Chlorine dioxide en chronische ziekten incl autisma

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Chlorine dioxide en chronische ziekten incl autisma

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 4 dagen, 11 uur geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Marijan
    Bijdrager

Dit klinkt als bijzonder interessant voor iedereen met (chronische) gezondheidsproblemen.

https://healthimpactnews.com/2019/autism-can-be-cured-how-to-use-the-chlorine-dioxide-protocol-to-recover-broken-lives/

Mike zou dit hetzelfde zijn als MMS? Ik ben het nog niet tegengekomen maar moet nog hele onderwerp doorlezen . Is behoorlijke lap tekst

Marijan
    Bijdrager

Shoot fout gespeld autisme. Kan je dit corrigeren. Zit op telefoon te prutsen. En dan kan deze zin ook weer weg

Tanja
    Bijdrager

Ik heb het al eens eerder aangehaald, is niet hetzelfde als MMS. Je kunt het alleen nog in Duitsland bestellen: https://aquarius-prolife.com/de/

Als je het Duits machtig bent is er veel te lezen en op you tube over te zien van Andreas Kalcker

Dit is veiliger en stabieler dan MMS, eigenlijk de voordelen zonder de nadelen.

Zeker ook interessant dat het glyphosaat neutraliseert.

Ik gebruik het zelf al en tijdje i.p.v. de H2O2 die mij toch tegen ging staan al snel.

Wonderlijk goedje inderdaad. Ik ben fan.

Romagi
    Bijdrager

In het verhaal over chlorine dioxine staat o.a. dat je het zelf moet maken. omdat het in kracht afneemt.
    Maar Tanja ik begrijp dat het in duitsland dan te koop is kant en klaar?
    Engelse teksten vertaal ik via google Chrome en mijn duits is zeer redelijk, zo kom ik een heel eind.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

MMS is toch ook ClO2? In welk opzicht is dit anders dan?

Mike

Marijan
    Bijdrager

Mijn Duits is ronduit slecht, ik begreep idd zelfde als wat jij zegt Mike

Lievergezond
    Bijdrager

Mike, MMS is natriumchloride: doe je daar citroenzuur bij dan wordt het chloordioxide. Zoals ik het ken moest je dan EN MMS kopen EN citroenzuur, maar kennelijk kun je nu gelijk chloordioxide kopen: hoef je die andere twee niet bij elkaar te doen.

Marijan
    Bijdrager

https://cdautism.org/videos/censored-kerri-interviews-dr-seneff-cd-destroys-glyphosate

de 2 dames Stephanie Seneff en Kerri Rivera spreken over het verschil, het gaat voor mij te snel, maar lijkt toch echt een verschil te zijn.
    Stephanie Seneff is een M.I.T. dokter en die legt ook precies uit hoe Glyphosate de darm beschadigt en waarom dat een auto immuunziekte veroorzaakt, zoals autisme.

Tanja
    Bijdrager

Je moet het wel zelf activeren, maar daarna is het minimaal een half jaar te gebruiken. Inderdaad zonder de citroenzuur, wat schadelijk is. Hieronder het verschil.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.