Censuur, media

Dit onderwerp bevat 702 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 15 uur, 25 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 703)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Geniale tweet dit:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

Medusa
    Bijdrager

In short, Netflix is a propaganda streaming service mixed with content that is custom-made to debase, corrupt and traumatize young minds through insidious “entertainment” (more on this later).

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

Binc
    Bijdrager

Ik ben tich benieuwd of er hier forumleden zijn die op fb voorbij hebben zien komen volksbond Nederland in oprichting. Ze hebben goeie dingen en het initiatief ziet er veelbelovend uit. Maar ben ik nu kritisch als ik zeg dat de nadruk wel erg op doneren is? Anderzijds heb ik wel de indruk dat ze zichzelf serieus willen inzetten. Wat vinden jullie van deze site en actie?

Hallo mensen.Gisteren noteerde we het aantal mensen dat hier op de pagina en de groep de berichte bekeken en dat waren…

Geplaatst door Volksbond Nederland in oprichting op Dinsdag 6 augustus 2019

henkie
    Bijdrager

President Trump bereidt een uitvoerend bevel voor dat censuur verbied op sociale media door conservatieven

Het Witte Huis circuleert ontwerpen van een voorgestelde uitvoeringsbevel dat beschuldigingen van anti-conservatieve vooringenomenheid door sociale mediabedrijven zou aanpakken, volgens een ambtenaar van het Witte Huis en twee andere mensen die bekend zijn met de kwestie – een maand nadat president Donald Trump beloofde dit te onderzoeken “ alle wettelijke en wetgevende oplossingen ”over dit onderwerp.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

O, en BTW: die goedkope valet-diensten op Schiphol worden vrijwel altijd gerund door ALLOCHTONEN.

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

15 berichten aan het bekijken - 646 tot 660 (van in totaal 703)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.