF, maar doe geen andere dingen zoals leverreinigingen en H202. Ik heb ervaren dat met een rustige aanpak mijn lichaam het beste heelt. Ieder lichaam is anders, dus doe vooral wat het beste voor jou voelt. De schrijfster van de blog over pcos knapt het meeste op van paleo, maar misschien is voor iemand anders met pcos paleo niet het antwoord. Ik zie WAPF meer als complete voeding.

Webmaster
    Bijdrager

Niet ieder lichaam is anders, anders hadden we geen anatomieboeken waarin de verschillende onderdelen van het lichaam beschreven staan. Ieder lichaam is anders belast. Ik hoor dit zo vaak: ‘iedereen is verschillend’. De mens heeft meer overeenkomsten dan verschillen als soort. Daarom horen we ook allemaal op hetzelfde voedingspatroon uit te komen. Alleen de weg terug naar de bron is een individuele, afhankelijk van de opgebouwde schade.

Mike

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.