Censuur, media

Dit onderwerp bevat 415 reacties, heeft 21 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 7 uur, 11 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 416)
  • Auteur

henkie
    Bijdrager

Media maken zich meer en meer volslagen belachelijk

Terwijl de gevreesde polaire vortex de temperaturen naar nieuwe recorddieptes in de continentale VS onderdompelt, lijken de hysterische anti-Russische hyena’s in de media de echte bron van de dreiging te hebben gevonden.

Op woensdagavond ging MSNBC-host Rachel Maddow op een samenzweerderige manier waarbij zelfs Alex Jones zou blozen, waarbij ze insinueerde dat Rusland en China klaar staan om het elektriciteitsnet en de gasleidingen te sluiten tijdens deze huidige epische koudegolf.

henkie
    Bijdrager

Robots schrijven het nieuws en niemand praat erover

Toen ik deze titel zag was mijn allereerste gedachte; “Maar dat is toch oud nieuws?”. Nu spreek ik over robots in de vorm van journalisten die mogen / moeten schrijven wat de baas hen verteld / toestaat te mogen schrijven. En dan zijn er natuurlijk de copy / paste onderzoeksjournalisten die net als ik in dit geval een artikel vertalen. Alleen mag “IK” wel uitzoeken en bepalen “WELK” artikel ik mag vertalen. Maar het gaat verder, de journalist gaat totaal overbodig worden bij de ‘standaard’ copy en past journalistiek, de robot kan al vele taken gaan overnemen. De Robot Reporters – Let op want de Nep Nieuws Hersenspoel Machine komt nu binnenkort in de allerhoogste versnelling, niet meer geremd door enige terughoudendheid.

JM
    Bijdrager

Joost

JM
    Bijdrager

Joost

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

RTL is niet vies van doortrapte methoden om kijkcijfers te trekken en dat lieten ze gisteren ook weer fijn zien. Ze claimden bij RTL Late Night dat een knappe man in het publiek trending zou zijn, maar dat was een regelrechte leugen en Twan Huys ging wéér op z’n bek!

Tijdens de uitzending zou de talkshow ‘opeens trending’ zijn en werd dit besproken door de mensen aan tafel. Er zou een knappe man in het publiek zitten die alle aandacht vanuit Twitteraars zou krijgen. Patty Brard kreeg kennelijk van de redactie te horen dat het alleen maar over die vent zou gaan op Twitter.

Het mooie is dat oplettende kijkers direct gingen kijken of die claim wel waar was. En wat bleek? Er was één bericht over op Twitter en dat werd geplaatst door de RTL Late Night redactie zélf! Niks trending, weinig views, praktisch nul interesse voor dus!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/02/twan-huys-zinkt-diep-zielige-wanvertoning-bij-rtl-late-night/

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Frans Timmermans LIEGT over behandeling GeenStijl door nepnieuwsbureau EUvsDisinfo

De Europese Commissie zegt nepnieuws te bestrijden, maar verspreidt zelf een aantoonbare leugen over GeenStijl. Niet netjes.

https://www.geenstijl.nl/5146229/yo-msm-als-jullie-dit-net-zo-gretig-kunnen-overnemen-als-mh17-svp/ (goede URL!)

Mike

henkie
    Bijdrager

Apple eist dat NaturalNews stopt met schrijven over abortus en satanisme en dreigt de NaturalNews-app te blokkeren van alle Apple-apparaten

In een reeks schokkende ‘demand’-e-mails met schermafbeeldingen die lijsten met NaturalNews-artikelen bevatten, heeft Apple NaturalNews gevraagd om geen artikelen te publiceren die kritisch zijn over abortussen of satanisme en de NaturalNews-app gedreigd te blokkeren .

Dit is de eerste keer dat een dominant technologiebedrijf ter verdediging van het satanisme openlijk naar voren is gekomen, terwijl het dreigt een prominente uitgever te censureren die het kwaad van de satanische invloed blootlegt. Veel mensen zullen dit als nog meer bewijs zien dat Apple, samen met andere tech-giganten, letterlijk is afgestemd op Satan en zijn censuur-kracht uitbuit om degenen die kritiek hebben op het satanisme de mond te snoeren.

http://gedachtenvoer.nl/apple-eist-dat-nauralnews-stopt-met-schrijven-over-abortus-en-satanisme-en-dreigt-de-natural-news-app-te-blokkeren-van-alle-apple-apparaten/

bastiaan
    Bijdrager

Deze pagina moet je zo veel mogelijk delen !

http://mediacrisis.info/

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Binc
    Bijdrager

Ah, nu snap ik waarom ik zoveel geel zag vandaag hier in het dorp. Goeie actie!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/02/haha-gele-hesjes-bestormen-nos-fake-news-gebouw-op-het-mediapark/

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Kijk uit voor DDS, Binc, het is een onbetrouwbare site. Bij GeenStijl zijn ze nog niet overtuigd van de waarheid van de berichtgeving van de NOS:

https://www.geenstijl.nl/5146315/wij-geloven-niemand-meer/

Mike

Binc
    Bijdrager

Wat zie ik over het hoofd dan? Het is toch zo dat NOS zo nep is als maar zijn kan? En dat ze geen waarheid nieuws brengen. Volgens mij is dat hetzelfde als wat DDS ook zegt?

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het feit dat DDS zich heel vaak baseert op de NOS maakt hen even onbetrouwbaar als ‘alternatieve’ site. Daardoor snappen ze heel vaak werkelijk niets van de werkelijke agenda. Telkens als ik verwijs naar de Domme Dwaze Sukkels maak ik duidelijk dat ze de plank weer eens faliekant misslaan. Dit gebeurt helaas maar al te vaak, zoals bijv. bij dit bericht:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/01/bibliotheek-nijmegen-extra-beveiligd-vanwege-transfobe-dreigingen-van-identitair-verzet/

Omdat de voorleesmiddag zaterdag wordt bezocht door een transgender heeft de bibliotheek aanvullende veiligheidsmaatregelen moeten nemen om te voorkomen dat de middag wordt verpest door de schreeuwtokkies van Identitair Verzet. En dat is jammer, want je zou verwachten dat een organisatie als IV juist waarde hecht aan iemands identiteit, maar blijkbaar gunnen ze alleen hun eigen ‘identiteit’ de rust en het plezier om ongestoord te kunnen genieten van literatuur.

De directeur van de bibliotheek laat zich niet gek maken door de vervelende acties van IV: “Maar we laten Dolly Bellefleur gewoon komen. De voorleesreeks Kleurrijke Verhalen is juist georganiseerd om kinderen te laten zien dat iedereen zichzelf mag zijn. En dat anders zijn niet eng is.” Ook in oktober was het al raak, toen was er een ‘christelijke’ (eigenlijk zouden we ze niet zo moeten noemen want ze zijn een smet op Christus) aan het demonstreren.

En dat noemt zich een ‘rechtse’ site. 🙄

Mike

mannoniem
    Bijdrager

Veganisten censureren en manipuleren “Natuurlijk gezond leven” facebookgroepen.

Ze proberen mensen over te halen om vegan te worden door met meerdere waaronder beheerders tegelijk te reageren op vragen. Ze hebben boodschappen als ‘je hoeft alleen maar vit d en b12 te nemen, maar vleeseters hebben ook b12 te kort, als je maar whole food eet zit je altijd goed’. Als je met een onderbouwde reactie komt dat dat niet waar is, gaan ze als hyena’s op je af om je onderuit te halen. Daarbij zijn ze nog te dom om hun eigen bronnen te lezen, waarin bijv wel staat dat je meer moet supplementeren of dat vegan kinderen wel een kleiner hoofd en kleiner lichaam hebben. Blijf je als lid nog staande verwijderen ze je met kulredenen.
    Behalve het verheerlijken van vegan, zaaien ze ook angst voor alles wat ook maar een beetje dierlijk is. Zo wordt een vitamine a supplement de schuld gegeven van een miskraam. Als je alle vit a waardes van die persoon optelde kwam je nog niet eens voor 2/3 aan de veilige hoogste dosering. Ook volgens de bronnen die ze zelf aandragen… Als je uitlegt dat vit a noodzakelijk is voor je lichaam en dat kinderen dat niet helemaal kunnen aanmaken, dan gaan ze er nooit op in. Erg vreemd, ze hebben zelf kinderen, die ze vegan opvoeden. De meeste zijn overigens pas 5 jaar vegan, over nog eens vijf jaar zien we waar hun kinderen staan en of ze nog staan…

Daarbij is vegan gewoon niet NATUURLIJK, dit is simpelweg Misleiding.

Dit zullen jullie waarschijnlijk alleen snappen: Deze vegans laten herhaaldelijk ziekelijk veel symptomen van mentale degeneratie zien:
    -geen objectief beoordelingsvermogen
    -geen fatsoensnormen en geen sociaal moreel
    -geen verantwoordelijkheidsgevoel
    -geen zelfreflectie
    -geen vermogen om teksten te begrijpen, laat staan een normale discussie te voeren
    -beheerders zijn niet in staat om discussies inhoudelijk te laten verlopen, laat staan normale beheerdersrol uit te voeren. Alleen ondermijnend beheer.
    -geen humor, zelfs geen sprankje levensvreugde, ook niet bij hun kinderen…
    -dat ze samenzweren en geen openlijke discussie aan kunnen of durven, maakt ze ronduit gevaarlijk

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 416)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.