Chemtrails

Tags: 

Dit onderwerp bevat 292 reacties, heeft 60 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 16 uur, 47 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 293)
  • Auteur

ruud
    Bijdrager

Het youtubefilmpjelinkje van Remco werkt niet meer.

Maar hier kun je het interview ook zien/horen: http://drleonardcoldwell.com/2013/02/28/arctic-methane-emergency-dane-wigington-interview/

Anoniem
    Quote:
    Maar waarom zou wie dan ook chemtrails sproeien? Ze lopen zelf toch niet in gasmaskers?

Waarom? Omdat totale psychopaten het de laatste tijd voor het zeggen hebben op deze planeet.

Zie hieronder een weergave van het aantal nucleare explosies van de periode 1945 tot 1998.

Daarna zijn er nog talloze bijgekomen vrees ik. Maar er is natuurlijk net als bij de chemtrails geen enkel gevaar voor de volksgezondheid… 🙄 😥

https://www.youtube.com/watch?v=LLCF7vPanrY

Gadsie
    Bijdrager

Ik snap wel dat we met zn allen voor de gek worden gehouden, en dat ze ons eten vergiftigen enzo, want dat hoeven ze zelf niet op te eten. Maar ze ademen geen andere lucht, dus waarom zouden ze ZICHZELF dit aandoen?

Anoniem

Ja dat is mij eerlijk gezegd ook niet helemaal duidelijk. Maar zoals ik al zei ze doen zonder problemen duizenden nucleare experimenten waarvan duidelijk is dat iedereen op deze planeet, dus ook deze mensen, de negatieve gevolgen ervan ondergaat.

Webmaster
    Bijdrager

Men beschikt ongetwijfeld over frequentietechnologieen die dit ongedaan kunnen maken.

Mike

Anoniem

Er is zoiets als een transhumanistische agenda. Mensen in de top geloven daar echt in.

Het sluit aan bij hun ideeen over evolutie; het idee dat we moeten veranderen in een ander soort mens, dat voorspelbaar en te programmeren is. (zie bv de docu Techno-calyps) Ze geloven dat wij enkel ons brein zijn, en dat we bewustzijn kunnen downloaden.

In een tijd van bewustwording zijn bepaalde krachten wanhopig bezig met controle. Deze krachten zijn in feite uit op destructie van menselijkheid. Het stel psychopaten in de top wordt zelf vooral voor de gek gehouden, en ze zijn ook nog eens aan het verliezen. Max Igan heeft veel aandacht voor chemtrails en transhumanisme in de documentaire: Tranceformation (vanaf ongeveer 28.00)

ruud
    Bijdrager

@ Thijs: transhumanisme dat is ook iets waar Sofia Smallstorm het over heeft http://www.youtube.com/watch?v=pzW5Kb8u0Og i.r.t. chemtrails en morgellons.

Het radiointerview met Dane Wigington waar Remco;s link heenleidde heeft het over het uitroeien van leven op aarde volgens mij.

ruud
    Bijdrager

Dit voor zover soortenuitroeiing op aarde niet ook een vorm is van de mens van zijn kracht ontdoen en van controle over de mens krijgen door hem de band met de/zijn natuur te ontnemen. De genetisch gemodificeerde organismen die zullen er wel tegen kunnen, tegen de vervuiling/verarming/verschraling van de aarde/atmosfeer/water.

Louise
    Bijdrager

De link werkt niet meer is verwijderd, via deze link zie je wel een deel van de tekst:

Het is geen griep, het is een biologisch wapen.

Anoniem

Voor wie bescherming zoekt voor de groentetuin(en niet wil vluchten naar enkel kassen), maar daarmee ook extra bescherming van binnenuit(veel mineralen en spoorelementen), kan ik zeemineralen(in de vorm van verdund keltisch zeezout en zeewier), en gesteentemeel(vooral basalt) en allerlei stenen/grind(vooral rivier-/gletsjergrind) aanbevelen(vooral een combinatie van allemaal).

Ruime hoeveelheden mineralen in de bodem en een gezond bodemleven zorgen ervoor dat de bodem gezonde ph behoudt en dat gifstoffen(en dus ook zware metalen als aluminium en dergelijke) inert worden gemaakt.

Peace,

Aardeman

Anoniem

Lekker hoor van Amerika: zij hebben al veel gedaan om de aarde etc. gezond te houden. Maar wat is dan de bedoeling van de chemtrails volgens het artikel? Bescherming tegen de gaten in de ozonlaag? Nog meer belasting bovenop die gaten? Ik haal het er even niet zo precies uit.

Anoniem

Dit is een goed interview van Desiree Rover met Michael Murphy van geoengineeringwatch.org. Die man legt duidelijk uit waarom er gesproeid wordt. Er zitten mensen ontzettend veel geld te verdienen hiermee. De grond onvruchtbaar maken behalve voor GMO-gewassen (Monsanto). Macht over voedsel, overstromingen, droogtes etc.

Steeds meer mensen worden zich bewust van deze chemtrails. Duitsland protesteert er al tegen, op het journaal n.b. Hoop dat het ooit minder wordt. Nu ik eenmaal op die rotdingen let, zie ik ze vaker dan me lief is…

Louise
    Bijdrager

@san Zeker als je er bewust van bent ga je ze meer zien, ik dus ook en dan ook nog op drukke dagen/weken als vorige en deze week waarin heel veel gesproeid werd. In Duitsland word het erkent en zo zijn er enkele landen meer BEHALVE Nederland die ontkent alles en op basis van toelaatbaar is het ook (bijna) allemaal hoger kijk maar naar straling eisen.

Quote:
    Nu ik eenmaal op die rotdingen le1t, zie ik ze vaker dan me lief is…

Dit is ook als je bv weinig geld hebt of hoofdpijn hebt en daar veel mee bezig bent, daar verdwijnt de geldzorgen en hoofdpijn niet mee sterker nog het wordt er erger door ipv minder.

Kracht van gedachte. (law of atraction) Kijk waar je goede energie in kunt steken. 😀

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 293)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.