Censuur, media

Tags: 

Dit onderwerp bevat 370 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 12 uur, 25 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 371)
  • Auteur

mannoniem
    Bijdrager

Ik vergeet er nog bij te vermelden, dat ze ook zomaar berichten verwijderen, die ze niet aanstaan (inhoudelijke berichten, zonder onredelijke taalgebruik).
    Het zieke is dat ze dit samen doen, gezamenlijk gaan ze bewust over de grenzen van normaal fatsoen. Dat maakt ze eng, onbetrouwbaar en onvoorspelbaar.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Never trust a vegan!

Mike

Binc
    Bijdrager

Mike,

Ik kan hier uit dit artikel niet uithalen wat je nu bedoeld. Wat is er mis met dat artikel? Doel je op de sturing en aannames in dat artikel?

Ik zal in elk geval beter proberen op te letten.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dus jij ziet geen probleem met een transgender die in een bibliotheek voorleest aan KLEINE KINDEREN?

Mike

Binc
    Bijdrager

Dus jij ziet geen probleem met een transgender die in een bibliotheek voorleest aan KLEINE KINDEREN?

Oh, hebben we het daarover. En ik zat in me hoofd met dat je bedoelde dat DDS niet eerlijk is over wat ze schrijven.

Maar goed, natuurlijk ben ik het er niet mee eens dat een transgender voorleest aan kleine kinderen!
    Is tegennatuurlijk en alles behalve dualistisch. En die kinderen raken er alleen maar van in de war en zo. Ze zouden het nog eens als gelijkheid en normaal kunnen gaan zien. Dat hoop ik dan maar niet eigenlijk.
    Maar mensen kunnen toch wel zelf nadenken wat goed en fout is? Zo ook met berichtgevingen van de NOS?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Je begrijpt mijn punt niet. Het gaat niet om wat de lezer wel of niet vindt van bepaalde artikelen op sites als DDS, het gaat om wat ze beweren te zijn en in hoeverre ze dit waarmaken. DDS beweert een rechts-conservatieve site te zijn, maar heeft er kennelijk geen enkel probleem mee dat een VERKLEDE MAN ‘zichzelf is’ voor kleine kinderen en niet alleen bijdraagt aan hun indoctrinatie maar tevens deze kinderen seksualiseert op een leeftijd waarop ze helemaal nog niet klaar zijn voor welke vorm van seksualiteit ook.

Ik heb het hier vaker geschreven: conservatieven moeten zich afvragen wat het nu eigenlijk is dat ze willen conserveren. Is het nu werkelijk zo belangrijk om die links-progressieve, cultuurmarxistische LGBT-ellende die ons dagelijks door de strot wordt geduwd ook te herkauwen op een ‘rechtse’ site? En het is heus niet alleen DDS (hoewel zij wel de grootste schijt-site zijn op ‘rechts’ gebied), bij GeenStijl hebben ze er ook regelmatig een handje van. En ook TPO heb ik hier nog wel eens op betrapt en bij iemand als Baudet zie ik het eveneens terug.

Het probleem is dat de nieuwe lichting rechts-conservatieven precies dezelfde millennials zijn die zich ook aan de linkerkant bevinden. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze geboren zijn in een systeem waarin het links-progressieve gedachtegoed zich tot diep in alle lagen van de samenleving heeft weten te nestelen. Rechtse millennials hebben totaal geen moeite met abortus, echtscheiding, LGBT en de feminisering van de samenleving, dit is immers reeds hun realiteit vanaf hun geboorte.

Mijn term hiervoor is progressief rechts en het is voor mij een grote bron van ergernis. Ik vind modern rechts ook grenzeloos naief en mainstream en dat is mijn probleem met de Domme Dwaze Sukkels, maar ook met bijv. GS. Ze gaan te makkelijk uit van de halve waarheden of hele leugens van de reguliere leugenpers media en komen vaak niet verder daan een halfbakken ‘kritische’ blik hierop. Als het echter door het feminisme gepopulariseerde onderwerpen gaat zijn ze niet thuis. Met de ene mondhoek propageren ze een hoger geboortecijer, met de andere mondhoek verdedigen ze precies het feminisme dat vrouwen in staat heeft gesteld om minder of zelfs geen kinderen te krijgen. Geen wonder dat steeds meer jonge vrouwen zich aangetrokken voelen tot dit soort ‘conservatisme’, ze komen nog steeds overal mee weg!

Mike

Binc
    Bijdrager

Je begrijpt mijn punt niet. Het gaat niet om wat de lezer wel of niet vindt van bepaalde artikelen op sites als DDS, het gaat om wat ze beweren te zijn en in hoeverre ze dit waarmaken. DDS beweert een rechts-conservatieve site te zijn, maar heeft er kennelijk geen enkel probleem mee dat een VERKLEDE MAN ‘zichzelf is’ voor kleine kinderen en niet alleen bijdraagt aan hun indoctrinatie maar tevens deze kinderen seksualiseert op een leeftijd waarop ze helemaal nog niet klaar zijn voor welke vorm van seksualiteit ook.

ja oke, we hebben het dus over 2 verschillende dingen aangaande het artikel, maar ik denk dat ik je punt wel degelijk snap. Niet alleen DDS zijn alleen domme dwaze sukkels hoor. Dat gaat toch voor bijna iedereen als individu op in onze samenleving? Inmiddels is dit helaas allemaal algemeen geaccepteerd.

DDS beweert een rechts-conservatieve site te zijn, maar heeft er kennelijk geen enkel probleem mee dat een VERKLEDE MAN ‘zichzelf is’ voor kleine kinderen en niet alleen bijdraagt aan hun indoctrinatie maar tevens deze kinderen seksualiseert op een leeftijd waarop ze helemaal nog niet klaar zijn voor welke vorm van seksualiteit ook.

Voor wat betreft dit punt, ik ken geen 1 krant of nieuwskanaal die dit zo toelicht en zo kritisch is en er op die manier naar kijkt. Laat staan schrijven.
    Wellicht vul ik de dingen zelf te snel in in mijn hoofd. Ik zie hetzelfde punt als wat jij hier zegt. Daarom noemde ik ook dat die kinderen wel eens in de war zouden kunnen raken. En idd, kinderen op die leeftijd behoren zichzelf niet bezig te houden met seksualiteit. Maar er zijn helaas te weinig mensen die willen of kunnen zien wat er om ons heen gebeurd.

Het probleem is dat de nieuwe lichting rechts-conservatieven precies dezelfde millennials zijn die zich ook aan de linkerkant bevinden. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze geboren zijn in een systeem waarin het links-progressieve gedachtegoed zich tot diep in alle lagen van de samenleving heeft weten te nestelen.

Dit komt omdat onze wereld zo verknipt en gewend is geraakt aan al deze abnormale normen waarden, en deze normen en waarden gezien worden als normaal. Mensen hebben tegenwoordig geen andere kijk meer op wat wel normaal is. Ik zei eerder al, ik heb mijn eigen waarheid over bepaalde dingen. En deze waarheden worden als je niet uit kijkt mij ook niet altijd in dank afgenomen. Dit zijn nu eenmaal gevoelige dingen die niet iedereen kan en wil begrijpen. Wellicht dat sommige media er mede om die reden ook niet over schrijven. Omdat ze zelf te gevoelig zijn geworden.
    Laten we het er maar op houden dat ik zeer pessimistisch kan zijn. Maar ik zal toch iets beter proberen op te letten voor wat betreft DDS.

De directeur van de bibliotheek laat zich niet gek maken door de vervelende acties van IV: “Maar we laten Dolly Bellefleur gewoon komen. De voorleesreeks Kleurrijke Verhalen is juist georganiseerd om kinderen te laten zien dat iedereen zichzelf mag zijn. En dat anders zijn niet eng is.”

Mijn punt is dat die directeur zichzelf dus juist wel eens wat drukker mag maken dan dat aangegeven word in dit artikel. Juist omdat hij dat niet doet word ook dit weer de normaalste zaak van de wereld dat de identiteit van een transgender normaal is. En onze samenleving dit dus normaal gaan vinden. Deze kinderen krijgen helaas deze boodschap ook weer (herhaaldelijk) met de paplepel ingegoten.
    Terwijl wij hier toch weten dat het niet klopt. We accepteren deze mensen uiteraard wel maar het is niet zo dat het een ware indentiteit is en het allemaal maar zo hoort te zijn. Dat komt helaas idd doordat mensen niet anders meer mee krijgen in onze maatschappij. Maar het klopt in elk geval niet in mijn beleving. Overigens wil ik niet beweren dat ik een haat voel naar deze mensen. Dat is weer wat anders.

Ik denk dat we het over hetzelfde hebben. Jij kunt het alleen iets beter verduidelijken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het is een grote schande dat een werkelijk conservatieve groep als Identitair Verzet door de zogenaamd rechtse Domme Dwaze Sukkels wordt weggezet als ‘extreem’. Weet je wat extreem is? Een geestelijk gestoord individu als ‘Dolly Bellefleur’ voor een groep onschuldige kinderen zetten!

Mike

Binc
    Bijdrager

Tja, als ik het zo zou zeggen ben ik dus degene die extreem is. Dat bedoel ik, sommige dingen die je zegt worden je niet altijd in dank afgenomen. Maar je hebt helemaal gelijk.

Binc
    Bijdrager

Je bent dan niet alleen extreem als je anders denkt maar ook niet van deze tijd, niet van deze wereld, van een andere planeet etc. Zo kan ik nog wel even door gaan.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik verwacht van een rechtse site dat ze dit aan de kaak stellen, een gezond tegengeluid. Soms krijg ik dat van GS of TPO, slechts zelden van DDS. Ook in de politiek mis ik dit. FvD is vaak te slap en PVV weer te grof en ongenuanceerd. Maar goed dat ik nog mijn eigen forum heb!

Mike

henkie
    Bijdrager

Hoe Microsoft massale, landelijke verkiezingsfraude ontwerpt met behulp van een browser app toepassing genaamd “NewsGuard”

Met de invoering van de komende link tax wordt gepoogd het internet dicht te spijkeren voor alternatieve nieuwsbronnen en blogs van burger journalisten in Europa. In het binnenkort Brexit Engeland stelt men zware straffen in het vooruitzicht bij overtredingen van (?) de wet. In Amerika zet men vol in op de NewsGuard app, … In goed Nederlands: To Little and To Late.

Er is een ‘nieuw kind’ op het opkomende internet technologie blok dat eigenlijk gewoon een oud kind is dat zijn stervende bedrijfsnaam probeert nieuw leven in te blazen door nieuwe Big Brother-webtools te ontwikkelen die gericht zijn op het controleren en censureren van de vrije stroom van informatie online: Microsoft.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Karskens klaagt NOS Journaal & Gelauff aan

https://www.geenstijl.nl/5146352/tsja/

Mike

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 371)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.