Controle vs. zelfredzaamheid/zelfdenkendheid

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Controle vs. zelfredzaamheid/zelfdenkendheid

Dit onderwerp bevat 72 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mijnlijf 4 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)
  • Auteur

Webmaster
    Bijdrager

Freshflesh,

Jij had van mij al eerder een officiele waarschuwing gekregen. Je houdt je fatsoen niet en dus ga ik je inderdaad blokkeren. Je opmerkingen komen zeer overeen met de overduidelijk geestelijk gestoorde Ghee. Je moet op dit forum behoorlijk ver gaan om verwijderd te worden en deze grens heb je zojuist overschreden. Je hint er ook naar en maakt het er dus ook bewust naar, net als Ghee dat deed met zijn laatste posts. Ik doe niet aan censuur, dus kritiek op mijn persoon blijft hier gewoon staan. Jouw laatste post wordt dan ook niet verwijderd, al is het alleen maar als testament van jouw zwakke karakter.

Mike

Anoniem

Mike

Waarom blokkeer je nu? Je houdt toch van wakker schudden en to the point?

Is iemand een keer niet politiek correct, wat je graag wil, en dan blokkeer je gelijk.

Nu begrijp ik je dus helemaal niet meer

Webmaster
    Bijdrager

Er is een verschil tussen zeggen waar het op staat en stoten onder de gordel. Ghee had daar ook een handje van. Interessant genoeg had hij het ook over een pens en een onderkin. Kalend ben ik inderdaad, al vanaf m’n 30e. Het is echter niet erger geworden, dus feitelijk stil komen te staan. Maar al viel elke haar van mijn kop, ik heb een erfenis uit het verleden, toen ik totaal niet nadacht over wat ik in mijn mond stopte en ben hier zeer eerlijk en openhartig over. Ook ik ben een ‘werk in uitvoering’.

Hoe weet Freshflesh bijv. dat mijn nachtademhaling te wensen over laat? Uit mijn mond, ik heb dit hier opgeschreven! Nu worden mijn eigen woorden tegen me gebruikt in de vorm van modder gooien. Ik heb geen zin in modder terug gooien, want dat is een gevecht dat niet te winnen valt. Ik schop heus niet iedereen van het forum af die het niet met mij eens is. Alle forumleden die freshflesh hierboven noemt zijn nog steeds actief en hun posts worden door mij niet verwijderd, aangepast of op welke manier dan ook gecensureerd. De bijdrages van Danielle waardeer ik zozeer dat ik over haar FY-uitbarsting van laatst heen ben gestapt (hoewel dit wel een overschrijding is van de fatsoensnorm). Scherpe discussies mogen, vormen zelfs een welkome afwisseling hier op dit forum, maar als het regelrechte ‘cheap shots’ worden, dan ben ik er klaar mee.

Mike

Anoniem

Meen je dat nu echt Henk? Of probeer je de boel een beetje op te stoken?

Na dat stuk geraaskal zie je

toch ook wel dat er met deze man/vrouw niet te discussiƫren valt?

Anoniem

@freshflesh , maak je niet druk om mij hoor.

Ik heb een gladde rug en ik weet wie het zegt.

Ik heb Mike al gevraagd waar de frustratie vandaan komt maar helaas komt dat er niet uit.

Ik kom hier om te kijken of ik mijn bagage mbt voeding kan uitbreiden, en af en toe krijg ik het op mijn heupen van sommige uitspraken en van mensen die door eigen zwakte Mike in alles gelijk geven tot het vernederende aan toe en dan reageer ik even

Anoniem

@ Pike

Opstoken? Waar slaat dat op?

Nee, Mike houdt van discussie en niet politiek correct zijn.

Niet alles is geraaskal wat erin staat

Webmaster
    Bijdrager

Maar het geraaskal overheerst en bovendien heb ik al een geschiedenis met deze persoon.

Mike

Anoniem

@ Mike,

Stoten onder de gordel heb ik je ook weleens op betrapt hoor.

En er zitten best wel stukjes in waar ik hartelijk om moest lachen

Alleen zal ik zelf nooit over iemand anders zijn gezinsleven beginnen, waar ik niks van afweet, alleen maar naar kan raden.

Ik zou het zeer zwak van je vinden als je fresh blokkeert. Je bent een echte man schrijf je steeds, dan moet je de discussie ook aangaan en niet blocken

Stukje over Engeland vind ik toch wel grappig ahahaha

Webmaster
    Bijdrager

Hij is al geblokkeerd. Dit heeft niets te maken met een echte man zijn. Als jij het verschil niet kunt zien tussen discussieren op het scherpst van de snede (wat ik nooit uit de weg ga) en dit soort ‘proza’, dan heb ik met je te doen. Lach zoveel als je wil, we zullen zien wie het laatst lacht.

Mike

Anoniem

Jammer Mike, dat je de confrontatie met flesh uit de weg gaat

Nu gebruik je je “macht tot het blokkeren “op een foutieve manier

En humor behoort tot het mens zijn.

Zelfspot ook.

Webmaster
    Bijdrager

Ik geloof niet dat ik als humorloos te boek sta en zelfspot heb ik meer dan genoeg. Wat jij hier echter demonstreert is leedvermaak en het zegt meer over jou dan over mij.

Mike

Oker
    Lid

Beetje irritant, die forumclashes. Ik zie het als vervuiling van het forum. In de zin van: ergens nodeloos woorden aan vuil maken.

Gebruik dit forum gewoon waar het voor is: informatie verwerven, en vragen stellen. Doe er mee wat je wilt (je hoeft het er niet mee eens te zijn), maar ga niet eindeloos zeveren op de verschillende persoonlijkheden en stijlen die je tegenkomt. Energie en tijdverspilling, me dunkt.

Als je je irriteert aan iets of iemand: druk op het kruisje rechts bovenin (links voor de Apple gebruikers), sluit je computer af en ga lekker buiten in de zon zitten.

zotteke
    Lid

Is het niet ‘op het scherp van de snede’?

Anoniem

Leedvermaak is ook vermaak en ik heb het alleen maar over het stukje over Engeland, dat de meisjes aan de kant staan te applaudiseren

Dat is zeker leedvermaak en als je daar niet om kan lachen Mike heb je geen zelfspot

Anoniem

Henk dit is geen confrontatie meer, soms kun je beter iets laten rusten. Het valt me wel op dat jij toch dubbel bezig bent, je stookt iets op zonder dat jij dat door hebt. En dan maak jij je ervan af met, humor behoort tot mens zijn, zelfspot ook.

Heb jij wel door hoe er echt op de man gespeeld wordt door freshflesh, met zaken die er helemaal niet aan toe doen.

Wat betreft trainen met gewichten en zo meer ben ik het niet met Mike eens, en ga jij maar eens lopen in een heuvelland schap dan wil ik wel eens zien of jij geen stijve stramme spieren krijgt door melkzuur ophoping, daar hoef je niet over te lachen. Je wou toch mee naar Argentinie, nou binnen 5 minuten lig jij voor pampes aan de voet van de berg, zo zwaar is lopen op grotere hoogte.

En wat betreft de amdemhaling waar freshflesh het over had, ik gaf door dat wat Jenneke

ademhaling noemde geforceerd was, dat de natuurlijke ademhaling van beneden naar boven gaat.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.