Chemtrails

Tags: 

Dit onderwerp bevat 292 reacties, heeft 60 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 17 uur, 7 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 293)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Een andere manier om het te doen is naar de volgende website te gaan:

http://freeimagehosting.net/

Upload de foto of het plaatje daar en knip en plak de link die de site geeft in je post.

Mike

Marijan
    Bijdrager

null

Marijan
    Bijdrager

hmmm dat gaat niet goed, ik laat het bij zizihub, bedankt heren

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik heb het voor je gefixt. Je moest ‘img’ aanklikken en vervolgens de geposte link daar invoeren.

Mike

Marijan
    Bijdrager

ok thanks, moet zien te onthouden. redelijk mooi plaatje he

edwin
    Bijdrager

Ik heb me nooit afgevraagd wie de Chemtrails uitvoert.
    De NAVO heeft hier blijkbaar een grote rol in gespeeld en is daar nu mee gestopt?
    Wie vliegt er dan nu nog met zulke vliegtuigen boven Nederland?
    De luchtmacht?
    AIVD?
    Vliegtuigen van privé ondernemingen?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Volgens mij zit het in de kerosine van zowel de burgerluchtvaart als de militaire. Bedenk dat Boeing, de maker van passagiersvliegtuigen waar gewone burgers van gebruik maken, ook militaire vlieguigen bouwt. Op 9/11 zagen we een drone (‘flight 175’) de South Tower binnen vliegen. Deze bevatte geen passagiers maar wel talloze bommen, het was een soort vliegende lucifer of lont. Deze is speciaal voor dit doeleinde gebouwd door Boeing, wat betekent dat men dit lang tevoren heeft gepland.

Mike

Marijan
    Bijdrager

ik las net ergens dat er nog wel Chemtrails zijn (ik zei dus dat er sinds een aantal weken minder zijn) maar volgens die persoon zijn ze nu onzichtbaar voor ons, iemand iets bekend? Ik geloof er niks van – bangmakerij?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Onzichtbare chemtrails? Don’t believe the hype!

Mike

Natuur
    Bijdrager

Een gedachte: In de scheepvaart heet het bunkeren geloof ik. Stookolie en kerosine wordt opgemengd met “andere vloeistoffen”/al het chemisch afval uit de industrie. Een “maas in de wet”. Stel dat dit met de kerosine voor vliegtuigen ook gebeurt? Wanneer de kerosine heel goedkoop is, wordt er geen afval bij gemengd? Of omdat het op z’n drukst is op Schiphol wordt er veelal “gewone” kerosine getankt nu die geen chemtrails veroorzaken? Of hebben andere landen dit ook ontdekt en wordt het wereldwijde afval ergens anders gedumpt in plaats van dat de oliereuzen en chemische industrie moeten betalen voor het verwerken van hun afval (dit verwerken gebeurt veelal niet en zo wordt dus kerosine en stookolie illegaal opgemengd)?

Marijan
    Bijdrager

Onzichtbare chemtrails? Don’t believe the hype!

was mijn gedachte ook, bangmakerij

Johnny
    Bijdrager

Minder autorijden en vliegen, minder vlees eten…: het zijn de meest voor de hand liggende manieren om klimaatverandering tegen te gaan.volgens wetenschappers ‘terroristen’😏 is er nóg een methode: krijtpoeder in de stratosfeer brengen, zodat er minder zonlicht op de aarde valt. De methode is mogelijk effectiever, maar ook omstreden.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4803896/klimaatverandering-zonlicht-krijtpoeder-stratosfeer

Medusa
    Bijdrager

Dus wat is er wáár van het verhaal over de krijtdeeltjes? Is er soms iets dat we niet mogen weten?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Deze ochtend de meest helderblauwe hemel die ik me alleen maar kan herinneren uit mijn jeugd, ik word hier heel erg blij van!

Sowieso geen chemtrails meer gezien sinds ik de laatste keer een foto hier plaatste van de Nijmeegse hemel.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Aanschouw en bewonder:

IMG-20190812-081348450

Dit is echt, geen fotoshop!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 293)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.