Chemtrails

Tags: 

Dit onderwerp bevat 292 reacties, heeft 60 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 17 uur, 4 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 293)
  • Auteur

Helemaal mee eens hoor! Maar eigenlijk weet ik sinds kort pas hoe de chemtrails er uit zien (voorheen wist ik wel van het bestaan, maar nooit echt in verdiept). Vandaar dat het nu extra opvalt als ik ze zie. Gek he, dat het in NL zo moet gaan. In het kader van een vrij land zeker. Maar goed, focussen op positieve zaken is altijd goed. Merk ook dat als ik de wereld op macroniveau bekijk, het een grote rotzooi is, maar op microniveau gebeuren hele mooie dingen 🙂

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Er zitten mensen ontzettend veel geld te verdienen hiermee.

Het gaat veel verder dan geld alleen. Deze mensen hebben al meer geld dan ze ooit in hun leven kunnen uitgeven…

Mike

Anoniem

Nou San volgens de tekst en t filmpje die ik plaatste hebben ze dus door die kernproeven gaten inde ozonlaag gemaakt. De ozonlaag heeft een beschermende functie en deze proberen ze via chemtrails kunstmatig na te bootsen.

ruud
    Bijdrager
    Quote:
    De ozonlaag heeft een beschermende functie en deze proberen ze via chemtrails kunstmatig na te bootsen.

Het blijkt niet uit veel dingen dat de wezens met de ¨agenda¨ erop uit zijn om ons te beschermen, dus helemaal vertrouwen doe ik dit verhaal ook weer niet op waarheidsgehalte.

robinAlexander
    Bijdrager

En wie zijn precies die mensen/families die zo veel geld hier aan verdienen???

Anoniem

Is het jullie ook opgevallen dat er de laatste tijd weinig chemtrails te zien zijn?

Tanja
    Bijdrager

Hmm Pike, ik heb niet zo veel blauwe lucht gezien de afgelopen weken. Steeds als ik omhoog keek kreeg ik water in m’n oog.

Anoniem

Haha! ja dat zat ik ook net te denken achteraf. Ik had die dingen gewoon al een hele tijd niet gezien en kijk nu de hele dag al tegen een blauwe lucht aan met nu wat normale wolkjes erbij.

Maar goed, satans kleine helpertjes zullen eerdaags wel weer beginnen

Satans kleine helpertjes: vrij naar; Bill Hicks:

http://www.youtube.com/watch?v=gDW_Hj2K0wo

Gadsie
    Bijdrager

Terwijl ik dit topic lees zag ik net een vliegtuig sproeien, en letterlijk opeens stopte het spoor terwijl het vliegtuig gewoon doorvloog. Probeer dan nog maar eens uit te leggen hoe dat gewoon waterdamp is. Ik heb een foto kunnen maken 🙂 ookal hebben jullie het waarschijnlijk al veel vaker gezien. Ik heb een cirkel om het einde van het spoor gezet en een cirkel om het vliegtuig. http://i1063.photobucket.com/albums/t513/Gadsie/B5897B66-7265-423C-A942-D7240F1EF6FF-151-00000002AF6AC081.jpg

mijnlijf
    Bijdrager

Pike ze sproeien nu s`nachts !

Je kunt ze goed horen hoor .

Jordy
    Lid

Maar hoe weet je dat het niet gewoon een overvliegende vliegtuig is mijnlijf?

Om alles gelijk als chemtrail te beschouwen? 😛

mijnlijf
    Bijdrager

Als je goed kijkt zie je de strepen wel bij een heldere maan .

Jordy
    Lid

Ok, ik hoor zelf ook weleens vliegtuigen ‘s nachts maar denk eerder dat het vliegtuigen zijn die naar rdam airport gaan of schiphol.

Geloof zeker wel in die zieke geesten die dit doen hoor 😉

Anoniem
    Quote:
    Pike ze sproeien nu s`nachts !

Je kunt ze goed horen hoor .

Tja het zou best kunnen, ik weet het niet…

mijnlijf
    Bijdrager

Er was laatst een oproep om allemaal aangifte te gaan doen van vergiftiging bij de politie .

Ze zullen je wel raar aankijken maar ze moeten de aangifte opnemen .

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 293)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.